eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostarczenie 30 szt. kompletów radiotelefonów przenośnych, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostarczenie 30 szt. kompletów radiotelefonów przenośnych, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013272620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mazowieckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.mazowieckie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc84df0b-74b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostarczenie 30 szt. kompletów radiotelefonów przenośnych, wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc84df0b-74b6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00484998

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOU-IX.272.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie 30 kompletów radiotelefonów przenośnych wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego.
Dodatkowe wymagania techniczne i informacje:
a) dostarczenie osprzętu niezbędnego do realizacji czynności związanych
z programowaniem dostarczonych radiotelefonów;
b) przystosowany do pracy w systemie radiowym posiadanym przez Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie z ograniczonym dostępem do systemu RAS;
c) aktualnie wykorzystywane Radioprzemienniki w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie (MOTOTRBO TDMA Motorola DR3000, SLR 5500).
System przemienników skonfigurowany jest do pracy z ograniczonym dostępem do systemu RAS producenta przemienników. Obecnie z systemem pracują radiotelefony serii DP 4000 oraz DM 4000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83984,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83984,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PDH „Con-Spark” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008412848

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 1

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-345

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83984,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-01

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć działając z należytą starannością dokonano przesunięcia terminu wykonania zamówienia o 41 dni odpowiadających dniom, o które została przedłużona procedura o udzielenie zamówienia,tj. do dnia 01.02.2024 r. Powyższa okoliczność wynika z powzięcia informacji w dniu 5 grudnia 2023 r. przez Zamawiającego o dokonywaniu czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez osobę podlegającą wyłączeniu, w związku z czym Zamawiający podjął czynności wyjaśniające i naprawcze w celu dalszego procedowania zamówienia publicznego, którego skutkiem będzie zawarcie umowy o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. Upływ terminu wykonania zamówienia określonego datą nie stanowi podstawy do unieważnienia postępowania, a przesunięcie tego terminu we wskazanych okolicznościach należy traktować jako zmianę dopuszczalną, zgodną z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, co potwierdza orzecznictwo sądów powszechnych i Krajowej Izby Odwoławczej (wyrok Sądu Okręgowego w Gliwicach z 16 października 2007 r.,
X Ga 158/07, orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej: wyrok z dnia 3 lutego 2023 r., KIO 170/23,
2
wyrok z 7 lutego 2013 r., KIO 154/13, wyrok z 17 lipca 2009 r., KIO/UZP 852/09, wyrok z 31marca 2009 r., KIO/UZP 333/09).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.