Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00580814/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy jaj kurzych, warzyw i owoców (sprawa nr 53/ZP/WTiZ/23)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Oddział Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050440036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. J. Bema 100
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.posg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/posg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy jaj kurzych, warzyw i owoców (sprawa nr 53/ZP/WTiZ/23)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b032a42a-a64f-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090827
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137012/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Jaja kurze, owoce i warzywa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: sprawa nr 53/ZP/WTiZ/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66590 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj kurzych, warzyw i owoców do Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222111-4 - Banany
03221430-9 - Brokuły
03221111-7 - Burak ćwikłowy
03221113-1 - Cebula
03221250-3 - Cukinia
03222210-8 - Cytryny
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221210-1 - Fasola
15331133-8 - Groch dzielony
03222322-6 - Gruszki
03222321-9 - Jabłka
03142500-3 - Jaja
03221420-6 - Kalafior
03221410-3 - Kapusta
15331142-4 - Kapusta przetworzona
03221000-6 - Warzywa
03222240-7 - Mandarynki
03221112-4 - Marchew
03221300-9 - Warzywa liściaste
03222110-7 - Owoce tropikalne
03221270-9 - Ogórki
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15331000-7 - Warzywa przetworzone
03221230-7 - Papryka
03221260-6 - Grzyby
03222220-1 - Pomarańcze
03221240-0 - Pomidory
03221320-5 - Sałata liściasta
03222334-3 - Śliwki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58705 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58705 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa „CYTRUS 2” Jarosław Dzwonkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8491331123
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CYTRUS 2" JAROSŁAW DZWONKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CYTRUS 2" JAROSŁAW DZWONKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58705 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platformą w postaci uniwersalnej płytki montażowej do Laboratorium Metrologicznego Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Wykonanie usługi stałej ochrony fizycznej terenu, zewnętrznej i wewnętrznej budynków Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w Świnoujściu"
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.