Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00439589/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00539950/01 - Wynik z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji i obsługi awaryjnej systemów sygnalizacji pożarów, stałych urządzeń gaśniczych, systemów oddymiania w tym zamykania okien i drzwi oraz klap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna w likwidacji
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-977
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: +48226459291
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091122
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00539950
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3. Łączna wartość poszczególnych części zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
153512,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
Po zmianie:
130936,01
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Przedmiot Umowy realizowany będzie przez okres 20 miesięcy, począwszy od 01.12.2023 roku.
Po zmianie:
Przedmiot Umowy realizowany będzie przez okres 20 miesięcy, począwszy od 01.12.2023 roku.
Przedmiotowe zamówienie jest udzielane w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Łączna szacunkowa wartość zamówienia opiewa na kwotę: 153 512,00 zł netto, przy czym część nr 1 o szacunkowej wartości: 19 189,00 zł netto oraz cześć nr 2 o szacunkowej wartości: 3 386,99 zł netto, udzielane były zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, tj. zastosowano względem nich przepisy właściwe dla wartości tychże części. Natomiast trzecią część (obecna a zarazem ostatnia) przedmiotowego zamówienia, o szacunkowej wartości opiewającej na kwotę: 130 936,01 zł netto, udzielono w trybie przewidzianym ustawą w art. 275 pkt. 1), tj. w trybie podstawowym bez negocjacji.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- "Naprawa i konserwacja punktów kamerowych miejskiego systemu monitoringu Zakładu Obsługi Systemu Monitoringu m.st. Warszawy z podziałem na dwa zadania"
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.