Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00035525/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-19
- 2021/BZP 00045355/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091231 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta – I etap – poprawa bezpieczeństwa publicznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76
1.5.2.) Miejscowość: Oborniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 616559100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.umoborniki.nv.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta – I etap – poprawa bezpieczeństwa publicznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc616de1-a0f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002442/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta - I etap - poprawa bezpieczeństwa publicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035525/01, 2021/BZP 00045355/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.05.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2263422,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 730000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa modernizacja monitoringu wizyjnego na terenie miasta – I etap – poprawa bezpieczeństwa publicznego.
2. Rodzaj i zakres robót:
Przedmiotem prac jest realizacja robót w zakresie rozbudowy monitoringu wizyjnego miasta Oborniki. Planowane jest przygotowanie systemu monitoringu o możliwości dalszej rozbudowy jednocześnie wymieniając kamery i kable. Przedmiot zamówienia obejmuje również budowę nowej infrastruktury do punktów kamerowych.
Przedmiotem zamówienia jest:
• podłączenie punktu kamerowego PK5,
• wymiana kabla LAN na światłowodowy 4J oraz wymiana punktu kamerowego PK8 na słupie oświetlenia ulicznego przy skrzyżowaniu ul. Rynek/ ul. Piłsudskiego,
• wymiana istniejącego punktu kamerowego PK9 na elewacji budynku wraz z nowo budowanym przyłączem i budową kabla 4J przy ul. Zamkowej/ Średniej,
• wymiana kabla LAN na światłowodowy 4J oraz wymiana punktu kamerowego PK10 na elewacji budynku przy ul. Czarnkowskiej 28,
• wymiana kabla LAN na światłowodowy 4J oraz wymiana punktu kamerowego PK11 na słupie oświetlenia ulicznego przy skrzyżowaniu ul. Przesmyk/ ul. Piłsudskiego,
• wymiana kabla LAN na światłowodowy 4J oraz wymiana punktu kamerowego PK12 na słupie prostym przy skrzyżowaniu ul. 3 Maja/ ul. 11 Listopada,
• budowa przyłącza i budowa kabla 4J dla nowego punktu kamerowego PK14 na nowym słupie przy ul. Lipowej 6a,
• budowa przyłącza i budowa kabla 4J dla nowego punktu kamerowego PK15 na istniejącym słupie oświetlenia przy ul. ks. Szymańskiego,
• wymiana kabla LAN na światłowodowy 4J oraz wymiana punktu kamerowego PK16 na słupie prostym przy skrzyżowaniu ul. Szkolna/ ul. Piłsudskiego,
• budowa przyłącza i budowa kabla 4J dla nowego punktu kamerowego PK17 na istniejącym słupie oświetlenia przy ul. Piłsudskiego (Plac Zabaw),
• budowa przyłącza i budowa kabla 4J dla nowego punktu kamerowego PK18 na nowym słupie przy ul. Kopernika 10,
• wymiana kabla LAN na światłowodowy 4J oraz wymiana punktu kamerowego PK20 na słupie prostym w Parku ul. Chłopska (przy Tamie),
• budowa przyłącza i budowa kabla 4J do budynku Targowiska Miejskiego (istniejąca szafa wisząca z ODF) przy ul. Chłopskiej (PK21),
• wymiana kabla LAN na światłowodowy 4J oraz wymiana punktu kamerowego KP23 na słupie prostym w Parku ul. Łazienkowa (wjazd na osiedle),
• wymiana kabla LAN na światłowodowy 4J oraz wymiana punktu kamerowego KP24 na słupie prostym w Parku ul. Łazienkowa/ Szpitalna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IBT Grupa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7792427610
7.3.3) Ulica: Marcelińska 92
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-324
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Świadczenie usług pocztowych
- Dzierżawa zbiornika kriogenicznego 3 tony na tlen medyczny ciekły wraz z parownicą i dostawą tlenu w autocysternach przez okres 24 miesięcy dla SP ZOZ w Obornikach
- "Usługi w zakresie transportu drogowego osób z niepełnosprawnością (dowozy mieszkańców Gminy Oborniki do ŚDS w Rogoźnie w 2025 r.)"
- Przebudowa układu komunikacyjnego w obrębie ulic: Ks. Szymańskiego, Marszałka Józefa Piłsudskiego i Adama Mickiewicza w Obornikach.
- Przebudowa pomieszczenia w budynku starostwa na Terenowy Punkt Paszportowy
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Nawojowa
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.