eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiWykon. dok. projekt. wraz z kosztorysem na wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z dostos. węzła ciepła do prawidłowego działania wentylacji w budynku Zakł Pielęgnacyjnego przy ul. Niskiej 14 w TM



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykon. dok. projekt. wraz z kosztorysem na wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z dostos. węzła ciepła do prawidłowego działania wentylacji w budynku Zakł Pielęgnacyjnego przy ul. Niskiej 14 w TM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tomaszow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpitalwtomaszowie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykon. dok. projekt. wraz z kosztorysem na wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z dostos. węzła ciepła do prawidłowego działania wentylacji w budynku Zakł Pielęgnacyjnego przy ul. Niskiej 14 w TM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac1fb97c-8ab0-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054009/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/Sp./2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem projektu jest dostosowanie pomieszczeń i sal do prawidłowej wymiany powietrza oraz zapewnienie prawidłowego zasilania instalacji wentylacyjnej. Zakres projektu powinien obejmować 1450 m2 powierzchni użytkowej. W tym celu należy wydzielić pomieszczenia do zainstalowania urządzeń, które będą zasilać budynek. Wykonawca powinien przestrzegać wymagań i zaleceń wynikających z obowiązujących przepisów i normach z nimi związanych. Sieć wentylacji należy projektować optymalnie biorąc pod uwagę wydzielone strefy przeciwpożarowe oraz strukturę stropów wraz z przygotowaniem zabudów do zamontowanych kanałów wentylacyjnych. Wykonawca będzie występował z upoważnienia Zamawiającego i w celu uzyskania wszelkich opinii, zezwoleń, uzgodnień w celu realizacji zamówienia. Wykonawca zweryfikuje dane na podstawie obligatoryjnej wizji lokalnej przeprowadzonej w siedzibie Zamawiającego w celu prawidłowego wykonania zamówienia
a) kosztorys inwestorski – 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz na płycie CD w formacie DOC/DOCX, DWG/DXF i PDF
b) kosztorys nakładczy – 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz na płycie CD w formacie DOC/DOCX, DWG/DXF i PDF
c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz na płycie CD w formacie DOC/DOCX, DWG/DXF i PDF,
d) Plan BIOZ – 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz na płycie CD w formacie DOC/DOCX, DWG/DXF i PDF,
f) projekt na wykonanie instalacji wentylacyjnej - 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz na płycie CD w formacie DOC/DOCX, DWG/DXF i PDF

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domo-Technologie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242921918

7.3.3) Ulica: ul. Staropolska 10

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.