Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00090021/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
- 2021/BZP 00090021/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-22 (po zmianach)
- 2021/BZP 00105917/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00117209/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2023/BZP 00112507/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00112588/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2021/BZP 00234406/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090522 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa dróg gminnych nr 105887 (ul. Mościckiego) i 105888 (ul. Metalowców) w Dębicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Dębica
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524648
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ratuszowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Dębica
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: 014 68 38 100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umdebica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debica.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090522
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00090021/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o długość okresu, w jakim wykonywanie robót było wstrzymane wskutek przeszkody spowodowanej:
a)wstrzymaniem robót przez Inspektora nadzoru inwestorskiego
b)wstrzymania robót przez właściwy organ
c)działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne)
d)występowania ograniczeń i obostrzeń związanych ze stanem zagrożenia epidemiologicznego lub innej nadzwyczajnej sytuacji spowodowanej występowaniem choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2 lub "COVID-19”,
e)warunkami atmosferycznymi
f)warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp.
g)okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego
h)następstwem działania organów administracji,
2)zmiany osobowe:
a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi SWZ.
3)zmiany terminów płatności wynagrodzenia wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy;
4)zmiany zakresu rzeczowego i/lub sposobu wykonania umowy:
a)w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b)w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na: zmiany obowiązującego prawa, zaprzestanie produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, pojawienie się na rynku – po zawarciu umowy – materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji niewskazanych w ofercie i SWZ, pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
c)w przypadku konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy z uwagi na ograniczenie możliwości finansowych Zamawiającego lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót okaże się zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; w tym zakresie przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia stosownie o ograniczony zakres prac,
d)w zakresie wykonania świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia Wykonawcy,
5)pozostałe zmiany:
a)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu;
b)wydłużenie okresu rękojmi lub gwarancji jakości, o dowolny okres.
W związku z ograniczoną liczą znaków, Zamawiający nie był w stanie precyzyjnie opisać wszystkich zmian umowy jakie zostały przewidziane. Pełny opis znajduje się § 21 Wzoru Umowy.
Po zmianie:
1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o długość okresu, w jakim wykonywanie robót było wstrzymane wskutek przeszkody spowodowanej:
a)wstrzymaniem robót przez Inspektora nadzoru inwestorskiego
b)wstrzymania robót przez właściwy organ
c)działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne)
d)występowania ograniczeń i obostrzeń związanych ze stanem zagrożenia epidemiologicznego lub innej nadzwyczajnej sytuacji spowodowanej występowaniem choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV-2 lub "COVID-19”,
e)warunkami atmosferycznymi
f)warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp.
g)okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego
h)następstwem działania organów administracji,
2)zmiany osobowe:
a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi SWZ.
3)zmiany terminów płatności wynagrodzenia wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy;
4)zmiany zakresu rzeczowego i/lub sposobu wykonania umowy:
a)w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b)w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na: zmiany obowiązującego prawa, zaprzestanie produkcji materiałów budowlanych, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, pojawienie się na rynku – po zawarciu umowy – materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji niewskazanych w ofercie i SWZ, pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
c)w przypadku konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy z uwagi na ograniczenie możliwości finansowych Zamawiającego lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót okaże się zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; w tym zakresie przewiduje się możliwość zmiany wynagrodzenia stosownie o ograniczony zakres prac,
d)w zakresie wykonania świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia Wykonawcy,
5)pozostałe zmiany:
a)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu;
b)wydłużenie okresu rękojmi lub gwarancji jakości, o dowolny okres.
W związku z ograniczoną liczą znaków, Zamawiający nie był w stanie precyzyjnie opisać wszystkich zmian umowy jakie zostały przewidziane.
c) ustalenie wysokości wynagrodzenia w latach 2022 i 2023 określającego maksymalną kwotę wynagrodzenia w 2022 w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej lub Budżecie Gminy Miasta Dębica.
Pełny opis znajduje się § 21 Wzoru Umowy.
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zad. "Modernizacja zespołu budynków zlokalizowanych przy ul. Metalowców z przeznaczeniem na siedzibę CIS oraz Dębickiego Inkubatora Przedsiębiorczości"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105946R - ulicy Wilhelma Macha w Dębicy, na odc. od km 0+000,00 do km 0+906,79
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1290R Dębica - Straszęcin - Grabiny - Czarna - budowa chodnika w km 7+091 - 7+649 w m. Golemki
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" w Dębicy
- TESTY I AKCESORIA W P. I, OPAKOWANIA W FORMIE RĘKAWÓW DO STERYLIZACJI W P. II ORAZ MATERIAŁY, OPAKOWANIA I AKCESORIA W P. III DLA CENTRALNEJ STERYLIZATORNI W ZOZ W DĘBICY
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - ORLIK 2012" w Gminie Dębica.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.