Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056520/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091367 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Ostrołęce
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570648
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gomulickiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297444161
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@ostroleka.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4944cf6-b6fe-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00021373/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych, terenu posesji oraz odśnieżania i utrzymania terenów zielonych Sądu Rejonowego w Przasnyszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056520/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 274927,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 204459,19 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza zamówienia – Usługa sprzątanie i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych wewnątrz w Obiekcie Sądu zlokalizowanym w Przasnyszu przy ul. Świerkowej 74.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 259760,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga zamówienia – Usługa sprzątania terenu zewnętrznego – zagospodarowania Obiektu Sądu Rejonowego w Przasnyszu przy ul. Świerkowej 7 wraz z wykonywaniem bieżących drobnych napraw i prac konserwacyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 73643,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15887,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21678,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15887,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES Aneta Bartkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582033626
7.3.3) Ulica: Jawory Stare 11
7.3.4) Miejscowość: Goworowo
7.3.5) Kod pocztowy: 07-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5076,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROGRES Aneta Bartkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582033626
7.3.3) Ulica: Jawory Stare 11
7.3.4) Miejscowość: Goworowo
7.3.5) Kod pocztowy: 07-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2022-06-302021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa akcesoriów do lasera holmowego i litotryptora endourologicznego niezbędnych do wykonania zabiegów usuwania kamicy układu moczowego.
- Dostawa rękawic medycznych.
- Dostawa materiałów medycznych do Chirurgii Naczyniowej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO na rzecz Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
- Remont pokrycia dachowego i elementów towarzyszących budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku, położonego przy ul. Daszyńskiego 6, 06-100 Pułtusk
- Najem 1 pojazdu - zamiatarki drogowej na okres 7 miesięcy
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi koszenia traw w Polance Hallera oraz na terenie zespołu dworskiego ORK w Modlnicy.
- Utrzymanie zieleni miejskiej urządzonej na terenie miasta Reda - koszenie trawników i grabienie liści w 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem zieleni, obiektów małej architektury, terenów komunalnych, placów zabaw i miejsc rekreacji oraz Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ogrodzieniec
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.