eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówPrzebudowa instalacji klimatyzacji i wentylacji hali sportowej Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji klimatyzacji i wentylacji hali sportowej Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146316500

1.5.8.) Numer faksu: 14 63 16 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@anstar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://anstar.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji klimatyzacji i wentylacji hali sportowej Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8024fe49-a79f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/725235

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_tarnow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem
platformy zakupowej pod adresem: Platforma Zakupowa Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Szczegółowe informacje są
określone w Rozdziale 12 SWZ tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 25 SWZ, tj. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z ograniczeniem stosowania RODO zawarto w rozdziale 25 SWZ, tj. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K-dzpz/382-2/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zadanie inwestycyjne pod nazwą „Remont instalacji klimatyzacji areny sportowej ANS” w ramach programu „Program wsparcia przygotowania III Igrzysk Europejskich w 2023 r. w zakresie realizacji inwestycji sportowych”. Umowa o dofinansowanie projektu nr 2022/0140/1895/BP/DIS/IE zawarta w dniu 27.05.2022 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji klimatyzacji i wentylacji w hali sportowej budynku E Akademii Nauk Stosowanych w Tarnowie. Roboty należy wykonać zgodnie z decyzją nr 6/2023 Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 04 stycznia 2023 r. - znak WAB- I.6740.157.2022.SZ stanowiącą załącznik nr 3F do SWZ.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
1) Demontaż istniejących instalacji, między innymi: instalacji wentylacji, instalacji ciepła technologicznego, konstrukcji stalowej – zgodnie z dokumentacją (załączniki nr 3A-F).
2) Dostawę i montaż instalacji, i urządzeń, oraz innych elementów - zgodnie z dokumentacją projektową i opisem przedmiotu zamówienia (załączniki nr 3A-F).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym określenie materiałów, urządzeń oraz sposobu wykonania zamówienia, znajduje się w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 3A-G:
1) Załącznik nr 3A - Projekt budowlany,
2) Załącznik nr 3B - Projekt wykonawczy,
3) Załącznik nr 3Ba – Informacja zamienna i uzupełniająca do opisu przedmiotu zamówienia.
4) Załącznik nr 3C – BIOZ,
5) Załącznik nr 3D - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
6) Załącznik nr 3E – Przedmiar robót,
7) Załącznik nr 3F – Pozwolenie na budowę,
4. Wszystkie materiały i urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
5. Wszystkie prace związane z wykonaniem dostawy i montażu konstrukcji stalowych oraz ingerujących w konstrukcję budynku należy bezwzględnie wykonywać pod kierunkiem i w obecności uprawnionego kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu.
Wszystkie prace związane z wykonywaniem instalacji elektrycznych i energetycznych należy bezwzględnie wykonywać pod kierunkiem i w obecności uprawnionego kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Wszystkie prace związane z wykonywaniem robót instalacyjnych należy bezwzględnie wykonywać pod kierunkiem i w obecności uprawnionego kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
Wykonawca będzie zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o wyznaczonym kierowniku robót przed podpisaniem umowy.
6. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający określa wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących w ramach zamówienia prace fizyczne obejmujące:
1) demontaż i utylizację materiałów z demontażu,
2) wykonanie instalacji grzewczej,
3) wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
4) wykonanie instalacji skroplin,
5) wykonanie instalacji freonowej,
6) dostawa i montaż elementów systemów j.w.,
7) dostawa i montaż podkonstrukcji,
8) wykonanie instalacji elektrycznych,
9) wymiana pakietów szklanych,
10) modernizacja sprzętu elektronicznego BMS,
11) uruchomienie, próby technologiczne, regulacje instalacji.
Zamawiający informuje, że wymóg ten nie dotyczy czynności wykonywanych przez kierowników budowy, kierowników robót i inspektorów nadzoru, tj. przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), które zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.
7. Zamawiający jednocześnie informuje, że w projektowanych postanowieniach umowy w §3 przewidział uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań o których mowa w art. 95 ust. 2 pkt 3 oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Równoważność:
1) We wszystkich miejscach SWZ oraz załącznikach do SWZ, w których został użyty przykładowy znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
2) W myśl art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp), jest obowiązany udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
3) W myśl art. 101 ust. 6 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.
4) Wszędzie tam, gdzie w SWZ i załącznikach do niej znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów równoważnych.
5) Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy w momencie składania oferty. Wykonawca zaznacza odpowiednią opcję w punkcie 5 formularza oferty. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz rozwiązań równoważnych oraz załącza dowody równoważności potwierdzające, że rozwiązanie równoważne spełnia wszystkie parametry równoważności określone przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w punkcie 5 formularza oferty żadnej opcji, Zamawiający przyjmie, iż na etapie realizacji zamówienia Wykonawca zastosuje rozwiązania referencyjne, tzn. przyjęte w dokumentacji projektowej zawartej w załącznikach do SWZ.
6) Uwaga: Zamawiający określił kryteria równoważności-parametry urządzeń, według których będzie oceniał równoważność w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3A-F, w szczególności w załączniku nr 3B – projekt wykonawczy – branża sanitarna oraz konstrukcyjna „22.054 opis techniczny PW” oraz w załączniku 3Ba - informacji zamiennej i uzupełniającej do opisu przedmiotu zamówienia.
9. Okres gwarancji: min. 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Załączony przedmiar robót do SWZ nie jest podstawą do sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, ma on jedynie charakter pomocniczy, informacyjny.
Wizja lokalna:
1) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamawiający zaleca złożenie oferty po odbyciu wizji lokalnej.
2) Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która odbędzie się w dniu 16.02.2023 r. o godz. 9:00. Spotkanie, przy ul. Mickiewicza 8, wejście główne budynek A. Osoba do kontaktu: Pan Janusz Kozioł tel.: 14 63 10 710. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania w wizji lokalnej, a udział jest w niej zalecany.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Wzór:
1. Cena
Punkty w kryterium oceny ofert – 60% (60 pkt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * Wc * 100, gdzie:
Cmin – najniższa cena zł brutto spośród wszystkich ofert
Cof – cena zł brutto podana w badanej ofercie
Wc – waga kryterium ‘cena’

2. Termin realizacji zamówienia
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
60 dni - 0 pkt
55 dni - 5 pkt
50 dni - 10 pkt
45 dni - 15 pkt
40 dni i mniej - 20 pkt
Uwaga! Oferowany termin realizacji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania powyższego terminu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najdłuższego terminu realizacji.

3. Okres gwarancji na roboty budowlane
Punkty w kryterium oceny ofert – 20% (20 pkt)
36 miesięcy - 0 pkt
48 miesięcy - 5 pkt
60 miesięcy - 10 pkt
72 miesiące - 15 pkt
84 miesiące i więcej - 20 pkt
Uwaga! Oferowany okres gwarancji należy wskazać w formularzu oferty. W przypadku braku wskazania powyższego okresu, Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt jako zaoferowanie najkrótszego okresu gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna i zawodowa: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem roboty związane z montażem instalacji klimatyzacji i wentylacji na kwotę minimum 1 000 000 zł brutto.
3. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w Rozdziale 8 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 10 do SWZ.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) procesor - zainstalowane dwa procesory maksimum ośmio-rdzeniowe klasy x86 dedykowany do pracy z zaoferowanym serwerem. Umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 83 punktów w teście SPECrate 2017_int_base dostępnym na stronie www.spec.org dla dwóch procesorów. Do oferty należy załączyć wydruk z ww. strony potwierdzający osiągnięty wynik dla oferowanego modelu serwera. Zamawiający planuje instalację na serwerze oprogramowania Microsoft Windows Server 2022 Standard PL (16 core).
b) karty katalogowe potwierdzające parametry oferowanych urządzeń komputerowych (jeśli karta katalogowa nie będzie potwierdzała wszystkich oferowanych parametrów należy dołączyć inny dokument równoważny).
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane urządzenia spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.
5. Uwaga: Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego środka dowodowego w punkcie 1 a) w języku angielskim bez konieczności dołączenia tłumaczenia na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) procesor - zainstalowane dwa procesory maksimum ośmio-rdzeniowe klasy x86 dedykowany do pracy z zaoferowanym serwerem. Umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 83 punktów w teście SPECrate 2017_int_base dostępnym na stronie www.spec.org dla dwóch procesorów. Do oferty należy załączyć wydruk z ww. strony potwierdzający osiągnięty wynik dla oferowanego modelu serwera. Zamawiający planuje instalację na serwerze oprogramowania Microsoft Windows Server 2022 Standard PL (16 core).
b) karty katalogowe potwierdzające parametry oferowanych urządzeń komputerowych (jeśli karta katalogowa nie będzie potwierdzała wszystkich oferowanych parametrów należy dołączyć inny dokument równoważny).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 4 do SWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SWZ,
3) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia (o ile dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy (o ile dotyczy) – Załącznik nr 7 do SWZ,
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy) – Załącznik nr 8 SWZ,
6) przedmiotowe środki dowodowe,
7) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienia – konsorcja, spółki cywilne),
8) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (o ile dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia/wspólnicy spółki cywilnej składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 6 do SWZ.
6. Zgodnie z zapisami w rozdziale 9 ust. 2 SWZ, Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/wspólników spółki cywilnej, dokumentu wymienionego w rozdziale 9 ust. 2 pkt 1) SWZ.
7. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę, będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/ans_tarnow. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-27 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy wykonawcę w przypadku zaistnienia okoliczności przewidzianych postanowieniami art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.