Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410100/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00445604/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00467321/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00497543/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00516817/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
- 2024/BZP 00541667/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00569325/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00577337/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00584976/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Gminie Dziemiany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIEMIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 8 Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Dziemiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-425
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dziemiany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dziemiany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6bdf5af3-2a43-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w Gminie Dziemiany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bdf5af3-2a43-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033775/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Przebudowa zaplecza socjalnego przy stadionie sportowym w Kaliszu wraz z rekultywacją terenu boiska.Stadion sportowy w Kaliszu zlokalizowany jest na obszarze działek nr ew. 365/7 i 365/10 obręb Kalisz, gmina Dziemiany. Zakres zamówienia obejmuje m.in.
- rozbiórkę istniejącego zaplecza szatniowego (kontenerowego) o wym. 7,45×9,75 m,
- budowę nowego zaplecza kontenerowego socjalnego boiska sportowego o powierzchni min. 80m2,
- renowację płyty boiska o min. wym 96×60 m z trawy naturalnej wraz z okrawężnikowaniem, montażem systemu nawadniania i wyposażeniem,
- wykonanie nawierzchni komunikacyjnych z kostki betonowej w obrębie zaplecza,
- wykonanie i naprawę ogrodzeń,
- rekultywację terenów zielonych w obrębie boiska i zaplecza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71351910-5 - Usługi geologiczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Modernizacja zaplecza socjalno-sportowego w budynku sali gimnastycznej przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Dziemianach.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont zaplecza socjalno-sportowego o powierzchni użytkowej ok. 320 m2 w budynku sali gimnastycznej ZKiW w Dziemianach zlokalizowanego na działce nr ew. 43/2 obręb Dziemiany, obejmujący m.in.:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie suchej zabudowy istniejących instalacji wod-kan, c.o. i wentylacyjnych,
- wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie tynków, gładzi gipsowych i malowanie,
- wykonanie posadzek (płytki gresowe i wykładziny PCV),
- wymiana wyposażenia sanitarnego,
- wymianę instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych,
- wykonanie monitoringu wybranych pomieszczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 550000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Rozbudowa infrastruktury sportowej przy kompleksie boisk „Orlik” w Dziemianach.Kompleks boisk „Orlik” zlokalizowany jest na obszarze działki nr ew. 42/15 obręb Dziemiany. Dodatkowo planuje się wykonanie urządzeń sportowych na działkach nr ew. 45/1, 42/4, 42/11 i 42/14 obręb Dziemiany
Zakres zamówienia obejmuje m.in.
- budowę bieżni lekkoatletycznej poliuretanowej do biegu 60 m,
- budowę boiska do gry w siatkówkę plażową,
- budowa rzutni do pchnięcia kulą,
- budowa skoczni do skoku w dal,
- wykonanie monitoringu,
- wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
- wykonanie ogrodzeń,
- wykonanie nawierzchni komunikacyjnych z kostki betonowej w obrębie wykonanych obiektów,
- rekultywację terenów zielonych w obrębie wykonanych obiektów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71351910-5 - Usługi geologiczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1192395,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1227540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1192395,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trawmar Ekspert Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773366646
7.3.4) Miejscowość: Daszewice
7.3.5) Kod pocztowy: 61-160
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1192395,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 829020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 819000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Wołoszyk Wojciech Wołoszyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921838255
7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna Wybudowanie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-400
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST WOŁOSZYK Wojciech Wołoszyk
jakie przetargi wygrała firma
INVEST WOŁOSZYK Wojciech Wołoszyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 739840,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739840,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 739840,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSIK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793088782
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 739840,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DZIEMIANY
więcej: przetargi DZIEMIANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.