eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościnoOpracowanie Planu Ogólnego Gminy Gościno.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Gościno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOŚCINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Gościno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.osinski@goscino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goscino.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Gościno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a68f3f1f-2e3f-4e93-be00-4819575ea0fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090781

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a68f3f1f-2e3f-4e93-be00-4819575ea0fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o środkach komunikacji elektronicznej,
należy przez to rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344). Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie
ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Przesłanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz przy użyciu
portalu E-zamówienia.
1. Przesłanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu
portalu E-zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert, dokumentów i
oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza się jedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu systemu e
– zamówienia.
2. Korzystanie z systemu e – zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu korzystania z tego systemu.
3. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w systemie e
– zamówienia. Wykonawca posiadający konto w systemie e – zamówienia ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci elektronicznej, w formacie danych: .doc, .docx, .rtf, .xps,
.odt, pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .ods, .png, .svg, .tif, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .zip, .7z (zalecane).
7. Sposób złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym zaszyfrowania oferty, sposób wycofania oferty, opisany został w „Instrukcji
użytkownika”, dostępnej na stronie.
8. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, oraz pozostałe załączniki składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Zamawiający może komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r. str. 1) wobec osób fizycznych, od których
dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: U/PLAN OGÓLNY - GOŚCINO II/2025, ZP.271.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje opracowanie projektu planu ogólnego gminy Gościno wraz z prognozą oddziaływania na
środowisko zgodnie z Uchwałą Nr VII/55/24 Rady Miejskiej w Gościnie z dnia 22 października 2024 r. dostępną do pobrania
ze strony Biuletynu Informacji Publicznej (BIP), pod linkiem:https://bip.goscino.com.pl/a,26072,vii-sesja-rady-miejskiej-wgoscinie-
25102024-r.html

4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
A. Kryterium: cena - 60%
B. Doświadczenie Głównego Projektanta - 40%
Sposób obliczenia punktów w kryterium Doświadczenie Głównego Projektanta:
Zamawiający będzie przyznawał punkty w niniejszym kryterium za dodatkowe (powyżej doświadczenia minimalnego określonego
warunkiem udziału w postępowaniu, Rozdział V ust. 2 pkt. 4 doświadczenie osób, skierowanych do realizacji zamówienia.
Punkty w ramach niniejszego kryterium zostaną przyznane jeśli osoba skierowana do realizacji zamówienia (Główny Projektant)
spełniała będzie warunki, o których mowa w Rozdział V ust. 2 pkt. 4 SWZ oraz posiadała będzie dodatkowe doświadczenie w
wykonaniu w okresie ostatnich 10 lat przed terminem składania ofert, kompletnej dokumentacji planistycznej, polegającej na
opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub jego zmiany) dla obszarów wiejskich, obejmujących teren o
powierzchni co najmniej 30 ha, który to został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa i co do którego nie zapadało
rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody stwierdzające nieważność postanowień miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego, w ten sposób, że:
- za wykazanie 6 i więcej takich przypadków- 40 pkt.
- za wykazanie 5 takich przypadków - 30 pkt.
- za wykazanie 4 takich przypadków - 20 pkt.
- za wykazanie 3 takich przypadków - 10 pkt.
- za wykazanie 2 takich przypadków – potwierdzających jednocześnie wymagania zamawiającego postawione w warunku udziału w
postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt. 4 lit. c) SWZ – zakres minimalny – 0pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co
najmniej jedną osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego [Główny Projektant], samodzielnie spełniającą
wszystkie poniższe warunki:
a) spełniającą co najmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i
zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.), oraz
b) posiadającą doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, w
wykonaniu co najmniej dwóch (2) usług polegających na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego lub jego zmiany,
c) posiadającą doświadczenie uzyskane w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, w
wykonaniu co najmniej dwóch (2) usług polegających na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego, dla obszarów obejmujących teren o powierzchni co najmniej 30 ha, który został opublikowany w Dzienniku
Urzędowym Województwa, i co do którego nie zapadało rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody stwierdzające nieważność
postanowień miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – każda z tych usług.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokumenty, jakie
wykonawca składa wraz z ofertą (oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu):
a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy - wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
b) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
c) wykaz doświadczenia osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – wzór stanowi załącznik nr 4
do SWZ (dokument składany przez wykonawcę wraz z ofertą, w celu ubiegania się o punkty w kryterium oceny ofert „Doświadczenie
Głównego Projektanta”);
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających swoje zasoby, musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) lub inny środek dowodowy. W przypadku gdy Wykonawca składa
zobowiązanie z jego treści musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane
zdolności dotyczą.
Uwaga: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających swoje zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających swoje zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniami, o których mowa w pkt. 1a) i b), także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te usługi projektowe zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi projektowe zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty –
potwierdzające spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. V pkt 2 ppkt 4 SWZ. Jeżeli wykonawca powołuje się
na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług projektowych, w których
wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył (§ 9 ust. 3 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 ze zm.).
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty. Wszelką
korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami
wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3. Jeżeli
została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą
co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem
realizację
przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy,
niż okres obejmujący realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zaakceptował projekt umowy
(oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym), a w przypadku dokonania przez Zamawiającego wyboru jego oferty, jako
najkorzystniejszej – zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z postanowieniami § 10 i § 11 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 10:45

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.