Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522255/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957426930
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.miedzyrzecz.pl/procurements1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0998d5ef-8eb5-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026021/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Nadzór inwestorski na realizacją zadania pn. "Budowa wschodniej obwodnicy Międzyrzecza - etap I".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia: pełnienie pełnobranżowego (droga, ścieżka pieszo-rowerowa, odwodnienie, oświetlenie, przepusty) nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. „Budowa obwodnicy Międzyrzecza – I etap”.
1.2. Realizacja przedmiotowej inwestycji obejmuje swym zakresem pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, pełnobranżowego przy realizacji budowy odcinka drogi gminnej.
1.3. W skład przedmiotowej inwestycji wchodzi:
- Budowa drogi gminnej w km 0 + 000 – 0 + 775 o nawierzchni bitumicznej,
- Budowa oświetlenie drogi,
- Budowa skrzyżowania drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 137,
- Budowa skrzyżowań odcinka budowanej drogi gminnej z istniejącymi drogami,
- Budowa zjazdów,
- Budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Obry,
- Budowa przepustów,
- Usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą uzbrojenia (napowietrzna linia energetyczna, wodociągowe itp.),
- Wycinka drzew kolidujących z planowaną inwestycją.
1.4. Specyfika głównych wymagań:
1.4.1. sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego;
1.4.2. monitorowanie postępu prac;
1.4.3. pobyt na budowie inspektora nadzoru, zgodnie z technologią wykonania robót (w tym m. in. kluczowych robót – pomiary, uzgodnienia), weryfikacja dobranego sprzętu do realizacji inwestycji;
1.4.4. czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;
1.4.5. uczestnictwo w naradach koordynacyjnych na budowie;
1.4.6. po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, inspektor nadzoru potwierdza gotowość obiektu do odbioru;
1.4.7. przygotowanie oraz udział w odbiorach częściowych i w końcowym;
1.4.8. udział w pracach komisji odbioru robót, przyjęcie od kierownika budowy/robót dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie ich Zamawiającemu;
1.4.9. przekazanie Zamawiającemu dokumentów z odbiorów częściowych, prób, atestów na zabudowane materiały i nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej przez projektanta i kierownika budowy zmian i uzupełnień, wynikłych w trakcie realizacji;
1.4.10. kontrola zgodności wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność z przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej;
1.4.11. kontrola zgodności wykonywanych robót z umową zawartą z Wykonawcą;
1.4.12. w przypadku zgłoszenia usterek w okresie gwarancyjnym - nieodpłatny udziału w przeglądzie oraz nadzór nad prawidłowością usunięcia usterek;
1.4.13. jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą to Inspektor powinien niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy.
1.4.14. bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych, zamiennych;
1.4.15. wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej z realizacji budowy w wersji drukowanej oraz elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FAWAL Filip Walczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991911460
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FAWAL FILIP WALCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE FAWAL FILIP WALCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie usługi pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Międzyrzeczu"
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
- Zakup i dostawa samochodu osobowego
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.