Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00542836/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59343578-9024-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59343578-9024-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Komleksowa opieka weterynaryjna w Schronisku dla zwierząt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.91.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344546,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. OPIEKA WETERYNARYJNA W LECZNICYZapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w Schronisku dla Zwierząt w Gliwicach–Sośnicy, przy ul. Wschodniej 56 oraz adoptowanym z ww. Schroniska, na podstawie wydanych przez Schronisko skierowań ze wskazaniem wykonania usługi weterynaryjnej, w zakresie:
• szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 10 miesięcznie,
• pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 10 miesięcznie, obejmujących m.in.: psie choroby wirusowe, tj.: nosówkę, parwowirozę, kaszel kennelowy, chorobę Rubartha,
• leptospirozę oraz kocie choroby kocie choroby wirusowe, m.in. tj.: koci katar, panleukopenia,
• leczenia zachowawczego/profilaktycznego oraz innych zabiegów chirurgicznych,
• eutanazji,
• niezbędnych zabiegów operacyjnych,
• wykonywania usług na wezwanie interwencyjne w ciągu 1 godzin od wezwania, w ilości około 3 miesięcznie,
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książki leczenia zwierząt) wraz z rejestrem wykorzystania
środków opatrunkowych i lekarstw oraz wykazem eutanazji z podaniem daty i przyczyny,
Przy następujących założeniach:
• opieka weterynaryjna odbywać się w lecznicy weterynaryjnej Zleceniobiorcy, w godzinach pracy lecznicy,
• średni stan zwierząt wynosi: 80 psów i 130 kotów,
• rotacja zwierząt waha się w granicach 500 psów i 500 kotów w skali roku,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska, ponieważ schronisko nie posiada pomieszczenia do wykonywania zabiegów operacyjnych i konieczne jest dowożenie przez Zleceniodawcę zwierząt do lecznicy,
• lecznica zleceniobiorcy powinna być wyposażona w sprzęt diagnostyczny typu Rtg i USG oraz powinna
zapewniać niezbędne badania krwi i moczu,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, oraz zasoby kadrowe do wykonywania kompleksowej opieki weterynaryjnej,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 94560,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. OPIEKA WETERYNARYJNA W SCHRONISKU DLA ZWIERZĄT WRAZ Z DOJAZDEM.Zapewnienie opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w Schronisku dla Zwierząt w Gliwicach–Sośnicy, przy ul. Wschodniej 56, w zakresie:
• szczepień przeciwko wściekliźnie w ilości około 41 miesięcznie,
• pozostałych szczepień profilaktycznych w ilości około 30 miesięcznie, obejmujących m.in.: psie choroby wirusowe,tj.: nosówkę, parwowirozę, kaszel kennelowy, chorobę Rubartha,
• leptospirozę oraz kocie choroby kocie choroby wirusowe, m.in. tj.: koci katar, panleukopenia,
• leczenia zachowawczego/profilaktycznego,
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji (książki leczenia zwierząt) wraz z rejestrem wykorzystania środków opatrunkowych i lekarstw oraz wykazem eutanazji z podaniem daty i przyczyny
Przy następujących założeniach:
• podstawowa opieka weterynaryjna odbywać się będzie na terenie Schroniska w środę lub inny uzgodniony dzień po około 2 godz., pomiędzy 10.00 a 15.00 (w godzinach pracy kierownictwa Schroniska),
• średni stan zwierząt wynosi: 80 psów i 130 kotów,
• rotacja zwierząt waha się w granicach 500 psów i 500 kotów w skali roku,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, oraz zasoby kadrowe do wykonywania kompleksowej opieki weterynaryjnej,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 102480,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. STERYLIZACJA PSÓW I KOTÓW BEZDOMNYCH PRZEBYWAJĄCYCH W SCHRONISKU A TAKŻE DODATKOWE ZABIEGI MOGĄCE WYSTĄPIĆ PODCZAS WW. OPERACJIPrzy następujących założeniach:
• Lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się na terenie Miasta Gliwice, w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska, ponieważ schronisko nie posiada pomieszczenia do wykonywania zabiegów operacyjnych i konieczne jest dowożenie przez Zleceniodawcę zwierząt do lecznicy,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację
chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe do wykonywania zabiegów sterylizacji i kastracji,
• Wykonawca winien zapewnić usługi w czasie absencji chorobowej i urlopów w oferowanych cenach.
Zadanie obejmuje:
a) sterylizację – tzw. metodą brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna):
• suki – około 6 sztuk miesięcznie,
• kotki – około 8 sztuk miesięcznie,
b) kastrację – tzw. metodą jednego cięcia:
• psy – około 6 sztuk miesięcznie,
• kocury – około 9 sztuk miesięcznie,
c) zabieg duży – około 2 sztuki miesięcznie,
d) zabieg mały – około 2 sztuki miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 74520,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. STERYLIZACJA I KASTRACJA KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCHZadanie obejmuje:
a) sterylizację – tzw. metoda brytyjską (niewielkich rozmiarów rana pooperacyjna), kotki – około 115 sztuk,
b) kastrację – tzw. metodą jednego cięcia, kocury – około 70 sztuk.
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę, w dni robocze w godzinach od 9.00 do 13.00 oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt (po wcześniejszym uzgodnieniu),
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się na terenie Miasta Gliwice, w odległości nie większej niż
12 km od Schroniska, ze względu na czas, koszt dowozu oraz kondycję zwierząt po zabiegach,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 25650,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. LECZENIE KOTÓW WOLNO ŻYJĄCYCH Z TERENU GLIWICZadanie obejmuje leczenie ok. 180 kotów wolno żyjących w trakcie trwania umowy Przewidywany zakres usług obejmuje:
• badanie diagnostyczne podstawowe (pierwsza wizyta)
• jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. Rtg, USG
• jednostkowe badania diagnostyczne dodatkowe - m.in. bad. krwi i moczu – 1 parametr
• leczenie zachowawcze wraz z niezbędnymi lekami i opatrunkami – kontynuacja leczenia (kolejne wizyty)
• drobne zabiegi chirurgiczne
• duże zabiegi chirurgiczne
• odrobaczenie i odpchlenie
• szczepienia profilaktyczne
• eutanazja, w uzasadnionych przypadkach
• hospitalizacja – koszt usługi za dobę
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę oraz przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od schroniska miasta Gliwice.
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. WSZCZEPIANIE MIKROPROCESORÓW BEZDOMNYM PSOM I KOTOM ZE SCHRONISKA DLA ZWIERZĄTWszczepianie mikroprocesorów bezdomnym psom i kotom ze Schroniska dla Zwierząt w Gliwicach oraz psom i kotom posiadającym właścicieli mieszkających w Gliwicach.
Przewidywany zakres usługi obejmuje wykonanie ok. 650 usług w trakcie trwania umowy poprzez:
• wszczepienie mikroprocesora,
• wypełnienie formularza zgłoszeniowego Bazy danych SAFE-ANIMAL
• zarejestrowanie „zaczipowanego” zwierzęcia w Bazie danych SAFE-ANIMAL
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt, do której będą dowożone zwierzęta przez Zleceniodawcę, przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt oraz przez właścicieli psów i kotów, zamieszkałych na terenie Gliwic, oraz Schronisko dla Zwierząt (średnio dwa razy w miesiącu),
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się na terenie Miasta Gliwice, ze względu na koszt dowozu,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności do wykonywania ww. zabiegów.
Uwaga: Niezbędne materiały (mikroprocesory, ww. formularze oraz dostęp do Bazy danych) do wykonania usługi dostarcza Zleceniodawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. STERYLIZACJA I KASTRACJA KOTÓW POSIADAJĄCYCH WŁAŚCICIELI Z TERENU GLIWICZadanie obejmuje sterylizację i kastrację około 60 zwierząt.
Rodzaj zabiegu:
- zabiegi sterylizacji suk - 20 szt.
- zabiegi sterylizacji kotek - 10 szt.
- zabiegi kastracji psów - 10 szt.
- zabiegi kastracji kocurów - 20 szt.
Przy następujących założeniach
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, do której będą dowożone zwierzęta w dni robocze, przez osoby legitymujące się skierowaniem wystawionym przez Schronisko dla Zwierząt, po wcześniejszym uzgodnieniu,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować w odległości nie większej niż 12 km od centrum Gliwic, ze
względu na koszt dowozu oraz kondycję zwierząt po zabiegach,
• Zleceniobiorca powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, w tym specjalizację chirurgiczną, oraz zasoby kadrowe i sprzętowe do wykonywania ww. zabiegów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 10900,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. OPIEKA WETERYNARYJNA NAD DZIKIMI ZWIERZĘTAMI CHORYMI I RANNYMI W WYNIKU WYPADKÓW, ORAZ NAD PSAMI I KOTAMI RANNYMI W WYNIKU WYPADKÓWZadanie obejmuje usługi weterynaryjne takie jak podanie leków, opatrzenie ran, zabiegi duże oraz małe a także eutanazję dzikich zwierząt, które odniosły obrażenia w wyniku wypadków, zdarzeń drogowych lub z innych, nieznanych przyczyn.
Zakres usług obejmuje wykonanie:
- zakres Eutanazja sarny, jelenia
- eutanazja dzika
- eutanazja zwierzęcia wielkości lisa
- eutanazja ptaków
- eutanazja zwierzęcia wielkości jeża
- opatrzenie zwierzęcia większego
- opatrzenie zwierzęcia mniejszego
- eutanazja psa
- eutanazja kota
- opatrzenie psa
- opatrzenie kota
- wezwanie interwencyjne
- zabieg duży
- zabieg mały.
Przy następujących założeniach:
• miejsce wykonywania zabiegów – lecznica dla zwierząt Zleceniobiorcy, Schronisko dla Zwierząt lub miejsce zdarzenia,
• lecznica Zleceniobiorcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od Schroniska ze
względu na koszt dowozu oraz kondycję chorych zwierząt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Michał Czingon
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541103466
7.3.3) Ulica: Wolności 124A
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna S.C. B. Hajdas - Hałun, B. Kręczyńska, A. Hałun, J. Spólnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024856
7.3.3) Ulica: Ku Dołom 6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przychodnia Weterynaryjna Michał Czingon
jakie przetargi wygrała firma
Przychodnia Weterynaryjna Michał Czingon
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, która zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba ze zamawiajacy może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.12.2023r. do godz. 12.00 wpłynęła jedna oferta. Cena zaoferowana przez wykonawce wynosi 45400,00 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 25650,00 zł brutto i nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45400,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMICUS PRAKTYKA WETERYNARYJNA s.c. M. Jaworska - Staszkiewicz, J. Solński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312533620
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, która zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba ze zamawiajacy może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej
oferty.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.12.2023r. do godz. 12.00 wpłynęła jedna oferta. Cena zaoferowana przez wykonawce wynosi 20100,00 zł brutto. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
kwotę 10 900,00 zł brutto i nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20100,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna s.c. B. Hajdas - Hałun, B. Kręczyńska, A. Hałun, J. Spólnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311024856
7.3.3) Ulica: Ku Dołom 6
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną
- ZP.261.1.2025 Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących, wielofunkcyjnych i kserokopiarek
- 2025 - Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych
- 4WOG.1200.2712.1.2025 Roboty budowlane w Składzie Krapkowice w trybie "zaprojektuj i wykonaj" z podziałem na 7 części
- Przebudowa oświetlenia na wiadukcie przy ul. Bohaterów Getta Warszawskiego (2)
- Wykonywanie usług poligraficznych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- Świadczenie usług w zakresie opieki weterynaryjnej nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Gminy Władysławowo
- Usługi weterynaryjne: CzI. Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.Cz II. Wykonywanie zabiegów: kastracji i elektronicznego znakowania zwierząt
- Wyłapywanie, transport, utrzymanie i zapewnienie kompleksowej opieki nad bezdomnymi zwierzętami odławianymi na terenie Gminy Daleszyce w 2025 roku
- Monitoring weterynaryjny kuraków leśnych wsiedlanych na terenie nadleśnictwa Ruszów w 2025 roku
- Kastracja bezpańskich zwierząt, leczenie bezpańskich zwierząt, znakowanie psów/kotów
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.