Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka Wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220327529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 38
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.puck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka Wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de164ee-8624-408f-ad76-d0e04f55608f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035273/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorzadu Terytorialnego - edycja 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gops_puck3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gops_puck
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są̨ składane przez Wykonawcę̨ wraz z tłumaczeniem na język polski.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń́ między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w p.z.p. odbywa się̨ przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest platformazakupowa.pl (zwana „Platformą”), dostępna pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gops_puck
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się̨ numerem zamówienia określonym w SWZ.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się̨, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość́ do zamawiającego”.
Za datę̨ przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez klikniecie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po których pojawi się̨ komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: gops@gops.puck.pl
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć́ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS-AK.262.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej w formie Programu „Opieka Wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, dla osób z terenu Gminy Puck w ramach pobytu dziennego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu „Opieka Wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, dla osób z terenu Gminy Puck w formie pobytu całodobowego
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu,
-spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 p.z.p., Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności technicznej lub zawodowej:
Część 1
1) skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia minimum 12 osób (10 opiekunów dla osób dorosłych i 2 opiekunów dla dzieci), z których każda musi posiadać:
• dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie: asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarka, siostra PCK, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, tera-peuta zajęciowy, fizjoterapeuta, lub za zgodą realizatora Programu, w innych zawodach i specjal-nościach o charakterze medycznym lub opiekuńczym, lub
• co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, doświadczenie w udzielaniu wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu;
• odpowiednie predyspozycje osobowościowe oraz kompetencje personalne i społeczne tj.: empa-tia, zrównoważenie emocjonalne, solidność, zaradność, cierpliwość, dyskrecja, odporność na stres, kultura osobista, motywacja do pracy, umiejętność samoorganizacji, umiejętność słuchania, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi, asertywność.
W przypadku wskazania przez uczestnika Programu w Karcie zgłoszenia do Programu „Opieka Wy-tchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, osoby mającej u niej świad-czyć usługi i posiadającej wyżej wymagane warunki, zgodnie z zasadami realizacji Programu, Wy-konawca zatrudni tą osobę na warunkach tożsamych z innymi zatrudnionymi u Wykonawcy pra-cownikami.
Każda z osób nie może być prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdro-wiu (art. 148-162 KK), przestępstwo przeciwko wolności (art. 189-193 KK), przestępstwo przeciw-ko wolności seksualnej i obyczajności (art. 197-204 KK), przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece (art. 206-208, 210-211a KK), przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 – 277d KK), przestępstwa przeciwko mieniu (art. 278 – 282 KK).
W przypadku gdy usługa opieki wytchnieniowej będzie świadczona na rzecz dzieci od ukończenia 2. roku życia do ukończenia 16. roku życia, posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności, w odnie-sieniu do osób, które mają świadczyć usługi opieki wytchnieniowej, wymagane są także:
a) zaświadczenie o niekaralności
b) informacja o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym w posta-ci wydruku pobranej informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
c) pisemna akceptacja osoby, która ma świadczyć usługę opieki wytchnieniowej ze strony rodzi-ca lub opiekuna prawnego dziecka z niepełnosprawnością.
2) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji usług opieki wytchnieniowej, tj. Wyko-nawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert na za-mówienie, których przedmiotem jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej świadczył usługi, w zakres których wchodziły usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamó-wienia. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe Zamawiający, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Wykonawca wskazuje część zamówienia już faktycznie wykonaną (tj. zrealizowaną liczbę godzin). Wymagane jest wykonanie z należytą starannością co najmniej jednej usługi, (przez jedną usługę zamawiający rozumie jedną lub więcej umów realizowanych na rzecz tego samego wykonaw-cy w sposób ciągły), obejmującej swym zakresem świadczenie co najmniej 5 000 godzin usług opieki wytchnieniowej lub usług opiekuńczych bądź specjalistycznych usług opiekuńczych.
Wykonawca sporządzi wykaz usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, ilości godzin, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, z załączeniem dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług zamawiający rozumie wyłącznie zaświadczenia lub referencje od podmiotów, na rzecz których zrealizowane zosta-ły lub są realizowane usługi, ze wskazaniem jakości, ilości i rodzaju świadczonych usług. Dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesię-cy.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wykazane w wykazie,
o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane lub są wykonywane, Wykonawca nie ma ob-owiązku przedkładania dowodów.
Część 2
1) skierowania przez Wykonawcę do realizacji zamówienia minimum 3 osób (2 opiekunów dla osób dorosłych i 1 opiekuna dla dzieci), z których każda musi posiadać:
• dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie: asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarka, siostra PCK, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, tera-peuta zajęciowy, fizjoterapeuta, lub za zgodą realizatora Programu, w innych zawodach i specjal-nościach o charakterze medycznym lub opiekuńczym, lub
• co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, doświadczenie w udzielaniu wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu;
• odpowiednie predyspozycje osobowościowe oraz kompetencje personalne i społeczne tj.: empa-tia, zrównoważenie emocjonalne, solidność, zaradność, cierpliwość, dyskrecja, odporność na stres, kultura osobista, motywacja do pracy, umiejętność samoorganizacji, umiejętność słuchania, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi, asertywność.
Każda z osób nie może być prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdro-wiu (art. 148-162 KK), przestępstwo przeciwko wolności (art. 189-193 KK), przestępstwo przeciw-ko wolności seksualnej i obyczajności (art. 197-204 KK), przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece (art. 206-208, 210-211a KK), przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów (art. 270 – 277d KK), przestępstwa przeciwko mieniu (art. 278 – 282 KK).
W przypadku gdy usługa opieki wytchnieniowej będzie świadczona na rzecz dzieci od ukończenia 2. roku życia do ukończenia 16. roku życia, posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności, w odnie-sieniu do osób, które mają świadczyć usługi opieki wytchnieniowej, wymagane są także:
a) zaświadczenie o niekaralności
b) informacja o niefigurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym w posta-ci wydruku pobranej informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
c) pisemna akceptacja osoby, która ma świadczyć usługę opieki wytchnieniowej ze strony rodzi-ca lub opiekuna prawnego dziecka z niepełnosprawnością.
2) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych
z przedmiotem zamówienia - Wykonawca winien być wpisany do rejestru właściwego wojewody pomorskiego, jako ośrodek/placówka zapewniająca całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym (do oferty należy dołączyć wyciąg z ww. rejestru);
3) zagwarantowania warunków służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrze-bami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczegól-nymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), w szczególności spełnienia wymagań w zakresie do-stępności usług dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, niedosłyszących/głuchych, niedowi-dzących/niewidomych oraz umysłowymi.
4) posiadania przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji usług opieki wytchnieniowej, tj. Wyko-nawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert na za-mówienie, których przedmiotem jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej świadczył usługi, w zakres których wchodziły usługi odpowiadające rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamó-wienia. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe Zamawiający, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku Wykonawca wskazuje część zamówienia już faktycznie wykonaną (tj. zrealizowaną liczbę godzin). Wymagane jest wykonanie z należytą starannością co najmniej jednej usługi, (przez jedną usługę zamawiający rozumie jedną lub więcej umów realizowanych na rzecz tego samego wykonaw-cy w sposób ciągły), obejmującej swym zakresem świadczenie co najmniej 5 000 godzin usług opieki wytchnieniowej lub usług opiekuńczych bądź specjalistycznych usług opiekuńczych.
Wykonawca sporządzi wykaz usług wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, ilości godzin, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, z załączeniem dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie usług zamawiający rozumie wyłącznie zaświadczenia lub referencje od podmiotów, na rzecz których zrealizowane zostały lub są realizowane usługi, ze wskazaniem jakości, ilości i rodzaju świadczonych usług. Dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie usług powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby osób objętych usługami oraz/lub liczby godzin/dób usług. Ewentualne zmniejszenie wielkości liczby osób objętych usługami oraz/lub liczby godzin/dób usług nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. Liczba osób objętych usługami może ulec zwiększeniu w przypadku posiadania rezerw finansowych przez Zamawiającego (w ramach kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia) oraz zasobów pracowniczych przez Wykonawcę. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych usług.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gops_puck
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-15
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Budowa przejścia pieszego przez przejazd kolejowy w miejscowościach: -Mrzezino przez ul. Dworcową -Smolno przez ul. Pucką -Żelistrzewo przez ul. Lipową
- Zakup i dostawa 149 szt. komputerów przenośnych dla uczniów szkół podstawowych do celów edukacyjnych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Świadczenie usług pełnej księgowości dla Fundacji Orły Sportu
- Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej na budowę remizy strażackiej wraz z urządzeniami budowlanymi oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na części dz. nr 721 w Leśniewie.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do modernizacji serwerowni i sieci teleinformatycznej.
- "Budowa hali sportowej przy szkole podstawowej im. Mariusza Zaruskiego w Pucku"
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0016/24
- Usługi opiekuńcze w Gminie Stara Dąbrowa w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0016/24
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2025 od dnia 01 kwietnia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- Organizacja i świadczenie usług opiekuńczych z Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Rogowo".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.