Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00097635/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Podosie oraz budowa kanalizacji w miejscowości Krzywda, gm. Krzywda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYWDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żelechowska 24B
1.5.2.) Miejscowość: Krzywda
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-470
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257551006
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrzywda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Podosie oraz budowa kanalizacji w miejscowości Krzywda, gm. Krzywda
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4b84ae0-15c6-4ff2-8868-f7726ba0e064
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4b84ae0-15c6-4ff2-8868-f7726ba0e0643.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4b84ae0-15c6-4ff2-8868-f7726ba0e064
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ww.
regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnętrzny).
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, tel. 25 7551006 e-
mail: sekretariat@gminakrzywda.pl.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krzywda jest Pan Paweł Kamola, adres e-mail: iod@gminakrzywda.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustawą z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Podosie oraz budowa kanalizacji w
miejscowości Krzywda, gm. Krzywda”, prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami, zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale XXVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.2.2025.RS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Podosie
oraz budowa kanalizacji w miejscowości Krzywda, gm. Krzywda”, w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”,
Planowana inwestycja realizowana będzie na terenie Gminy Krzywda w miejscowości Podosie na działce nr ewid. 1231 –
Stacja uzdatniania wody oraz w miejscowości Krzywda ul. Poprzeczna – działki nr ewid.: 1136/2, 1136/15, ul. Zagrodowa –
działki nr ewid.: 1143/16, 1352, ul. Dworska – działka nr ewid. 1351 oraz ul. Łąkowa działka nr ewid. 1346 – sieć kanalizacji
sanitarnej.
W ramach zadania części projektowej wchodzi m.in:
- karta informacyjna przedsięwzięcia, oraz w przypadku gdy organ właściwy do wydania decyzji nałoży taki obowiązek –
raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko,
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekty techniczne.
W ramach zadania części budowlanej w zakresie stacji uzdatniania wody wchodzi m.in.:
a) Zbiorniki retencyjne:
- rozbiórka istniejących dwóch zbiorników retencyjnych,
- budowa fundamentów pod zbiorniki retencyjne,
- montaż dwóch zbiorników retencyjnych V=150 m3 każdy, nadziemnych,
- wykonanie rurociągów między obiektowych od zbiorników do budynku stacji.
b) Studnie głębinowe:
- przebudowę obudów studni głębinowych wraz z wymianą uzbrojenia i pomp głębinowych.
- renowacja dwóch studni głębinowych;
c) Budynek Stacji Uzdatniania Wody:
- wymiana technologii uzdatniania wody w tym montaż zestawów filtracyjnych (odżelazianie i odmanganianie), zestawu
Aeracji, orurowania nierdzewnego, armatury zabezpieczającej, armatury kontrolno-pomiarowej,
- wymiana zestawu hydroforowego pomp sieciowych wraz z niezbędnym orurowaniem ze stali nierdzewnej oraz armaturą,
- montaż urządzeń służących dezynfekcji tj. lampy UV, chloratora i niezbędnej armatury i instalacji,
- montaż osuszaczy powietrza,
- wykonanie odprowadzenie wody z punktów poboru wody,
- wykonanie instalacji wentylacji w pomieszczaniach hali filtrów, chlorowni, sanitariacie, pomieszczaniu magazynowym,
- wykonanie instalacji ogrzewania – grzejniki elektryczne,
- przebudowa instalacji kanalizacji, montaż wpustów podłogowych, odwodnienia liniowego,
- montaż oczomyjki i zlewu w pomieszczaniu chlorowni,
- montaż podgrzewaczy elektrycznych,
- montaż urządzeń sanitarnych tj. miska WC i umywalka,
- próby ciśnieniowe i płukanie instalacji,
- dezynfekcja rurociągów,
- wydzielenie pomieszczenia sanitarnego ( toalety) i chlorowni,
- przebudowa fundamentów pod urządzenia technologiczne,
- wykonanie posadzki z żywicy przemysłowej,
- wykonanie glazury na ścianach do wysokości minimum 2 m,
- malowanie ścian sufitów wraz z uzupełnieniem ubytków,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- zamurowanie drzwi zewnętrznych
- wykonanie otworów oraz wstawienie drzwi zewnętrznych ( 2 szt. )
- wymiana drzwi wewnętrznych;
- wykonanie elewacji na części niedocieplonej i dostosowanie istniejącej elewacji do jednolitego stanu
- docieplenie stropu budynku,
- wymiana orynnowania,
- izolacja ścian fundamentowych,
- wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia,
- wykonanie układu rozdzielnic głównej, technologicznej i zestawu hydroforowego,
- wyniesienie układu pomiarowego instalacji elektrycznej na zewnątrz,
- wykonanie systemu sterowania systemem uzdatniania wody, systemu automatycznego płukania wody, systemu
sterowania pracą istniejącej przepompowni ścieków, możliwość lokalnego oraz zdalnego monitoringu,
- wykonanie monitoringu wizyjnego całego terenu stacji,
- wykonanie systemu alarmowego stacji ( m.in. zabezpieczenia drzwi, okien ).
d) Zagospodarowanie terenu:
- wykonanie nowej opaski wokół budynku,
- budowa fundamentu i wiaty pod agregat prądotwórczy,
- montaż agregatu prądotwórczego współpracującego z istniejącą instalacją fotowoltaiczną, (konieczne uzgodnienie z PGE
podłączenia agregatu),
- przebudowa systemu zagospodarowania wód popłuczynach wraz z opomiarowaniem,
- przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na teranie stacji, montaż hydrantów ppoż,
- wykonanie ciągów komunikacyjnych (place, podjazdy z kostki betonowej),
- wymiana ogrodzenia wraz z podmurówką, bram wjazdowych i furtek,
- wykonanie instalacji oświetlenia terenu,
- zagospodarowaniem terenu wraz niezbędnymi instalacjami i przyłączami zapewniającymi eksploatację istniejących i
nowoprojektowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem,
- uporządkowanie terenu budowy.
W ramach zadania części budowlanej w zakresie kanalizacji sanitarnej wchodzi m.in.:
a) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości 1561 m:
- ułożenie kanału grawitacyjnego sieci kanalizacji z PVC DN200 SN8
- ułożenie rurociągu tłocznego DN200 od pompowni ścieków
- montaż studni betonowych DN1200
- montaż studni betonowych rewizyjnych DN425
- montaż studni betonowej rozprężnej DN1200
- montaż pompowni ścieków z GRP (tworzywo sztuczne wzmacniane włóknem szklanym) lub z polimerobetonu
b) Odtworzenie nawierzchni bitumicznej w miejscu przebiegu sieci kanalizacji sanitarnej.
Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) oraz w
załącznikach do PFU i pozostałych załącznikach do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31120000-3 - Generatory
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233140-2 - Roboty drogowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W niniejszym postępowaniu kryterium oceny jest:
a) „CENA BRUTTO” [C] – waga 60%
b) „OKRES GWARANCJI” [G] – waga 40%
2. Opis sposobu dokonywania oceny kryterium:
a) Opis kryterium „cena brutto”
Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cena brutto oferty najniższej / Cena brutto oferty badanej ) x 60 (Wc)
gdzie:
C - ilość punktów jakie otrzyma oferta w kryterium „Cena brutto”;
Wc - Waga procentowa dla kryterium „cena brutto” = 60
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalną liczbę punktów 60.
b) Opis kryterium „okres gwarancji”
Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót
Najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót z klauzulą „odbieram”.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 40, a wartość podana w formularzu ofertowym (dłuższa niż 60 miesięcy) zostanie wpisana do umowy.
W przypadku gdy Wykonawca zaproponuje wartości pośrednie pomiędzy okresem gwarancji 36 miesięcy, a 60 miesięcy otrzyma liczbę punktów obliczoną według wzoru:
G = (Gb / 24 ) x 40 (Wg)
gdzie:
G - ilość punktów jakie otrzyma oferta w kryterium „okres gwarancji”;
Gb - liczba miesięcy dodatkowej gwarancji, powyżej minimalnego wymaganego okresu gwarancji, tj. powyżej 36 miesięcy, w ofercie badanej;
Wg - Waga procentowa dla kryterium „okres gwarancji” = 40
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalną liczbę punktów 40.
W przypadku nie podania okresu gwarancji, oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyskała łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + G gdzie:
P – Łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
G - liczba punktów uzyskach w kryterium „okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), był wykonawcą robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa, rozbudowa, przebudowa lub modernizacja stacji uzdatniania wody, realizowana w ramach jednego zadania o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto oraz wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była budowa, rozbudowa lub przebudowa sieci systemu kanalizacji sanitarnej o długości sieci minimum 1000 m oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami i skieruje je do realizacji, zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w specjalności:
- co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do projektowania i kierowania robotami budowalnymi objętymi przedmiotem zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go projektowania i kierowania robotami budowalnymi objętymi przedmiotem zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej jedną osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia ją do projektowania i kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed jej złożeniem;
b) oświadczenie wykonawcy, zgodne ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 8 do SWZ, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i
opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania
z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 Pzp,
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji.;
f) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 6
ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik Nr 6 do SWZ. (W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców.)
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi
załącznik Nr 7 do SWZ, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej
jeden z Wykonawców.)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie 60 000,00 zł (słownie:sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą.
2. Wadium należy wnieść w następującej formie:
1) pieniądz - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060 z
podaniem tytułu: Wadium - Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Podosie oraz budowa kanalizacji w
miejscowości Krzywda, gm. Krzywda, wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej
przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego),
2) gwarancja bankowa,
3) gwarancja ubezpieczeniowa,
4) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał
gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wykonawcy wnoszą wadium w jednej lub w kilku formach
przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych i wymienionych powyżej.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale XIII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie
Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie
określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie
ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu
poszczególnych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składa się za pośrednictwem platformy e-zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI KRZYWDA
więcej: przetargi KRZYWDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160497K i 160528K Wronin -Łyszkowice-Koniusza, gm. Koniusza
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
- Budowa Publicznego Żłobka w miejscowości Kościelna Wieś
- Wykonanie 2 zadań inwestycyjnych pn.1 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej w St. Budkowicach. 2 Rozbudowa sieci kan. sanitarnej oraz rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci wodociągowej w St. Budkowicach
- Przebudowa drogi gminnej w Jodłowniku
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.