eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Dostawa wiertnicy do³owej".



Og³oszenie z dnia 2021-06-22


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00090732 z dnia 2021-06-22

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa wiertnicy do³owej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓ£KA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sakretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wiertnicy do³owej”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bc0bff48-d327-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00090732

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania znajduj±cej siê pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 8 niniejszego Rozdzia³u;1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiaj±cego https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja” – w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy „pytanie wys³ane”. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:Maciej Tr±bka – Kierownik Dzia³u Prawnego i Zamówieñ Publicznych,Magdalena Kalarus-Kwa¶niewska – Zastêpca Kierownika Dzia³u Prawnego i Zamówieñ Publicznych ds. Zamówieñ Publicznych,Krystyna Magdalena Szostak- M³odszy Specjalista ds. Zamówieñ Publicznych. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduj± siê w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych lub „RODO”): 1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka. 2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod numerem telefonu (+48) 12 278 7114; email: iod.sa@kopalnia.pl 3) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjêcie dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed zawarciem umowy, poprzez wziêcie udzia³u w postêpowaniu organizowanym przez Administratora danych, a tak¿e przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawc± umowy o zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wype³nienie obowi±zku prawnego wynikaj±cego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawców. 4) Odbiorcami danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego, podmioty przetwarzaj±ce dzia³aj±ce na podstawie umowy z administratorem i wy³±cznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane bêd± udostêpnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególno¶ci osoby lub podmioty posiadaj±ce dostêp do dokumentacji postêpowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy. 5) Przetwarzane dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (tj. pañstwa nienale¿±cego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji miêdzynarodowej. 6) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y ten okres, a nastêpnie do up³ywu terminów okre¶lonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikaj±cej z obowi±zuj±cej u Zamawiaj±cego Instrukcji Archiwalnej, w zale¿no¶ci od tego, który z tych terminów nast±pi najpó¼niej.3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Z zastrze¿eniem ograniczeñ wynikaj±cych z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotycz± przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) dostêpu do tre¶ci danych (art. 15 RODO); b) do sprostowania danych (art. 16 RODO); c) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 2. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) do usuniêcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na tre¶æ art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO, b) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdy¿ przetwarzanie nie bêdzie odbywa³o siê w sposób zautomatyzowany, c) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdy¿ przetwarzanie nie odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO. 3. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z przepisów ustawy. 4. W odniesieniu do podanych danych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. Pozosta³e informacje znajduj± siê w SWZ w rozdziale XXI.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Z zastrze¿eniem ograniczeñ wynikaj±cych z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotycz± przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) dostêpu do tre¶ci danych (art. 15 RODO); b) do sprostowania danych (art. 16 RODO); c) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 2. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguj± nastêpuj±ce prawa: a) do usuniêcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na tre¶æ art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO, b) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdy¿ przetwarzanie nie bêdzie odbywa³o siê w sposób zautomatyzowany, c) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdy¿ przetwarzanie nie odbywa siê na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO. 3. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z przepisów ustawy. 4. W odniesieniu do podanych danych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. 6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w postêpowaniu o udzielenia zamówienia zg³oszenie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. 7. W przypadku wskazania w tre¶ci dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowi±zku wynikaj±cego z art. 13 lub art. 14 RODO. 8. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, wy³±cznie do up³ywu terminu na ich wniesienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2021/TRG/61

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzeda¿ z dostarczeniem przez Wykonawcê za wynagrodzeniem wiertnicy do³owej hydraulicznej wraz z kompaktowym agregatem wraz z monta¿em, uruchomieniem i prób± funkcjonaln±, przeznaczonej do wierceñ geologiczno-poszukiwawczych, wykonywania otworów podsadzkowych, odwadniaj±cych i technicznych w ska³ach o ró¿nej twardo¶ci, posiadaj±cej napêd hydrauliczny i zasilanej z agregatu hydraulicznego zwanej dalej „przedmiotem zamówienia”.
Szczegó³owy zakres realizacji przedmiotu umowy znajduje siê w SWZ i w za³±czniku do wzoru umowy.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1 we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ, Wykonawca zobowi±zany jest przeszkoliæ pracowników Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi wiertnicy i wydaæ stosowne za¶wiadczenia z przeprowadzonego szkolenia. Szkoleniem bêdzie objêtych maksymalnie 30 osób wskazanych przez Zamawiaj±cego z monta¿u, obs³ugi, prowadzenia podstawowego serwisu, kontroli i bie¿±cych napraw, dostarczonego urz±dzenia wyznaczonym pracownikom Zamawiaj±cego ( Wykonawca wyda stosowne za¶wiadczenia z przeprowadzonego szkolenia).
Szczegó³owe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do specyfikacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43132200-9 - Wiertnica

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy do³owego urz±dzenia wiertniczego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, poni¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia) potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, z zastrze¿eniem pkt 7 i 8:
1) w odniesieniu do zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, w zakresie wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± - dokumentu potwierdzaj±cego wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju,
w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, sporz±dzonego nie wcze¶niej ni¿
3 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;
2) w odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy:
a) wykaz wykonanej, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy do³owego urz±dzenia wiertniczego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana lub jest wykonywana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta dostawa zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawa zosta³a wykonana, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych jest wykonywana, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do specyfikacji. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz ten dotyczy dostaw w których wykonywaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych w których bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
3) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu sk³adanym na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do specyfikacji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 125 ust 1 ustawy, w celu potwierdzenia wymagañ okre¶lonych
w czê¶ciach VII i VIII specyfikacji, Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest za³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty:
1) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem podanym w za³±czniku nr 2 do specyfikacji,
2) o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania, zgodnie z wzorem podanym w za³±czniku nr 3 do specyfikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) Opis techniczny zawieraj±cy parametry zestawu wiertniczego oraz rysunki oferowanego urz±dzenia
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe Wykonawca obligatoryjnie sk³ada wraz z ofert±.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a) Opis techniczny zawieraj±cy parametry zestawu wiertniczego oraz rysunki oferowanego urz±dzenia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³otych nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonym w czê¶ci XIV specyfikacji.
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spó³ka Akcyjna
Konto:75124047481111000048778501
z dopiskiem: wadium w sprawie „Dostawa wiertnicy do³owej”.
nr sprawy: KSW/2021/TRG/61.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
3. W przypadku z³o¿enia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada wraz
z ofert± za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
4. Wadium z³o¿one w innej formie ni¿ pieniê¿na musi obejmowaæ okres od dnia sk³adania ofert do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± okre¶lonego w rozdziale XII pkt. 1.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 98 ust 6 pkt 1 ustawy zatrzymuje wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
6. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2, 3 ustawy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy , zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
8. Zgodnie z tre¶ci± art. 98 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zwraca wadium Wykonawcy niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±.
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶ci uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Zgodnie z tre¶ci± art. 98 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) którego oferta zosta³a odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶ci uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
10. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9 powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z brzmieniem art. 58 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spó³ki cywilnej, cz³onkowie konsorcjum). 1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy). W zwi±zku z powy¿szym, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w oryginale w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub jako jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcê lub notariusza, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego ofertê podpisuje pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej, dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia, dostêpna pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) przestojów i opó¼nieñ w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, dopuszcza siê przed³u¿enie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4,
2) braku mo¿liwo¶ci wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek dzia³ania si³y wy¿szej – dopuszcza siê wyd³u¿enie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi wystêpowania si³y wy¿szej.
2. Zmiany umowy mog± nast±piæ tak¿e w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u ¿adnej ze Stron, roszczenia o zmianê umowy.
4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, ka¿dej ze Stron umowy przys³uguje prawo do wyst±pienia do drugiej Strony o zmianê umowy. Wyst±pienie to powinno zawieraæ:
1) szczegó³owy opis przyczyn uzasadniaj±cych zmianê umowy,
2) projekt aneksu,
5. Wyst±pienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawê do podjêcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7. Zmian umowy dokonuje siê w formie aneksów, którym nadaje siê kolejne numery.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-06 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ wy³±cznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY" na zasadach i trybie okre¶lonym w czê¶ci XIII niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-06 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-04

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

2021-06-22 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.