eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówWykonanie projektu termomodernizacji Szkoły Podstawowej im. Batalionu "Zośka" przy ul. Wrzosowej w Celestynowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu termomodernizacji Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” przy ul. Wrzosowej w Celestynowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CELESTYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Regucka 3

1.5.2.) Miejscowość: Celestynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227897060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@celestynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://celestynow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu termomodernizacji Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” przy ul. Wrzosowej w Celestynowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1acb511-85d2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027233/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Projekt termomodernizacji Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” przy ul. Wrzosowej w Celestynowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZPiFZ.271.73.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu kompleksowej termomodernizacji Szkoły Podstawowej im. Batalionu „Zośka” przy ul. Wrzosowej w Celestynowie na dz. ew. nr 513/6 obr. Celestynów oraz uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych i dokumentów niezbędnych do realizacji robót budowlanych, w szczególności: dokumentu zezwalającego na rozpoczęcie prac budowlanych, warunków zmian w sieci elektroenergetycznej.
2. Przedmiotem dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1, jest w szczególności:
1) inwentaryzacja budynku w zakresie koniecznym do wykonania niniejszej dokumentacji,
2) wymiana stolarki okiennej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
3) wymiana drzwi,
4) kompleksowa modernizacja systemu ciepłej wody – wymiana źródła ciepła na pompę ciepła typu powietrze/woda ze szczytowym źródłem kocioł gazowy kondensacyjny (inwerterowa pompa ciepła typu powietrze-woda o mocy od 3 do 14 kW wraz z zasobnikiem dwuwężownicowym oraz niezbędnym osprzętem o armaturą, podłączenie do systemu cwu), modernizacja instalacji cwu, wykonanie obiegów cyrkulacyjnych wraz z osprzętem i niezbędną armaturą,
5) modernizacja przegrody - strop zewnętrzny za pomocą styropapy, filców, mat i płyt wełny mineralnej,
6) modernizacja przegrody ściana – zewnętrzna za pomocą płyt styropianowych,
7) kompleksowa modernizacja systemu grzewczego w tym instalacji co. – UWAGA! Zamawiający dysponuje wykonanym w 2022 r. projektem wymiany kotłów na kotły gazowe kondensacyjne (załącznik nr 9 do SWZ). Projekt termomodernizacji nie powinien kolidować z rozwiązaniami zastosowanymi w projekcie kotłowni. Jeżeli w wyniku zastosowanych rozwiązań w projekcie termomodernizacji, konieczne będzie wprowadzenie zmian w projekcie kotłowni, Wykonawca dokona zmian w projekcie oraz uzyska zgodę nadzoru autorskiego na wprowadzone zmiany,
8) instalacja fotowoltaiczna – moc mikroinstalacji 29,88 kW,
9) modernizacja oświetlenia na energooszczędne LED: wymiana oświetlenia podstawowego, awaryjnego o ewakuacyjnego na energooszczędne,
10) poprawa wentylacji grawitacyjnej w budynku szkoły – z wyłączeniem istniejącej wentylacji mechanicznej w części kuchennej.
11) projekt wentylacji mechanicznej/grawitacyjnej w przypadku sali gimnastycznej,
12) system inteligentnego zarządzania energią elektryczną i cieplną,
13) malowanie wszystkich pomieszczeń.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) przyjętymi parametrami w audytach energetycznych (załącznik nr 8 do SWZ);
2) wnioskiem o dofinansowanie projektu ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (dalej EOG);
3) wytycznymi Mechanizmu Finansowego EOG dostępnego w serwisie: https://www.eog.gov.pl/strony/zapoznaj-sie-z-funduszami/podstawy-prawne/, a w szczególności z wytycznymi Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021.
4. Zakres wykonania dokumentacji projektowej obejmuje:
1) opracowanie projektu wykonawczego – po 5 egzemplarzy w wersji papierowej, po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej;
2) opracowanie projektu budowalnego – po 5 egzemplarzy w wersji papierowej, po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej;
3) opracowanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót – po 2 egzemplarze w wersji papierowej, po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej;
4) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze w wersji papierowej, po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej;
5) uzyskanie warunków przyłączenia instalacji fotowoltaicznej w zakładzie energetycznym w Mińsku Mazowieckim;
6) uzyskanie w Starostwie Powiatowym w Otwocku w imieniu Zamawiającego odpowiedniego dokumentu pozwalającego na realizację robót budowlanych (uzyskanie pozwolenia na budowę - jeśli wymagane lub braku sprzeciwu organu administracji architektoniczno-budowlanej na wykonanie ww. prac),
7) wykonanie innych opracowań wymaganych przepisami prawa, które są niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez uprawnionego projektanta nadzoru autorskiego nad sporządzonym projektem budowlanym podczas realizacji zadania objętego ww. dokumentacją.
6. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiębiorstwo Projektowania i Obsługi Inwestycji "PROBUS" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481602299

7.3.3) Ulica: ul. Konieczki 15B/A

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.