Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058273/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091176 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Miasto Nowy Targ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Miasto Nowy Targ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41ff33a8-b86a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001432/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Miasto Nowy Targ”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków NFOŚiGW w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058273/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 88607,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Miasto Nowy Targ”.
2. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został określony:
1/ w specyfikacji warunków zamówienia na wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Miasto Nowy Targ”
2/ dokumentacji projektowej wykonanej przez Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – Usługowe Inżynieria PRO-EKO Sp. z o.o. ul. Strażacka 37, 43-382 Bielsko – Biała.
3. Specyfikacja warunków zamówienia oraz dokumentacja projektowa znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Nowy Targ pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót: realizacji zadania zgodnie z wymaganiami zamawiającego, w tym zgodnie z dokumentacją projektową przy zastosowaniu odpowiedniej jakości materiałów i technologii, rozliczenia robót na bazie postanowień umownych oraz wykonania robót w terminie ustalonym w umowie.
5. Wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót związanych z realizacją w/w zadania od wprowadzenia na plac budowy wykonawcy robót po uczestnictwo we wszelkich niezbędnych czynnościach do dnia odbioru końcowego robót budowlanych (planowany termin zakończenia robót budowlanych do 6 miesięcy od daty przekazania decyzji pozwolenia na budowę). Obowiązki pełnienia funkcji inspektora nadzoru rozszerza się na czas trwania gwarancji i rękojmi za wady wykonawcy robót (7 lat).
6. Wykonanie usługi wymaga zabezpieczenia osób do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:
1/ konstrukcyjno-budowlanej,
2/ inżynieryjnej drogowej,
3/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
4/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
5/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
7. Zamawiający w porozumieniu z wykonawcą w umowie o wykonanie usługi wyznaczy spośród inspektorów nadzoru koordynatora nadzoru inwestorskiego.
8. Do obowiązków wykonawcy nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art. 25, art. 26 i art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych ich realizacji zgodnie z dokumentacją projektową.
9. Do obowiązków wykonawcy należy również:
1/ zapewnienie we własnym zakresie transport w celu dotarcia na budowę,
2/ kontrolowanie wykonawcy w zakresie zabezpieczenia warunków BHP na placu budowy
i w otoczeniu,
3/ kontrolowanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami,
4/ informowanie zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza
o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania,
5/ sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej (sprawdzenie ilości i wartości wykonanych robót oraz kompletności dokumentów odbiorowych),
6/ wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy,
7/ organizowania oraz przewodniczenia naradom technicznym na budowie dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie jego kopii zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad,
8/ monitorowania postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót. Powiadamiania zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy,
9/ dopuszczania materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z projektem lub równoważnych (po jednoczesnym zaakceptowaniu materiałów równoważnych przez projektantów i zamawiającego na wniosku o zatwierdzenie materiałów i urządzeń),
10/ zatwierdzania receptur i technologii wykonania proponowanych przez wykonawcę robót,
11/ wnioskowania o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskanie zgody projektanta i zamawiającego na te zmiany z zachowaniem zasady nie wykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,
12/ informowania zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji,
13/ zatwierdzania w uzgodnieniu z zamawiającym rysunków wykonawczych warsztatowych sporządzanych przez wykonawcę robót,
14/ kontrolowania wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych,
15/ przygotowania do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót przez sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności
i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów, wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót i uczestnictwo w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego,
16/ poświadczenia terminu zakończenia robót,
17/ zweryfikowania operatu kolaudacyjnego pod kątem jego kompletności i prawidłowości,
18/ rozliczenia umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia lub zerwania przez jakąkolwiek ze stron,
19/ wystawiania wszelkich dokumentów niezbędnych podczas realizacji inwestycji
i wymaganych przez zamawiającego,
20/ udziału w rozwiązywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji,
21/ udzielania w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania wykonawcy robót,
22/ wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy,
23/ określenia zakresu usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie,
24/ wnioskowania do zamawiającego o przywołanie nadzoru autorskiego,
25/ uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wadi usterek,
26/ monitorowania postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót. Powiadamiania zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy,
27/ żądania od wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt wykonawcy robót,
28/ w razie konieczności określenia zakresu wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów przez niezależnego inspektora, bądź firmę,
29/ wspierania zamawiającego w negocjacjach dotyczących roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania,
30/ zapoznania się z umową o dofinansowanie inwestycji ze środków NFOŚiGW w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Monitorowania, przestrzegania zobowiązań zamawiającego w nich zawartych dotyczących realizacji i rozliczenia robót budowlanych,
31/ poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów w celu realizacji nadzoru inwestorskiego wynikających z umowy.
10. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do wykonywania czynności nadzoru zgodnie z :
a) Prawem budowlanym,
b) Prawem zamówień publicznych,
c) umową, zasadami wiedzy technicznej i innymi obowiązującymi przepisami prawa,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74666,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Piesyk KABIS CONSULTING
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491805969
7.3.3) Ulica: ul. Wały Dwernickiego 117/121 lok. P211
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABIS CONSULTING Konrad Piesyk
jakie przetargi wygrała firma
KABIS CONSULTING Konrad Piesyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa fantomów
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 4 w Nowym Targu na potrzeby stołówki od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie sutkom powodzi
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.