Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00093209/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-06
- 2025/BZP 00097640/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla Nauczycieli i Nauczycielek Akademickich SGGW w Warszawie w ramach projektów „Zrównoważony Kampus SGGW ” i „GreenTechEducation"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz_kushnir@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla Nauczycieli i Nauczycielek Akademickich SGGW w Warszawie w ramach projektów „Zrównoważony Kampus SGGW ” i „GreenTechEducation"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee703204-708b-494c-b9f6-0371a7350064
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038973/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Zakup usług edukacyjnych polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla Nauczycieli i Nauczycielek Akademickich SGGW Warszawie w ramach projektów „Zrównoważony Kampus SGGW" i "GreenTechEducation"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1. "Zrównoważony Kampus SGGW – kształcenie na rzecz branż kluczowych"; 2. „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przyszłości”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee703204-708b-494c-b9f6-0371a73500643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Grzegorz Kushnir, tel. (22) 59 313 98, email: grzegorz_kushnir@sggw.edu.pl. Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.
7. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia znajdują się w Załączniku nr 7 do niniejszej SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: grzegorz_kushnir@sggw.edu.pl. (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń dla Nauczycieli i Nauczycielek Akademickich Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie w ramach projektów „Zrównoważony Kampus SGGW – kształcenie na rzecz branż kluczowych” i „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przyszłości”, nr SZP.253.1.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D. RODO (obowiązek informacyjny):
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3) i 5);:
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
11) Wzory oświadczeń wymaganych od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zostały uwzględnione w interaktywnym formularzu ofertowym.
12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.253.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie z zakresu Sztuczna inteligencja – wsparcie w pracy naukowca
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe – dotyczy wszystkich Zadań:
- Cena – 60%
- % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej – 20%
- Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich - 20%
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert:
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
B. % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po) – maksymalna liczba punktów: 20.
20 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 20%
10 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 10%
5 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 5%
0 punktów za brak obniżenia wartości usługi edukacyjnej
Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. W przypadku zaoferowania większego poziomu obniżenia ceny jednostkowej niż 20%, Zamawiający do oceny przyjmie punktacje jak dla poziomu 20%, a w umowie zostanie przyjęta faktycznie zadeklarowaną przez Wykonawcę.
C. Kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich(Pd) – maksymalna liczba punktów: 20
Punkty za kryterium doświadczenie zawodowe Trenerów, o których mowa w rozdział IX ust. 2 pkt 1) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:
Za trenera, który przeprowadził szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych dla Nauczycieli Akademickich na Uczelni Wyższej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z tematyki dotyczącej kompetencji cyfrowych Wykonawca otrzyma 20 pkt w ramach kryterium. Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Pi= Pc+Po+Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Po Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „% wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po)”
Pd Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”
W każdym Zadaniu, jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
AI w pracy nauczyciela akademickiego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe – dotyczy wszystkich Zadań:
- Cena – 60%
- % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej – 20%
- Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich - 20%
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert:
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
B. % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po) – maksymalna liczba punktów: 20.
20 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 20%
10 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 10%
5 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 5%
0 punktów za brak obniżenia wartości usługi edukacyjnej
Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. W przypadku zaoferowania większego poziomu obniżenia ceny jednostkowej niż 20%, Zamawiający do oceny przyjmie punktacje jak dla poziomu 20%, a w umowie zostanie przyjęta faktycznie zadeklarowaną przez Wykonawcę.
C. Kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich(Pd) – maksymalna liczba punktów: 20
Punkty za kryterium doświadczenie zawodowe Trenerów, o których mowa w rozdział IX ust. 2 pkt 1) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:
Za trenera, który przeprowadził szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych dla Nauczycieli Akademickich na Uczelni Wyższej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z tematyki dotyczącej kompetencji cyfrowych Wykonawca otrzyma 20 pkt w ramach kryterium. Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Pi= Pc+Po+Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Po Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „% wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po)”
Pd Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”
W każdym Zadaniu, jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Narzędzia statystyczne dla dydaktyków i komputerowa analiza danych jakościowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.3 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe – dotyczy wszystkich Zadań:
- Cena – 60%
- % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej – 20%
- Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich - 20%
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert:
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
B. % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po) – maksymalna liczba punktów: 20.
20 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 20%
10 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 10%
5 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 5%
0 punktów za brak obniżenia wartości usługi edukacyjnej
Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. W przypadku zaoferowania większego poziomu obniżenia ceny jednostkowej niż 20%, Zamawiający do oceny przyjmie punktacje jak dla poziomu 20%, a w umowie zostanie przyjęta faktycznie zadeklarowaną przez Wykonawcę.
C. Kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich(Pd) – maksymalna liczba punktów: 20
Punkty za kryterium doświadczenie zawodowe Trenerów, o których mowa w rozdział IX ust. 2 pkt 1) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:
Za trenera, który przeprowadził szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych dla Nauczycieli Akademickich na Uczelni Wyższej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z tematyki dotyczącej kompetencji cyfrowych Wykonawca otrzyma 20 pkt w ramach kryterium. Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Pi= Pc+Po+Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Po Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „% wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po)”
Pd Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”
W każdym Zadaniu, jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komunikacja międzypokoleniowa na uczelni wyższej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe – dotyczy wszystkich Zadań:
- Cena – 60%
- % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej – 20%
- Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich - 20%
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert:
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
B. % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po) – maksymalna liczba punktów: 20.
20 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 20%
10 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 10%
5 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 5%
0 punktów za brak obniżenia wartości usługi edukacyjnej
Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. W przypadku zaoferowania większego poziomu obniżenia ceny jednostkowej niż 20%, Zamawiający do oceny przyjmie punktacje jak dla poziomu 20%, a w umowie zostanie przyjęta faktycznie zadeklarowaną przez Wykonawcę.
C. Kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich(Pd) – maksymalna liczba punktów: 20
Punkty za kryterium doświadczenie zawodowe Trenerów, o których mowa w rozdział IX ust. 2 pkt 1) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:
Za trenera, który przeprowadził szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych dla Nauczycieli Akademickich na Uczelni Wyższej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z tematyki dotyczącej kompetencji cyfrowych Wykonawca otrzyma 20 pkt w ramach kryterium. Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Pi= Pc+Po+Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Po Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „% wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po)”
Pd Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”
W każdym Zadaniu, jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nowoczesne metody nauczania na uczelni wyższej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe – dotyczy wszystkich Zadań:
- Cena – 60%
- % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej – 20%
- Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich - 20%
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert:
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
B. % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po) – maksymalna liczba punktów: 20.
20 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 20%
10 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 10%
5 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 5%
0 punktów za brak obniżenia wartości usługi edukacyjnej
Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. W przypadku zaoferowania większego poziomu obniżenia ceny jednostkowej niż 20%, Zamawiający do oceny przyjmie punktacje jak dla poziomu 20%, a w umowie zostanie przyjęta faktycznie zadeklarowaną przez Wykonawcę.
C. Kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich(Pd) – maksymalna liczba punktów: 20
Punkty za kryterium doświadczenie zawodowe Trenerów, o których mowa w rozdział IX ust. 2 pkt 1) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:
Za trenera, który przeprowadził szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych dla Nauczycieli Akademickich na Uczelni Wyższej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z tematyki dotyczącej kompetencji cyfrowych Wykonawca otrzyma 20 pkt w ramach kryterium. Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Pi= Pc+Po+Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Po Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „% wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po)”
Pd Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”
W każdym Zadaniu, jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tworzenie dostępnych materiałów dydaktycznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do niniejszej SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe – dotyczy wszystkich Zadań:
- Cena – 60%
- % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej – 20%
- Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich - 20%
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert:
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
B. % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po) – maksymalna liczba punktów: 20.
20 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 20%
10 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 10%
5 punktów za obniżenie wartości usługi edukacyjnej o 5%
0 punktów za brak obniżenia wartości usługi edukacyjnej
Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym. W przypadku zaoferowania większego poziomu obniżenia ceny jednostkowej niż 20%, Zamawiający do oceny przyjmie punktacje jak dla poziomu 20%, a w umowie zostanie przyjęta faktycznie zadeklarowaną przez Wykonawcę.
C. Kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich(Pd) – maksymalna liczba punktów: 20
Punkty za kryterium doświadczenie zawodowe Trenerów, o których mowa w rozdział IX ust. 2 pkt 1) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną przyznane w następujący sposób:
Za trenera, który przeprowadził szkolenia w wymiarze nie mniejszym niż 30 godzin dydaktycznych dla Nauczycieli Akademickich na Uczelni Wyższej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert z tematyki dotyczącej kompetencji cyfrowych Wykonawca otrzyma 20 pkt w ramach kryterium. Ocena spełnienia kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w Formularzu ofertowym.
Pi= Pc+Po+Pd
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Cena”
Po Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „% wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej (Po)”
Pd Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Doświadczenie trenerów”
W każdym Zadaniu, jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów we wszystkich kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: % wartości obniżenia ceny jednostkowej usługi edukacyjnej w przypadku realizacji w formie zdalnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w szkoleniach dla Nauczycieli Akademickich
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zadanie 1:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w wymiarze co najmniej 50 godzin dydaktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. dotyczącym kompetencji cyfrowych z zakresu sztucznej inteligencji i jej praktycznego zastosowania w pracy i/lub nauce, i/lub edukacji w okresie ostatnich 3 lat.
Zadanie 2:
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w wymiarze co najmniej 50 godzin dydaktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. dotyczącym kompetencji cyfrowych z zakresu sztucznej inteligencji i jej praktycznego zastosowania w pracy i/lub nauce, i/lub edukacji w okresie ostatnich 3 lat
Zadanie 3:
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w wymiarze co najmniej 50 godzin dydaktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. dotyczącym kompetencji cyfrowych z zakresu z zakresu narzędzi statystycznych i/lub komputerowej analizy danych w okresie ostatnich 3 lat
Zadanie 4:
d) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w wymiarze co najmniej 50 godzin dydaktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. dotyczącym komunikacji międzypokoleniowej i/lub komunikacji interpersonalnej, i/lub efektywnej komunikacji ze studentami w okresie ostatnich 3 lat
Zadanie 5:
e) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w wymiarze co najmniej 50 godzin dydaktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. dotyczącym nowoczesnych metod nauczania, i/lub innowacyjnych narzędzi edukacyjnych i technik pracy z grupą, i/lub metod aktywizacji studentów w okresie ostatnich 3 lat
Zadanie 6:
f) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która posiada udokumentowane doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w wymiarze co najmniej 50 godzin dydaktycznych w zakresie tematycznym zgodnym z przedmiotem zamówienia tj. dotyczącym uniwersalnego projektowania i/lub tworzenia dostępnych materiałów dydaktycznych w okresie ostatnich 3 lat
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda żadnych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dla poszczególnych zadań:
a) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 1) lit. a) w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda, od wykonawcy składania przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w par. 18 i 19 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa oprogramowania Oracle lub równoważnego wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego na okres 12 miesięcy
- Świadczenie usług hotelowych dla Jury i gości specjalnych XII Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki
- Świadczenie usług cateringowych zgodnie z potrzebami Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia
- Wymiana stolarki stalowej na nową aluminiową w Kielcach, Krakowie, Chorzowie - 3 części
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego rezerwacji, sprzedaży i dostawy w formie, terminie oraz miejscu określonym przez Zamawiającego biletów lotniczych na zagraniczne wyjazdy służbowe dla wskazanych osób
- Zakup kopert
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat wschowski
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG 135 ( powiat strzelecko-drezdenecki)
- Przeprowadzenie szkolenia pn. "Przeciwdziałanie nadużyciom w projektach unijnych" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Ryki w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem z egzaminem UDT,
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.