Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ee9aa9d-d244-408a-96c7-5b17b67d33cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/32wog.
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy - platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane).
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie 4 (czterech) części.
Nr sprawy ZP/TP/1/2025, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 t.j.).
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1605,1720 t.j.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących na terenie SOI Chełm;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 określa:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załączniki szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4 spakowane
w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej jako załącznik nr 1 do SWZ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi:• do 70% łącznej wartości zamówienia podstawowego dla części nr 1;
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
Zastosowanie prawa opcji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej w ciągu 1 dnia od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej – oferta zostanie odrzucona
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących na terenie SOI Lublin;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 określa:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załączniki szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4 spakowane
w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej jako załącznik nr 1 do SWZ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi:• do 70% łącznej wartości zamówienia podstawowego dla części nr 2;
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
Zastosowanie prawa opcji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej w ciągu 1 dnia od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej – oferta zostanie odrzucona
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 – usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących na terenie SOI Zamość;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 określa:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;
UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załączniki szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4 spakowane
w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej jako załącznik nr 1 do SWZ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi:• do 70% łącznej wartości zamówienia podstawowego dla części nr 3;
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
Zastosowanie prawa opcji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej w ciągu 1 dnia od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej – oferta zostanie odrzucona
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących na terenie SOI Hrubieszów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 określa:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;
UWAGA! Zamawiający przedstawi jako załączniki szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części nr 1,2,3,4 spakowane
w jednym pliku w formacie ZIP, plik ten w formacie ZIP zostanie zamieszczony na platformie zakupowej jako załącznik nr 1 do SWZ;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia podstawowego. Wysokość opcji wynosi:• do 70% łącznej wartości zamówienia podstawowego dla części nr 4;
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należało wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
Zastosowanie prawa opcji określono we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego,
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej w ciągu 1 dnia od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej – oferta zostanie odrzucona
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oryginał pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 3) (oświadczenie art. 125), składa każdy z wykonawców.
W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:B. Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507) tj.
1. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507tj. ) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wykluczeniu podlegają osoby i podmioty wpisane na listę, wobec których stosowane są środki, o których mowa w art. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista publikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
2. W związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych wyklucza się :
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podst. ust. 2 pkt 1), 2), 3) Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa odczynników do badania moczu wraz z dzierżawą podstawowego systemu analizy moczu i analizatora zastępczego
- ZRĘBKOWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI O KODZIE 20 02 01 W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW W 2025 ROKU
- Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZAMOŚĆ
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej Nr 3220L Stary Zamość - Krzak w miejscowości Nowa Wieś i Stary Zamość
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych powiatu zamojskiego w roku 2025
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem wraz z serwisem toalet przenośnych, umywalek kontenerów prysznicowych na imprezy sportowe organizowane przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 r. Etap I
- Usługi wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących w rejonie działania 32 WOG w Zamościu w zakresie 4 części.
- Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających na terenie Bielska-Białej, w zakresie czyszczenia wpustów ulicznych, kanałów deszczowych itp. w 2025 r.
- Konserwacja i bieżące naprawy sieci wod.-kan. na terenie PPN-T Strefy: S1, S1-3.
- Usługi komunalne czyszczenie przepompowni i udrażniania sieci kanalizacji sanitarnej oraz wywóz nieczystości płynnych z gminnych zbiorników bezodpływowych w roku 2025/2026
- Usługa polegająca na odbiorze i wywozie nieczystości płynnych w podziale na dwie części
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.