eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziemianyRozbudowa i modernizacja infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Gminie Dziemiany



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Gminie Dziemiany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIEMIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 8 Marca 3

1.5.2.) Miejscowość: Dziemiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-425

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dziemiany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dziemiany.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6bdf5af3-2a43-11ef-86d2-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Gminie Dziemiany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bdf5af3-2a43-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033775/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410100

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przebudowa zaplecza socjalnego przy stadionie sportowym w Kaliszu wraz z rekultywacją terenu boiska.

Stadion sportowy w Kaliszu zlokalizowany jest na obszarze działek nr ew. 365/7 i 365/10 obręb Kalisz, gmina Dziemiany. Zakres zamówienia obejmuje m.in.

­- rozbiórkę istniejącego zaplecza szatniowego (kontenerowego) o wym. 7,45×9,75 m,
­- budowę nowego zaplecza kontenerowego socjalnego boiska sportowego o powierzchni min. 80m2,
­- renowację płyty boiska o min. wym 96×60 m z trawy naturalnej wraz z okrawężnikowaniem, montażem systemu nawadniania i wyposażeniem,
­- wykonanie nawierzchni komunikacyjnych z kostki betonowej w obrębie zaplecza,
­- wykonanie i naprawę ogrodzeń,
­- rekultywację terenów zielonych w obrębie boiska i zaplecza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71351910-5 - Usługi geologiczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Modernizacja zaplecza socjalno-sportowego w budynku sali gimnastycznej przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Dziemianach.

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont zaplecza socjalno-sportowego o powierzchni użytkowej ok. 320 m2 w budynku sali gimnastycznej ZKiW w Dziemianach zlokalizowanego na działce nr ew. 43/2 obręb Dziemiany, obejmujący m.in.:
­- roboty rozbiórkowe,
­- wykonanie suchej zabudowy istniejących instalacji wod-kan, c.o. i wentylacyjnych,
­- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej,
­- wykonanie tynków, gładzi gipsowych i malowanie,
­- wykonanie posadzek (płytki gresowe i wykładziny PCV),
­- wymiana wyposażenia sanitarnego,
­- wymianę instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych,
­- wykonanie monitoringu wybranych pomieszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 550000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Rozbudowa infrastruktury sportowej przy kompleksie boisk „Orlik” w Dziemianach.
Kompleks boisk „Orlik” zlokalizowany jest na obszarze działki nr ew. 42/15 obręb Dziemiany. Dodatkowo planuje się wykonanie urządzeń sportowych na działkach nr ew. 45/1, 42/4, 42/11 i 42/14 obręb Dziemiany
Zakres zamówienia obejmuje m.in.
­- budowę bieżni lekkoatletycznej poliuretanowej do biegu 60 m,
­- budowę boiska do gry w siatkówkę plażową,
­- budowa rzutni do pchnięcia kulą,
­- budowa skoczni do skoku w dal,
­- wykonanie monitoringu,
­- wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
­- wykonanie ogrodzeń,
­- wykonanie nawierzchni komunikacyjnych z kostki betonowej w obrębie wykonanych obiektów,
­- rekultywację terenów zielonych w obrębie wykonanych obiektów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71351910-5 - Usługi geologiczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1192395,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1227540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1192395,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trawmar Ekspert Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773366646

7.3.4) Miejscowość: Daszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 61-160

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1192395,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Wołoszyk Wojciech Wołoszyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921838255

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna Wybudowanie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 739840,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739840,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 739840,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSIK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088782

7.3.4) Miejscowość: Żukowo

7.3.5) Kod pocztowy: 83-330

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 739840,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.