Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00484998/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostarczenie 30 szt. kompletów radiotelefonów przenośnych, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc84df0b-74b6-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostarczenie 30 szt. kompletów radiotelefonów przenośnych, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc84df0b-74b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOU-IX.272.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie 30 kompletów radiotelefonów przenośnych wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego.
Dodatkowe wymagania techniczne i informacje:
a) dostarczenie osprzętu niezbędnego do realizacji czynności związanych
z programowaniem dostarczonych radiotelefonów;
b) przystosowany do pracy w systemie radiowym posiadanym przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie z ograniczonym dostępem do systemu RAS;
c) aktualnie wykorzystywane Radioprzemienniki w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie (MOTOTRBO TDMA Motorola DR3000, SLR 5500).
System przemienników skonfigurowany jest do pracy z ograniczonym dostępem do systemu RAS producenta przemienników. Obecnie z systemem pracują radiotelefony serii DP 4000 oraz DM 4000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83984,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83984,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDH „Con-Spark” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008412848
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 1
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-345
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADCZO-HANDLOWE "CON-SPARK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADCZO-HANDLOWE "CON-SPARK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83984,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-01SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
X Ga 158/07, orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej: wyrok z dnia 3 lutego 2023 r., KIO 170/23,
2
wyrok z 7 lutego 2013 r., KIO 154/13, wyrok z 17 lipca 2009 r., KIO/UZP 852/09, wyrok z 31marca 2009 r., KIO/UZP 333/09).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.