eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice" Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej - w formule zaprojektuj i wybuduj."



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody
i ujęciami wody w Suchej Górnej – w formule zaprojektuj i wybuduj.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390558659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 76 846 2911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgm-polkowice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.pgm-polkowice.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody
i ujęciami wody w Suchej Górnej – w formule zaprojektuj i wybuduj.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3c894f9-c239-4f4e-ac0a-1b8bbdc3e299

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej: Instytucja Wdrażająca: NFOŚiG działania FENX.02.05 Woda do spożycia Nabór nr: FENX.02.05-IW.01-001 oraz "GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA" w ramach PROW na lata 2014-2020 „

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581455

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy 28/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. Budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w Suchej Górnej – w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i budowa systemu automatyki i sterowania Stacji Uzdatniania Wody i ujęciami wody w miejscowości sucha Górna gm. Polkowice.

2. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy:
1) Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej,
2) Etap II – uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych, ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych,
3) Etap III – wykonanie robót budowlanych wg opracowanej dokumentacji projektowej i wydanych decyzji administracyjnych i uzgodnień.

Szczegóły dotyczące poszczególnych etapów określone zostały w § 1 ust. 3 wzoru umowy (Załącznik nr 10 do SWZ).

3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) Prace projektowe.
b) Prace budowlane,
c) Roboty przygotowawcze i towarzyszące.
d) Inwentaryzacja instalacji istniejących na obiekcie
e) Roboty wykończeniowe, uporządkowanie terenu.
f) Prace związane z modernizacją urządzeń SUW: zestawów hydroforowych, filtrów, pomp napowietrzających, pomp podających nadmanganian potasu i podchlorynu sodu
g) Montaż sygnalizacji alarmowej na zewnątrz bud. SUW
h) Wyposażenie nowego stanowiska dyspozytorskiego SUW, zainstalowanie serwera z oprogramowaniem
i) Modernizacja systemu oczujnikowania pracy SUW,
j) Modernizacja studni ujęć wody w zakresie sterowania i nadzoru z SUW,
k) Montaż osprzętu elektrycznego do zdalnego sterowania i nadzoru,
l) Zestawienie komunikacji pomiędzy sterownikami zamontowanymi w studniach a dyspozytornią SUW.
m) Wykonanie połączeń pomiędzy istniejącymi obwodami sterowniczo-kontrolnymi studni a nowo zabudowanymi urządzeniami
n) Montaż monitoringu wizyjnego
o) Budowa sieci światłowodowej
p) Uruchomienie i przetestowanie systemu automatyki i sterowania
q) Wykonanie pomiarów i badań wymaganych obowiązującymi przepisami
r) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
s) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi systemu

4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają:
a) Ogólne warunki umowy;
b) Opis przedmiotu zamówienia;
c) Program funkcjonalno-użytkowy, autorstwa Firmy ELEKTRONIKA MASZYNY MONTAŻ AUTOMATYKA Ośrodek Pomiarów Sp.z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Stawowa 71,
które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznacza na sfinansowanie zadania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3418047,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4638330,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.