eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWE MUZEUM MORSKIE W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000635075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ołowianka 9-13

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-751

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 320 33 58

1.5.8.) Numer faksu: (58) 301 84 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0de6634-b074-481d-b21f-125ab1dbaba1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073720/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/nmm

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nmm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Wymagania
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/nmm i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej
postępowania.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie internetowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus sp. z o. o. dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej platformazakupowa.pl określone w Regulaminie internetowej platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus sp. z o. o. oraz zobowiązuje się korzystając z platformy zakupowej platformazakupowa.pl przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/nmm.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/nmm i formularza Wyślij wiadomość dostępnego na stronie postępowania.
6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki.
7. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
II. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
III. Sposób składania ofert
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus sp. z o.o. na stronie, gdzie ogłoszone jest postępowanie (link do postępowania znajduje się na profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/nmm). Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji dla Wykonawców na https://platformazakupowa.pl.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/nmm

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 000635075, ul. Ołowianka 9-13 , 80-751 Gdańsk (www.nmm.pl)
- Inspektor ochrony danych osobowych Zamawiającego jest dostępny pod adresem e-mail: ochrona.danych@nmm.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 pzp oraz art. 74 pzp.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z Ustawy.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - Posiada Pani/Pan:
• Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
• Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
• Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
• Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
- Nie przysługuje Pani/Panu:
• W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
• Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
• Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Zamawiający przypomina, iż Wykonawca powinien wypełnić obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/27-1/PN/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 603000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi społecznej w zakresie obsługi publiczności na salach wystawowych w oddziałach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III niniejszej SWZ.
3. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie (markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację prac w zgodzie z dokumentacją składającą się na opis przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych, od założonych w opisie przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie kompleksowej i jednorodnej usługi. Ze względów organizacyjnych (znaczące ułatwienie w prowadzeniu nadzoru nad pracownikami jednego Wykonawcy) oraz ekonomicznych (gospodarne dysponowanie środkami publicznymi oraz zasobami kadrowymi udostępnionymi przez Wykonawcę
do realizacji przedmiotowego zamówienia) wskazane jest powierzenie całego zadania jednemu Wykonawcy. Dodatkowo Zamawiający nadmienia, iż wartość zamówienia umożliwia realizację zadania w całości przez jednego wykonawcę z sektora MŚP, a postanowienia Specyfikacji Warunków Zamówienia umożliwiają szeroki udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 75121000-0 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

92500000-6 - Usługi świadczone przez biblioteki, archiwa, muzea i inne usługi kulturalne

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą, że spełnią następujące warunki:
1) celem ich działalności jest realizacja zadań w zakresie użyteczności publicznej związanej ze świadczeniem tych usług oraz społeczna i zawodowa integracja osób,
o których mowa w art. 94;
2) nie działają w celu osiągnięcia zysku, przeznaczają całość dochodu na realizację celów statutowych oraz nie przeznaczają zysku do podziału między swoich udziałowców, akcjonariuszy i pracowników;
3) struktura zarządzania nimi lub ich struktura własnościowa opiera się na współzarządzaniu w przypadku spółdzielni, akcjonariacie pracowniczym lub zasadach partycypacji pracowników, co wykonawca określa w swoim statucie;
4) w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi nie udzielono im zamówienia na podstawie tego przepisu przez tego samego zamawiającego;
2. zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub wykonuje w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych co najmniej jedną usługę, obejmującą swym zakresem świadczenie usługi polegającej na obsłudze publiczności w placówkach kultury, o wartości usługi nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
- oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w ust.1, w zakresie podstaw
wykluczenia z postępowania wskazanych w Rozdziale XV ust. 1-2.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
• zaświadczenie, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 113);
• wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie;
• w przypadku wykonawców będącymi zakładem pracy chronionej lub spółdzielnią socjalną – zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających status wykonawcy, tj. decyzji właściwego organu lub odpowiedniego wpisu do właściwego rejestru, takiego jak odpis z KRS;
• w przypadku wykonawców innych niż zakłady pracy chronionej oraz spółdzielnie socjalne – zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych. W takich przypadkach zamawiający uzna za wystarczające takie dokumenty jak: wpis na listę przedsiębiorstw społecznych prowadzoną przez właściwego ministra lub decyzja właściwego organu lub wpis do właściwego rejestru, takiego jak odpis z KRS,
• w przypadku wykonawców innych niż zakłady pracy chronionej
oraz spółdzielnie socjalne; nie posiadających statusu przedsiębiorstwa społecznego; działającego w celu reintegracji społecznej i zawodowej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym zamawiający wymaga dołączenia
do oferty:
• statut lub umowa spółki non-profit lub inny dokument o tożsamych charakterze;
• wpis do KRS lub równoważnego mu rejestru;
• w przypadku braku zapisów statutowych dotyczących demokratycznego zarządzania dokument wewnętrzny regulujący zadania, strukturę organizacyjną i sposób działania podmiotu;
• zanonimizowana zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 dokumentacja kadrowa Wykonawcy (albo jego jednostki, która będzie realizowała zamówienie), potwierdzająca spełnienie warunku określonego w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczącego zatrudnienia osób marginalizowanych na poziomie nie mniejszym niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie (stan na październik, listopad lub grudzień 2024 roku):
- dokumenty potwierdzające status osób marginalizowanych, o których mowa w art. 94 ust. 1 pzp (zaświadczenia o stopniu niepełnosprawności lub zaświadczenia o rejestracji w powiatowym urzędzie pracy lub inne o równoważnej wartości dowodowej);
- umowy o pracę;
- umowy o pracę nakładczą;
- umowy cywilnoprawne z osobami nieprowadzącymi jednoosobowej działalności gospodarczej;
- umowy cywilnoprawne z osobami prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą; niebędącymi pracodawcami; świadczącymi na rzecz wykonawcy usługi przez nieprzerwany okres co najmniej 3 miesięcy;
- dokumentacja dotycząca ubezpieczenia społecznego oraz zdrowotnego, potwierdzająca liczbę zatrudnionego personelu;
- listy płac;
- listy wypłat umów cywilnoprawnych lub rachunki do każdej umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, w postaci elektronicznej opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do oferty należy również dołączyć:
2.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2.2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2.3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia o niepodleganiu
wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
2.4. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków, o których mowa w art. 94 pzp – wzór stosownego oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. W przypadku wspólnego stosowne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem XIV ust. 2 SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVI ust. 1 SWZ, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przedmiotowe kwestie są uregulowane w części II SWZ. W szczególności należy zapoznać się z § 8 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/nmm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Okres realizacji zamówienia: 10 miesięcy od zawarcia umowy, bądź do wyczerpania wartości brutto umowy.
2. W przypadku wystąpienia ewentualnych rozbieżności pomiędzy treścią Ogłoszenia o zamówieniu, a treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, decydujące znaczenie maja postanowienia Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.