eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślBudowa infrastruktury lekkoatletycznej na terenie Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090997 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury lekkoatletycznej na terenie Zespołu Szkół Nr 1
w Nowym Tomyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W NOWYM TOMYŚLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000688226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Sczanieckiej 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614423889

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs1-nt@zs1-nt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs1-nt.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatnowotomyski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury lekkoatletycznej na terenie Zespołu Szkół Nr 1
w Nowym Tomyślu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37274a21-b2f7-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00051774/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa infrastruktury lekkoatletycznej na terenie Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052947/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSnr1.261.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 372787,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obszarach istniejącej dwutorowej bieżni o nawierzchni z żużla, 4 torowej bieżni prostej o nowoczesnej nawierzchni umożliwiającej rozgrywki biegu na 60 m, 100,0 m i 110 m, zakończone skocznią do skoku w dal z dwiema piaskownicami, rozbieg i skocznia do skoku wzwyż oraz koło i rzutnia do pchnięcia.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
- budowę bieżni prostej 4 -torowej o nawierzchni z poliuretanu o powierzchni ok.771 m2 ,
- budowę skoczni do skoku wzwyż o nawierzchni z poliuretanu o powierzchni ok.157,7 m 2 ,
- budowę skoczni do skoku w dal,
- budowę rzutni do pchnięcia kulą,
- uzupełnienie nawierzchni trawnikowych,
- elementy wyposażenia.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 7 dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekt budowlany, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB) oraz przedmiar robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, STWiORB, przedmiar robót) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
Obowiązki wykonawcy i wymagania Zamawiającego w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia.
1) Roboty budowlane i montaż urządzeń należy wykonać z należytą starannością oraz z wiedzą techniczną, przepisami BHP, ppoż., a także zgodnie z poleceniami Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiORB, wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ,
2) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone – odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez wad istotnych, obiekt będzie spełniał wymagania projektowe,
3) Wykonawca ma obowiązek spełnić wymagania zawarte w pozwoleniu na budowę/potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia robót bez uwag i sprzeciwu i zapewnić wydającym je organom pełną możliwość inspekcji i sprawdzenia prac, jak również uczestnictwo w próbach i badaniach wykonywanych prac,
4) W obszarze objętym projektem mogą występować istniejące sieci uzbrojenia podziemnego terenu i instalacje w obszarze realizowanej inwestycji. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy upewnić się czy na terenie inwestycji nie występują urządzenia podziemne (kable, rurociągi itp.) mogące ulec uszkodzeniu w czasie robót,
5) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów,
6) Po stronie wykonawcy leży poniesienie kosztów o ile zostały pominięte w dokumentacji projektowej, a ich poniesienie będzie niezbędne do należytego wykonania zamówienia. W kosztach ogólnych należy uwzględnić między innymi:
a) wszelkie koszty wypełnienia warunków zawartych w uzgodnieniach będących w składzie projektu budowlanego i wykonawczego,
b) uregulowanie opłat i kosztów dozoru budowy i odbioru elementów przedmiotu Zamówienia,
c) wszelkie koszty związane z likwidacją kolizji elektroenergetycznych, w tym także m. in. koszty wyłączeń sieci energii elektrycznej, koszty nadzorów prowadzonych przez uprawnionych pracowników właścicieli sieci.
d) czasowe zajęcie gruntów nie należących do Zamawiającego oraz koszty, opłaty
i odszkodowania z tym związane ( jeżeli wystąpi ),
e) poniesienie kosztów odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych itp.,
f) koszty wykonania i utrzymania zaplecza budowy,
g) koszty związane z zabezpieczeniem terenu budowy, w tym m.in. koszty zabezpieczenia przed dostępem dla osób trzecich, ubezpieczenia przedmiotu umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ,
7) Prace w rejonie kolizji i zbliżeń do sieci elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych teleinformatycznych, gazowych, sanitarnych i innych należy prowadzić po wcześniejszym zawiadomieniu, pod nadzorem pracowników oraz zgodnie z wytycznymi/warunkami Operatorów tych sieci,
8) Wykonawca opracuje Projekt Organizacji i Zabezpieczenia Robót i uzgodni go z Zamawiającym,
9) Wykonawca ponosi koszty zużycia wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót; sposób rozliczenia zostanie uzgodniony z Użytkownikiem obiektu objętego Przedmiotem Umowy i zapisany w protokole przekazania terenu budowy,
10) Teren wykonywania robót musi być odpowiednio oznakowany i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich,
11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje,
12) Wykonawca zobowiązany jest do ochrony terenów zielonych sąsiadujących
z placem budowy oraz na terenie budowy. Drzewa i krzewy należy trwale zabezpieczyć na czas budowy przed uszkodzeniami. Tereny zielone po zakończeniu budowy należy przywrócić do stanu pierwotnego,
13) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób, aby nie kolidowały one z prawidłowym funkcjonowaniem szkoły,
14) Wykonawca po zakończeniu realizacji robót sporządzi rozliczenie rzeczowe i finansowe wykonanych robót, które będzie stanowiło podstawę sporządzenia przez Zamawiającego dowodów PT/OT.

Wymagania w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp:
1) W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności: roboty ziemne, montaż urządzeń i inne czynności robotnika opisane w przedmiarach niezbędne do wykonania zaprojektowanego zakresu rzeczowego zadania; przez cały okres wykonywania tych czynności.
2) W odniesieniu do osób wymienionych w ust. 1 umowy, Zamawiający wymaga udokumentowania przez Wykonawcę, w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy faktu zatrudniania na podstawie umowy o pracę, poprzez przedłożenie :
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lub
2) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lub
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, lub
4) innych dokumentów
zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3) W przypadku zmiany osób zatrudnionych przez Wykonawcę do wykonywania czynności o których mowa w ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia stosownych dokumentów, o których mowa w ust. 2 i dotyczących nowego pracownika, w terminie 5 dni od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności, o których mowa w ust. 1.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1, w całym okresie obowiązywania umowy. Zamawiający jest w szczególności uprawniony do żądania:
1) aktualnych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 2,
2) wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu, o którym mowa w ust. 1.
5) Jeżeli na budowie będzie przebywać osoba niezatrudniona na umowę o pracę, co zostanie ustalone przez zamawiającego oraz przez inne osoby i organy upoważnione na podstawie odrębnych przepisów (np. Inspekcja Pracy), wykonawca zobowiązany jest do usunięcia tej osoby z placu budowy. Wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 1 000 PLN za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na budowie musi zostać potwierdzony pisemną notatką. Notatka nie musi być podpisana przez wykonawcę lub jego przedstawicieli.
6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez Wykonawcę czynności. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia i jej załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469752,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469752,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mardo Sport Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301789569

7.3.3) Ulica: Wydmowa 10

7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-041

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469752,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.