Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00652413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 2 W RAWICZU
1.3.) Oddział zamawiającego: Michał Bródka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366092056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655453772
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp2rawicz.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/gmina-rawicz/postepowania/16211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zespół Szkolno -Przedszkolny nr 2 w Rawiczu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zbiorowego żywienia - cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a255fd3-25fd-497f-8c92-0848cb8e19ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090996
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00618481/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług zbiorowego żywienia- cateringu dla dzieci w Przedszkolu nr 4 w Rawiczu i Przedszkolu w Żołędnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-4.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych, tzn. usług przygotowania i dostarczania posiłków dla
dzieci przedszkolnych. Wykonawca będzie dostarczał posiłki dobrej jakości zgodne z powszechnie obowiązującymi
przepisami i normami dotyczącymi żywności, w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448), normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i
Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP.
2. Szczegółowy opis zawarto w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230986,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230986,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230986,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brewicz A. K Kaniewscy Sp.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991960275
7.3.3) Ulica: Targowa 1
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BREWICZ A.K. KANIEWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BREWICZ A.K. KANIEWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230986,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r. - Warzywa i owoce.
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu"
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych
- Usługa przygotowania posiłków oraz usługa dowozu posiłków dla Klinicznego Oddziału Opieki Paliatywno- Hospicyjnej wraz z Zespołem Opieki Domowej
- Usługa cateringowa przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego przy ul. Poturzyńskiej 1 w Lublinie w 2025 r.
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Świadczenie usług cateringowych w 2025 r. na potrzeby Departamentu Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
- Usługa organizacji międzynarodowej konferencji prezentującej europejski system ekonomii społecznej dla kadr mazowieckich podmiotów ekonomii społecznej i ich otoczenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.