Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00029788/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00041349/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326121510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d816f43-b07d-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d816f43-b07d-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00437225/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 92087,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie (dowóz) posiłków w postaci zestawów obiadowych (zupa +
drugie danie) dla 16 osób podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini.
Zamówione zestawy dostarczane będą pod adres konkretnej osoby codziennie w dni robocze w przedziale godzinowym
12.00 -14.00.
W skład zestawu obiadowego dla jednej osoby wchodzą:
- zupa – 400 ml.
- porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 150 gram, przygotowana w sposób różnorodny,
- pierwszy dodatek obiadowy nie mniejszy niż o wadze 200 gram (dotyczy: ziemniaki, kasza, ryż, kluski, frytki),
- drugi dodatek obiadowy nie mniejszy niż 150 gram (dotyczy: surówka, sałatka)
Posiłki przygotowywane będą według zróżnicowanego jadłospisu o charakterze prozdrowotnym. Posiłki muszą być
przygotowane ze świeżych produktów, prawidłowo zbilansowane, przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia.
Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków zgodnie z obowiązującą technologią i dobrej jakości. Wykonawca
ponosi odpowiedzialność za jakość posiłków oraz walory smakowe. Zestawy obiadowe winny być przygotowane zgodnie z
ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia, normami żywienia oraz zaleceniami Instytutu
Żywności i Żywienia.
Wykonawca dostarczy zestawy obiadowe wyporcjowane, zapakowane oddzielnie w pojemnikach termoizolacyjnych i gotowe
do podania bez dodatkowych działań ze strony podopiecznego. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym
transportem, zestawy obiadowe powinny być przewożone samochodem dostawczym dopuszczonym przez SANEPID do
przewozu posiłków. Przygotowanie i dostarczanie posiłków musi odbywać się z zachowaniem zasad sanitarno –
epidemiologicznych.
Przewidywana ilość zestawów obiadowych objętych zamówieniem – 3.872 sztuk zestawów w całym okresie realizacji
przedmiotu zamówienia (ilość przewidywana). Podane wartości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość zamówienia zestawów obiadowych dla mniejszej lub większej ilości osób w ciągu roku. Zmiana ilości
podopiecznych a co za tym idzie ilości zamawianych zestawów obiadowych będzie uzależniona od aktualnych potrzeb. Ze
względu na specyfikę przedmiotu zamówienia ilość zamawianych zestawów uzależniona będzie od faktycznej liczby osób,
którym zostanie przyznana pomoc w formie posiłku.
Zamówienia konkretnej liczby zestawów obiadowych będzie dokonywał pisemnie (e-mail) lub telefonicznie pracownik
Zamawiającego.
Zamówione zestawy Wykonawca dostarczy pod wskazany adres zamieszkania konkretnego podopiecznego.
Rejony:
Trzebinia ul. Kościuszki 2 osoby
Trzebinia ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 3 osoby
Trzebinia ul. Głowackiego 1 osoba
Trzebinia ul. Styczniowa 1 osoba
Trzebinia ul. Dębowa 1 osoba
Trzebinia ul. Piłsudskiego 1 osoba
Trzebinia ul. Wiśniowa 1 osoba
Trzebinia ul. Kasprzaka 1 osoba
Trzebinia ul. Górna 1 osoba
Trzebinia ul. Tuwima 1 osoba
Trzebinia ul. Rynek 1 osoba
Trzebinia Osiedle Gaj 1 osoba
Psary ul. Lipowa 1 osoba
W przypadku przyznania pomocy w formie posiłku w czasie trwania umowy osobom zamieszkałym w innych niż w/w
dzielnicach/sołectwach Trzebini, Wykonawca dokona dla tej osoby rekalkulacji kosztów dowozu posiłku pod konkretny
wskazany adres.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111078,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111078,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111078,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CaterJan Tomasz Kępka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282231540
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Trzebinia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-540
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111078,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Letnie oczyszczanie dróg i chodników na terenie Miasta Trzebinia
- Zakup, dostawa oraz uruchomienie samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t.
- "Remont drogi gminnej 101020K (ul. Starowiejskiej) w km od 0+009,50 do km 0+458,75 w miejscowości Trzebinia, Gmina Trzebina ".
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku - Dzienny Dom Pomocy Społecznej dla seniorów z Gminy Trzebinia
- Zarządzanie terenem Ośrodków Rekreacyjnych "Balaton" i "Chechło" w Trzebini.
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
- Świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy w ramach organizowanych konferencji naukowych
- sukcesywne świadczenie usług cateringowych realizowanych w trakcie cyklu szkoleń dla nauczycieli i uczniów
więcej: Usługi dowożenia posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.