Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530747/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00555557/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-15
- 2023/BZP 00564924/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Na zawarcie umów ramowych na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez ZLM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administrowanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na zawarcie umów ramowych na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez ZLM.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86c48b44-92a9-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007969/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.42 Umowa ramowa na Roboty ogólnobudowlane - naprawy główne, bieżące, konserwacje oraz usuwanie awarii w nieruchomościach gminnych, skarbu państwa, prywatnych i współwłasnych na 2024 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.175.2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:– Rejonu Obsługi Najemców „Północ” przy ul. Limanowskiego 194/196 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SWZ i projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421147-6 - Instalowanie krat
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45454100-5 - Odnawianie
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 1111111,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:– Rejonu Obsługi Najemców „Południe” przy ul. Ciasnej 19a w Łodzi w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 1.2 do SWZ i projekcie umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421147-6 - Instalowanie krat
4.5.5.) Wartość części: 1111111,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:– Rejonu Obsługi Najemców „Zachód” przy ul. Wapiennej 15 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 1.3 do SWZ i projekcie umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421147-6 - Instalowanie krat
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 1111111,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:– Rejonu Obsługi Najemców „Centrum” przy ul. Piotrkowskiej 238 w Łodzi. Szczegółowy zakres czynności określony został w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 1.4 do SWZ i projekcie umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421147-6 - Instalowanie krat
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 1111111,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty świadczone w nieruchomościach stanowiących zasób:– Rejonu Obsługi Najemców „Wschód” w Łodzi przy ul. Sobolowej 1. Szczegółowy zakres czynności określony został w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 1.5 do SWZ i projekcie umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421147-6 - Instalowanie krat
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 1111111,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERESA OSTOJA-ŚWIERCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261029035
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hana-Bud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272836710
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GRAB-BUD Sp. z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 947-190-60-70
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE GRAB-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE GRAB-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Mal-Tap Sylwester Wiktorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711006756
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "MAL-TAP" SYLWESTER WIKTOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "MAL-TAP" SYLWESTER WIKTOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Murarstwo – Dekarstwo Dariusz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310010870
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MURARSTWO-DEKARSTWO DARIUSZ KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
MURARSTWO-DEKARSTWO DARIUSZ KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1:
Wykonawca nr 1: TERESA OSTOJA-ŚWIERCZYŃSKA 93-521 Łódź, ul. Granitowa 2 lok. 11
Wykonawca nr 2: Leszek Bączek 95-070 Aleksandrów Łódzki, Rąbień AB ul. Poselska 17
Część 2:
Wykonawca nr 1: Hana-Bud Sp. z o.o. 94-007 Łódź, ul. Maratońska 83/36
Wykonawca nr 2: P.P.H.U POLMEK Małgorzata Kaleta, ul. Kawowa 12, 93-480 Łódź
Część 3:
Wykonawca nr 1: P.H.U. GRAB-BUD Sp. z O.O. 91-104 Łódź ul. Sędziowska 16
Wykonawca nr 2: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWĄ „WIKANT” EMILIA MAGNUSKA 94-052 Łódź ul. Popiełuszki 27 m. 8
Część 4:
Wykonawca nr 1: Zakład Remontowo - Budowlany "Mal-Tap" Sylwester Wiktorowicz, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Armii Krajowej 33/12
Wykonawca nr 2: PHU "DAR BUD" Dariusz Stryjewski, Grodzisko 81, 95-030 Rzgów
Część 5:
Wykonawca nr 1: Murarstwo – Dekarstwo Dariusz Kowalski, ul. Wschodnia 32, 95 - 054 Ksawerów
Wykonawca nr 2: Zakład Murarsko-Dekarski Tadeusz Kulik, 93-213 Łódź, ul. Kossaka 5 m. 74
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.