Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00337065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00017990/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-13
- 2025/BZP 00023790/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury wraz z usługą odbioru zużytych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 9695
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.kssip.gov.pl/Postepowania_w_trybie_ustawy_Pzp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury wraz z usługą odbioru zużytych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eede3361-5bf4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00181816/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (Kraków, Lublin,Dębe )wraz odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337065/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA-X.2611.27.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 228432,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 – materiały eksploatacyjne A2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych wraz z usługą odbioru zużytych materiałów.
Miejsce dostawy i odbioru:
Krajowa Szkoła sądownictwa i Prokuratury w Krakowie,
Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie,
Ośrodek Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem.
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ:
- opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
- formularz cenowo – asortymentowy (załącznik nr 1a do SWZ) - projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124100-5 - Fusery
30124200-6 - Zestawy do fusera
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192300-4 - Taśmy barwiące
30197645-9 - Karta do drukowania
4.5.5.) Wartość części: 164375,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 – materiały eksploatacyjne B2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do jednostek Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i maszyn poligraficznych wraz z usługą odbioru zużytych materiałów.
Miejsce dostawy i odbioru:
Krajowa Szkoła sądownictwa i Prokuratury w Krakowie,
Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie,
Ośrodek Szkoleniowego Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Dębem.
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki, sposób realizacji zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SWZ:
- opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
- formularz cenowo – asortymentowy (załącznik nr 1b do SWZ)
- projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124150-0 - Filtry do fusera
30124200-6 - Zestawy do fusera
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
30124400-8 - Ładunki zszywek
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.5.) Wartość części: 64056,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149944,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272212,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149944,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725-10-20-624
7.3.3) Ulica: ul. Wólczańska 66
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149944,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125258,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125258,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125258,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golden Line Sp. z o. o. 35-506 Rzeszów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170395649
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 150
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-506
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125258,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego oświetlenia wraz z wyznaczeniem przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu służbowego
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przejścia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzyżowaniu z ul. Czeremchową
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.