Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071105/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
- 2021/BZP 00077797/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090894 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Budowa skarp/obwałowań Kwatery II (KW2), oraz Kwatery III (KW3)
składowiska odpadów komunalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.sok.serwisy.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa skarp/obwałowań Kwatery II (KW2), oraz Kwatery III (KW3)składowiska odpadów komunalnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-437205d8-c245-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071105/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa skarp/obwałowań Kwatery II (KW2), oraz Kwatery III (KW3)
składowiska odpadów komunalnych polegająca na wykonaniu robót, który obejmuje w szczególności :
1. Dowóz gruntu do formowania skarp wraz z jego transportem z odległości około 15 km.
2. Dowóz gruntu do formowania skarp wraz z jego transportem z terenu składowiska.
3. Przemieszczanie mas ziemnych na odległość do 2 km w gruncie kat. I-II.
4. Formowanie i zagęszczanie skarp koparką do wysokości 3 m w gruncie kat I-II
5. Plantowanie skarp i korony składowiska –grunt kat.gr. I-III .
6. Wykorzystanie do budowy wałów odpadów komunalnych opisanych w tabeli 1. dostarczonych przez Zamawiającego zgodnie z Decyzjami Marszałka Województwa Małopolskiego „Pozwolenie zintegrowane” oraz” Instrukcją eksploatacji składowiska”, Maksymalna war-stwa odpadów, wykorzystywanych w tym celu, powinna być mniejsza
niż 25 cm. Maksymalna ilość odpadów przeznaczonych do przetwarzania w procesie odzysku polegającym na budowie skarp, w tym obwałowań i kształtowania korony składowiska wynosi 4 000 Mg/rok
7. Materiał do wykonania skarp/obwałowań ,który zabezpieczy i dostarczy Wykonawca to: ziemia gliniasta, glina piaszczysta, piasek gliniasty ,kamienie .Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dostarczanego materiału pod względem jakości jak i ilości. W przypadku stwierdzenia innego materiału niż dozwolony Zamawiający odmówi wjazdu pojazdu na kwaterę składowiska ,a jeśli materiał został już zabudowany Wykonawca w ciągu 7 dni na własny koszt usunie materiał z kwatery składowiska.
8. Formowany wał będzie miał przekrój trapezu o wysokości w przedziale 1,5 - 2 m. Prawidłowe nachylenie skarpy zewnętrznej winno wynosić 1:2. Zagęszczenie mas ziemnych winno osiągać wskaźnik 0,9. Ostatnia warstwa skarpy wewnętrznej o miąższości 0,5 m powinna być wykonana jako bariera geologiczna w postaci gruntów słabo przepuszczalnych o współczynniku filtracji K1,0 x10-9 m/s i miąższości 0,5 m ułożonej przy użyciu sprzętu mechanicznego.
9. Rozliczenie robót prowadzone będzie w oparciu o stawki godzinowe - za godzinę pracy określonego rodzaju sprzętu.
10. Do wykonania usługi konieczne będą następujące jednostki sprzętowe:
1) Koparka kołowa – o pojemności łyżki od 0,6 do 1 m³– 1 szt. – przewidziana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji zamówienia ok. 1.500 roboczogodzin/rok.
2) Samochód samowyładowczy z napędem na co najmniej dwie osie o ładowności min. 14 Mg – przewidziana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji zamówienia 300 roboczogodzin/rok.
Łączna ilość roboczogodzin dla koparki nie może przekroczyć 3000 roboczogodzin w trakcie realizacji zamówienia.
Łączna ilość roboczogodzin dla samochodu samowyładowczego nie może przekroczyć 600 roboczogodzin w trakcie realizacji zamówienia.
11.Zamawiający może ograniczyć zakres zamówienia, maksymalnie do 50% ilości godzin pracy sprzętu przewidzianego w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia w trakcie obowiązywania umowy.
12.Termin wykonania zamówienia – do 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wyczerpania możliwości deponowania odpadów (osiągnięcie granicznych rzędnych składowania tj. 242 m n.p.m. – określonych w Decyzji Pozwolenie zintegrowane).
13.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90530000-1 - Eksploatacja składowisk odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem
90722300-7 - Usługi rekultywacji gruntu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa Zbigniew Jurkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5491531033, REGON 851711133
7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły 52 A
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.5) Kod pocztowy: 32-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-RYBACKIE ZBIGNIEW JURKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-RYBACKIE ZBIGNIEW JURKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
planowało przeznaczyć kwotę do 350 000 zł netto, a z zamówieniami, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia na dodatkowe usługi (do 20% wartości zamówienia podstawowego), polegające na powtórzeniu podobnych usług, 420 000 zł netto.
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Rozbiórka obiektów komunalnych przy ul. Orzeszkowej 1 w Oświęcimiu"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2025 roku"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wynajmu ciągnika rolniczego bez operatora - Zakład Doświadczalny w Nieżychowicach
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu spycharki gąsienicowej w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Realizacja usług sprzętowych dla potrzeb eksploatacji Składowiska Odpadów w Rokitnie gm. Lubartów przy zastosowaniu kompaktora w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.