Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090720 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276878007
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Rady Europy 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-021
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bs.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bs.katowice.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e9eb775-d265-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008856/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Serwis oprogramowania (polisa serwisowa) zintegrowanego systemu bibliotecznego PROLIB
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art.214ust.1pkt1lit.a)ib)w zw. z art.305pkt1ustawy PZP. Przedmiot zamówienia może być wykonywany tylko przez jednego Wykonawcę SYGNITY BUSINESS SOLUTIONS S.A.(dalej: SBS S.A.).Jest jedynymproducentem, właścicielem praw autorskich,dostawcą i serwisantem Kompleksowego Systemu Zarządzania Biblioteką PROLIB.Na mocy bezterminowych, niewyłącznych licencji na użytkowanieSystemuPROLIB,udzielanych użytkownikom,przez firmęSBS S.A.wszelkieczynnościzwiązanez:rozszerzaniem ilości posiadanych licencji,instalacjąnowychmodułów,serwisową ingerencją wkodźródłowy,programistycznąnaprawą działania systemu,aktualizacją oprogramowania zgodnie zwymogami aktualnieobowiązujących przepisów prawnych,mogą byćdokonywane jedynie przezfirmęSBS S.A.Jest jedynym dostawcą funkcjonalnościPOMOSTbędącej integralnym elementemKompleksowegoSystemuZarządzaniaBibliotekąPROLIB. Funkcjonalność ta jest modułemdedykowanymdlaBibliotekiŚląskiejpozwalającymnakomunikacjępomiędzysystemem bibliotecznym,a Magazynem Wysokiego Składowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DDB.201.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowa oprogramowania firmy SYGNITY BUSINESS SOLUTIONS S.A. zakupionego w pakiecie:
1. Kompleksowy System Zarządzania Biblioteką PROLIB w zakresie:
a) PROLIB – licencja podstawowa w wersji Enterprise wraz z oprogramowaniem Progress dla 214 użytkowników;
b) Prolib WWW (Katalog Integro) dla 50 użytkowników, licencja podstawowa w wersji Enterprise wraz z oprogramowaniem Progress;
c) Protokół Z39.50 (klient i serwer) – integracja z Prolib;
d) CKHW – integracja z Prolib;
e) POMOST – integracja z Prolib;
f) Wielojęzyczny administrator komunikatów – integracja z WWW;
g) CMS – integracja z WWW;
h) Bibliografia – integracja z WWW;
i) Obsługa gromadzenia dokumentów – dostęp do funkcjonalności;
j) Bibliografia REGA – dostęp do funkcjonalności;
k) POMOST - dostęp do funkcjonalności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327111,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327111,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327111,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYGNITY BUSINESS SOLUTIONS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-009-43-26
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 12
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-021
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYGNITY BUSINESS SOLUTIONS S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SYGNITY BUSINESS SOLUTIONS S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327111,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-28 do 2022-05-272021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- Świadczenie usługi wsparcia serwisowego dla posiadanych macierzy Huawei
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla serwerów oraz zasobników wraz z osprzętem
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.