eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oBUDOWA PARKINGU PRZY DWORCU PKP W KOLE.



Og³oszenie z dnia 2025-02-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
BUDOWA PARKINGU PRZY DWORCU PKP W KOLE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Ko³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@kolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://gminamiejskakolo.ezamawiajacy.pl/pn/gminamiejskakolo/demand/187997/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA PARKINGU PRZY DWORCU PKP W KOLE.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9132e90a-e1a3-4ada-bc5e-9db627923de6

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00091308

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031712/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa parkingu przy dworcu PKP w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ZAMÓWIENIE REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU ”NISKOEMISYJNY TRANSPORT PUBLICZNY W SUBREGIONIE KONIÑSKIM” REALIZOWANY Z PROGRAMU REGIONALNEGO FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA WIELKOPOLSKI 2011-2027/ PRIORYTET 10: SPRAWIEDLIWA TRANSFORMACJA WIELKOPOLSKI WSCHODNIEJ. DZIA£ANIE 10.5: SPRAWNIE FUNKCJONUJ¡CY I ZDEKARBONIZOWANY TRANSPORT PUBLICZNY.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00653849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu zlokalizowanego na terenie kolejowym zamkniêtym na dzia³kach: nr ew. 30/4 ark. mapy 24 i 15/6 ark. mapy 14 wraz z o¶wietleniem oraz odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do istniej±cej kanalizacji deszczowej.
2. Inwestycja realizowana w ramach projektu „Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie koniñskim" realizowany z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027/ Priorytet 10: Sprawiedliwa transformacja Wielkopolski Wschodniej, Dzia³anie 10.5 Sprawnie funkcjonuj±cy i zdekarbonizowany transport publiczny.
3. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

1) Zagospodarowanie terenu: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie nowej nawierzchni parkingu zlokalizowanego na terenie kolejowym zamkniêtym, linia kolejowa nr 3, Warszawa-Kunowice, km 175,610-175,670, pe³ni±cy obecnie funkcjê parkingu dla pojazdów osobowych. Budowany parking sk³ada siê z dróg manewrowych, miejsc postojowych w tym miejsc dla osób niepe³nosprawnych, wiaty na rowery, punktu naprawy rowerów, chodników dla pieszych, schodów, wysepek rozdzielaj±cych miejsca postojowe wykonanych z betonowej kostki brukowej z oznakowaniem pionowym i poziomym. Parking posiada po³±czenie z drog± powiatow± nr 3465 P – ul. Ks. S. Opa³ki poprzez zjazd typu zwyk³ego, wykonanego z betonowej kostki brukowej. Wyokr±glenia promieni wjazdowych - R=6,00 m. Realizacja inwestycji bêdzie wi±za³a siê z wycink± 4 sztuk drzew i nielicznych krzewów. Na powierzchniach poza nawierzchni± planuje siê nasianie mieszanek traw.
2) Odwodnienie: Odwodnienie parkingu realizowane bêdzie powierzchniowo poprzez dwustronne spadki poprzeczne i pod³u¿ne nawierzchni do zaprojektowanych powierzchniowych ¶cieków szeroko¶ci 0,30 m z betonowej kostki brukowej i dalej do 3 szt. studzienek wpustowych fi 50 cm. Woda ze studzienek wpustowych bêdzie odprowadzona przykanalikami PVC DN 200 i DN 250 do studni rewizyjnej DN 100, a dalej kolektorem kd 300 do istniej±cej studzienki rewizyjnej DN1500, deszczowej zlokalizowanej na kolektorze kd DN 800 w pasie drogowym drogi powiatowej nr 3477P – ul. Sk³adowej.
3) O¶wietlenie: O¶wietlenie parkingu zrealizowaæ nale¿y poprzez wybudowanie zalicznikowej linii kablowej o¶wietleniowej nn. 0,4kV, a tak¿e posadowienie 4 nowych konstrukcji s³upów o¶wietleniowych wykonanych z aluminium anodowanego o wysoko¶ci 8 m wyposa¿onych w wysiêgniki pojedyncze i podwójne o d³ugo¶ci 1,0 m. Do wysiêgników zamontowane zostan± oprawy o¶wietleniowe LED (6 szt.) o mocach 28,5 W i 39 W, barwie ¶wiat³a 4000 K i stopniu szczelno¶ci IP66.
4) Wykonanie konstrukcji nawierzchni:

a) Konstrukcja nawierzchni miejsc postojowych i miejsca na wiatê rowerow±:

- kostka betonowa gr, 8,0 cm grafitowa bezfazowa;
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5,0 cm;
- podbudowa z betonu klasy C12-15 gr 20 cm , z dylatacj±;
- w-wa wymienionego gruntu z piasku ¶redniego i grubego o wska¼niku ró¿noziarnisto¶ci Cu ≥ 5 gr. 67,0 cm.

b) Konstrukcja nawierzchni jezdni dróg manewrowych:

- kostka betonowa gr, 8,0 cm szara, bezfazowa;
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5,0 cm;
- podbudowa z betonu klasy C12-15 gr 20 cm, z dylatacj±;
- w-wa wymienionego gruntu z piasku ¶redniego i grubego o wska¼niku ró¿noziarnisto¶ci Cu ≥ 5 gr. 67,0 cm.

c) Konstrukcja nawierzchni powierzchni wy³±czonej z ruchu (tzw. „martwe pola”):

- kostka betonowa gr, 8,0cm czerwona , bezfazowa;
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5,0 cm ;
- podbudowa z betonu klasy C12-15 gr 20 cm , z dylatacj± ;
- w-wa wymienionego gruntu z piasku ¶redniego i grubego o wska¼niku ró¿noziarnisto¶ci Cu ≥ 5 gr. 67,0 cm.

d) Konstrukcja nawierzchni chodników:

- kostka betonowa gr, 8,0 cm szara / czerwona, bezfazowa;
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5,0 cm;
- podbudowa z betonu klasy C12-15 gr 15 cm, z dylatacj±.

e) Konstrukcja nawierzchni ¶cieków:

- kostka betonowa gr, 8,0 cm szara;
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3,0 cm;
- podbudowa z betonu klasy C12-15 gr 29 cm;
- w-wa wymienionego gruntu z piasku ¶redniego i grubego o wska¼niku ró¿noziarnisto¶ci Cu ≥ 5gr. 60,0 cm.

5) Podstawowe parametry techniczne parkingu:

a) lokalizacja inwestycji: na dzia³kach o nr 30/4 i 15/6;
b) wymiary parkingu: 42,50 m x 28,50 m;
c) wymiary i ilo¶æ miejsc postojowych:

- 33 m.p. o wym, 2,50 m x 5,00 m;
- 2 m.p. o wym. 3,00 m x 5,00 m;
- 3 m.p. dla osób niepe³nosprawnych o wym. 3,60 m x 5,00 m;

d) drogi manewrowe:

- 2 szt. o wym. 6,0 m x 42,50 m;
- 1 szt. o wym.5,50 m x 11,50 m;

e) chodniki – 2,80 m x 25,0 m; 1,50 m x 7,0 m + 3,50 m x 3,60 m;
f) spadki pod³u¿ne - 1% ;
g) spadki poprzeczne - 2% ;
h) miejsce na wiatê rowerow± o wym. 9,20 m x 5,00 m;
i) miejsce na stacjê naprawy rowerów o wym. 0,40 m x 0,52 m;
j) tereny zielone - 3,16 m x 12,50 m +1,40 m x 7,20 m + 3,0 m x 19,20 m + 2,0 m x 28,5 m.

4. Wskazane jest aby Wykonawca do oferty do³±czy³ kosztorys ofertowy wykonany metod± kalkulacji uproszczonej dla kosztorysu.
5. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomoc± dokumentacji projektowej sk³adaj±cej siê z opisu, rysunków, mapy sytuacyjnej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
6. Wykonawca powinien przeprowadziæ wizjê lokaln± w celu zapoznania siê z istniej±cymi warunkami w jakich bêdzie wykonywa³ roboty budowlane.
7. Wykonawca winien uwzglêdniæ w oferowanej cenie równie¿ koszty zwi±zane z obowi±zkami, które bêd± na nim spoczywa³y:

1) Zapewnienie obs³ugi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu.
2) Wykonawca bêdzie zobowi±zany w ramach oferowanej ceny zatrudniæ kierownika budowy, który winien spe³niaæ wymagania i pe³niæ obowi±zki okre¶lone w Prawie budowlanym – specjalno¶æ drogowa.
3) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpo¶rednim s±siedztwem prowadzonych prac.
4) Zaopatrzenie budowy w energiê elektryczn±, wodê, odprowadzenie ¶cieków i utylizacja odpadów.
5) Ponoszenie kosztów zu¿ycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ¶cieków i utylizacji odpadów.
6) Zapewnienie dozoru placu budowy w³asnego zakresu robót.
7) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej.
8) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materia³y.

8. Okre¶lenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ – CPV:

1) Kod g³ówny:

45.22.33.00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów;

2) Kody uzupe³niaj±ce:

a) 45.23.21.30-2 Roboty budowlane w zakresie odprowadzania wody
burzowej;
b) 45.31.61.00-6 Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego.

9. Pozosta³e warunki i obowi±zki stron zawarte s± w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
10. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcê na wykonane prace 5 letniej gwarancji.
11. Wymagany termin realizacji – 6 miesiêcy od dnia podpisania umowy.
12. Wymagania w zakresie zatrudnienia.

1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm). Obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê dotyczy pracowników fizycznych/robotników wykonuj±cych pod nadzorem wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zadania, tj.:

a) czynno¶ci przygotowawcze;
b) czynno¶ci w zakresie zwi±zanym z wykonywaniem robót drogowych.

W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem wykonywania danych czynno¶ci, Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowi±zany do niezw³ocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby na umowê o pracê – o ile jest to niezbêdne do ich zakoñczenia. Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców ³±cznie.

2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia oraz ¿±dania przedstawienia przez Wykonawcê dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracê przez ca³y okres realizacji zamówienia.
3) W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem stanowisk, czynno¶ci jakie bêd± wykonywaæ wraz z o¶wiadczeniem, ¿e wymienione w wykazie osoby s± zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê co najmniej na okres realizacji umowy. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z o¶wiadczeniem najpó¼niej w dniu rozpoczêcia pracy przez nowego pracownika.
4) W celu kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego i w wyznaczonym przez niego terminie przed³o¿y poni¿ej wskazane dokumenty w celu potwierdzenia spe³niania wymogu zatrudnienia na umowê o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci wskazane w pkt 1) lit a) i b):

a) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika lub
b) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê; lub
c) po¶wiadczon± odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy o pracê zatrudnionego pracownika/ów,
d) innych dokumentów,

zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.

5) Za niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na umowê o pracê, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê w wysoko¶ci 3.000 z³ za ka¿dy stwierdzony przypadek.
6) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli do Pañstwowej Inspekcji Pracy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 598678,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1087500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598678,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: Po³udniowa

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³o

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 598678,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.