Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00341198/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
- 2022/BZP 00012190/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz sprzętu do robotyki w podziale na części w ramach projektu: „Dobry start w przyszłość dla szkół podstawowych w Zambrowie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMBRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Zambrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 271 22 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zambrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zambrow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zambrow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz sprzętu do robotyki w podziale na części w ramach projektu: „Dobry start w przyszłość dla szkół podstawowych w Zambrowie”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6674a413-67e3-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002627/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz sprzętu do robotyki w podziale na części w ramach projektu: „Dobry start w przyszłość dla szkół podstawowych w Zambrowie”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Projekt pod nazwą: „Dobry start w przyszłość dla szkół podstawowych w Zambrowie”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341198/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa w części 1 sprzęt komputerowy obejmuje następujący asortyment:1. Laptop 17" - szt. 4
2. Laptop 15" - szt. 4
3. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - szt. 1
4. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - szt. 1
5. Tablet - szt. 4
6. Komputer z oprogramowaniem - szt. 32
7. Laptop 15" - szt. 3
8. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe - szt. 2
9. Laptop - szt. 1
10. Laptop 15" - szt. 25
11. Laptop 17" - szt. 3
12. Tablet - szt. 29
13. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne - szt. 1
14. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - szt. 1
Sprzęt przeznaczony jest dla:
pozycja 1-5 Szkoła Podstawowa nr 3 w Zambrowie,
pozycja 6-9 Szkoła Podstawowa nr 4 w Zambrowie,
pozycja 10-14 Szkoła Podstawowa nr 5 w Zambrowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213200-7 - Komputer tablet
30232110-8 - Drukarki laserowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 226437,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa w części 2 sprzęt multimedialny obejmuje następujący asortyment:1. Zestaw multimedialny (tablica multimedialna i projektor multimedialny) - szt. 2
2. Głośniki do tablic interaktywnych - szt. 2
3. Moduł bezprzewodowego połączenia tablicy z komputerem - szt. 1
4. Projektor multimedialny - szt. 1
5. Odtwarzacz CD z głośnikami - szt. 1
6. Radioodtwarzacz - szt. 3
7. Projektor - szt. 5
8. Wizualizer - szt. 2
9. Monitor dotykowy - szt. 2
10. Projektor - szt. 4
11. Aparat fotograficzny - szt. 1
12. Ekran projekcyjny - szt. 4
Sprzęt przeznaczony jest dla:
pozycja 1-6 Szkoła Podstawowa nr 3 w Zambrowie,
pozycja 7 Szkoła Podstawowa nr 4 w Zambrowie,
pozycja 8-12 Szkoła Podstawowa nr 5 w Zambrowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
32310000-9 - Odbiorniki audycji radiowych
32331600-8 - Odtwarzacze plików MP3
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38652100-1 - Projektory
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 57110,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa w części 3 sprzęt do robotyki obejmuje następujący asortyment:1. Zestaw robotów - szt. 2
2. Robot edukacyjny - szt. 2
3. A. Zestaw robot edukacyjny - szt. 4
3. B. Zestaw wynalazcy - szt. 1
4. Robot do nauki programowania - szt. 1
Sprzęt przeznaczony jest dla:
pozycja 1-4 Szkoła Podstawowa nr 3 w Zambrowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 10223,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231654,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243766,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231654,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6851656241
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 21
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231654,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2 postępowania zostały złożone 2 oferty. Obie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Treść złożonych ofert była niezgodna z warunkami zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia część 2 postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14550,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14550,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14550,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5521594068
7.3.3) Ulica: Grzechynia 768
7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański
7.3.5) Kod pocztowy: 34-220
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14550,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Dostawa leków
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
- Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje Boisko Orlik - 2012'' w Zambrowie przy Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Magazynowej.
- "Modernizacja energetyczna filii Centrum Kultury Gminy Zambrów w Zagrobach-Zakrzewie"
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja placówki, Szkoły Podstawowej w Kadzidłowej oraz Szkoły Podstawowej w Chorkach
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Umowa ramowa na dostawę wraz z instalacją i uruchomieniem urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Dostawa sprzętu elektronicznego, aplikacji, narzędzi cyfrowych i platform edukacyjnych
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.