Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075858/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090886 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek projektu ,,Postaw na siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586975
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 16
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-minskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-minskmaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcprmm.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla uczestników/uczestniczek projektu ,,Postaw na siebie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9420f715-c84c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt ,,Postaw na siebie” dla uczestników/uczestniczek z terenu powiatu mińskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Oś priorytetowa IX wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075858/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EFS.252.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26663 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Kurs fryzjerski ( min. 120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny ) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 Kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej i fakturowaniem (min. 80 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien odbywać się w systemie dziennie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą)4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 1500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 Kurs operatora koparko-ładowarki kl. III (134 godzin przy czym 1 godz. = 45 min. zajęć i 15 min. przerwy długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Celem kursu jest zdobycie uprawnień w zakresie obsługi koparko-ładowarki kl. III oraz wpisanie do centralnego rejestru osób uprawnionych, a także teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników/uczestniczki do pracy w charakterze operatora ww. sprzętu. Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne i być zgodny z programem Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn
i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 583).
Kurs powinien zakończyć się egzaminem przeprowadzonym przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz wydaniem zaświadczeń zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dn. 18.08.2017 r.. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (koszt egzaminu mieści się w ogólnym koszcie kursu). Egzamin nie jest wliczony w liczbę godzin kursu. Koszt egzaminu ponosi Wyko
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 Kurs magazyniera z obsługą wózka widłowego oraz egzaminem UDT dla 1 osoby ,nie posiadających doświadczenia zawodowego. (120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).Wykonawca ponosi koszty egzaminu zewnętrznego (UDT).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 Kurs kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej (245 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalonaw sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą. Kurs obejmuje przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia. Kurs obejmuje blok ogólnoprawny, blok ochrony osób, blok ochrony mienia, blok wyszkolenia strzeleckiego, blok samoobrony, blok technik interwencyjnych. Zakres tematyczny i godzinowy musi być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18.12.2013 r. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił materiały szkoleniowe dla uczestników/uczestniczek kursu. Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia do wpisu na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 Kurs: grafiki komputerowej ( min. 120 godzin przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny ) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą). Kurs powinien obejmować poznanie następujących programów: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw, InDesign4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5600 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 Kurs fotograficzny min. 60 godzin (przy czym 1 godz. = 45 min zajęć i 15 min. przerwy, długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny) dla 1 osoby. Kurs powinien być przeprowadzony w systemie dziennym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany systemu w zależności od aktualnych potrzeb uczestników/uczestniczek projektu (po uzgodnieniu z Wykonawcą).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 Kurs sanitariusza szpitalnego minimum 240 godzin, w tym 80 godz. zajęć teoretycznych i 160 godz. zajęć praktycznych dla 1 osoby. Kurs pozwala kandydatom zapoznać się ze specyfiką pracy i procedurami medycznymi. Część teoretyczna obejmuje zajęcia z udzielania pierwszej pomocy, profilaktykę zakażeń szpitalnych oraz ogólne wiadomości z fizjologii i anatomii człowieka oraz naukę opieki nad chorymi w szpitalu. Zajęcia praktyczne najczęściej zależą od preferencji i zapotrzebowania szpitala. Praktyki mogą odbywać się w placówce z góry wyznaczonej przez organizatora szkolenia albo na zasadzie wolontariatu w wybranej przez kursanta placówce zdrowia (warunkiem zaliczenia praktyk jest wypełniona i podbita karta praktyk).4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Stojadłach (formuła zaprojektuj i wybuduj) (II)
- "Wykonanie odnowienia malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim"
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (II)
- Odnowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach powiatowych
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną lub kwalifikacją wstępną uzupełniającą przyspieszoną w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1+E"
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE KURSÓW ZAWODOWYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "DOBRY ZAWÓD - LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ 2"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń SEP
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.