Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00679247/01 - Wynik z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Remont pomieszczeń mieszkańców DPS Skęczniew – Roboty dodatkowe”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003734240
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: SKĘCZNIEW
1.4.2.) Miejscowość: Dobra
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-730
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsskeczniew@dps-skeczniew.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps.bip.powiat.turek.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090950
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00679247
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
W związku z zawartym w dniu 31.12.2024 r. aneksem nr 1 do umowy zmianie ulega termin zakończenia robót - maksymalnie do 30 marca 2025r. Dokonane zmiany umowy są uzasadnione opóźnieniem Wykonawcy w realizacji umowy spowodowanym okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, tj. chorobami mieszkańców DPS w Skęczniewie , które powodowały, że Wykonawca nie mógł wykonywać remontu pomieszczeń mieszkańców w ustalonym przez siebie terminie z uwagi na brak możliwości wejścia i prowadzenia remontu pomieszczeń, w których zamieszkiwali chorzy mieszkańcy. Zmiany te nie modyfikują jednak ogólnego charakteru umowy i wzrostu cen.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-12-31
Po zmianie:
2025-03-30
INNE PRZETARGI DOBRA
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Usługa utrzymania czystości na przystankach autobusowych, w tym wiat przystankowych oraz opróżnianie koszy ulicznych i przystankowych na terenie Gminy Dobra w 2026 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla rowerów w Mierzynie
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do szkół na terenie Gminy Dobra w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich w 2026 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Dobra
więcej: przetargi DOBRA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





