Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255411/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zadanie 4 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta” w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze Gminy Milanówek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45
1.5.2.) Miejscowość: Milanówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227583061
1.5.8.) Numer faksu: 227558120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milanowek.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zadanie 4 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta” w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze Gminy Milanówek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b473255-317b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003895/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane z programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014 -2020. PRIORYTET: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. DZIAŁANIE: 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, poziom dofinansowania 85 %2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242241/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający, Gmina Milanówek, na podstawie art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. ogłosił 19 lutego 2018 r. konkurs na koncepcję zagospodarowania wybranych terenów zieleni. W regulaminie konkursu przewidziano m.in. nagrodę dla zwycięscy konkursu tj.: nagrodę pieniężną wraz z zaproszeniem do negocjacji w trybie zamówienia ,,z wolnej ręki’’ na opracowanie dokumentacji projektowej. Uczestnikiem konkursu, któremu przyznano pierwsze miejsce jest: Pniewski Architekci sp. z o. o., Gdynia (81-389) ul. Świętojańska 79/9. Przyznanie nagrody w trybie zamówienia ,,z wolnej ręki’’ zastrzeżone było pod warunkiem otrzymania dofinasowania na realizację inwestycji. 15.12.2020 r. Zamawiający zawarł umowę o dofinansowanie przedmiotowego projektu. Zamawiający działając na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 4 oraz art. 326 pkt 2 Pzp i art. 90 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę Pzp informuje o zamiarze zawarcia umowy w trybie ,,z wolnej ręki’’.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8b473255-317b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.3.2021.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 645471,55 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342886,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i pozwoleń umożliwiających wykonanie robót i realizację inwestycji pod nazwą „Zadanie 4 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta”. Usługa zostanie wykonana na podstawie założeń koncepcyjnych będących wynikiem przeprowadzonego przez Zamawiającego „Konkursu na koncepcję zagospodarowania wybranych terenów zieleni w przestrzeni publicznej Miasta Milanówka” (ZP.271/5/OŚZ/2018, Ogłoszenie nr 500036920-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.). Link do Konkursu na koncepcję zagospodarowania wybranych terenów zieleni w przestrzeni publicznej Miasta Milanówka” (ZP.271/5/OŚZ/2018, Ogłoszenie nr 500036920-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.): http://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/konkursy/10480-zp-271-5-osz-2018-konkurs-na-koncepcje-zagospodarowania-wybranych-terenow-zieleni-w-przestrzeni-publicznej-miasta-milanowka. Link do pobrania Koncepcja zagospodarowania wybranych terenów zieleni w przestrzeni publicznej Miasta Milanówka (część opisowa oraz część graficzna):
https://drive.google.com/file/d/1FGqI5VeQuqCnpFC9hQMiKmszozF8oDvn/view?usp=sharing.
Zgodnie z poniższym zakresem przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie szczegółowej, wielobranżowej koncepcji zagospodarowania przestrzeni publicznej w Centrum Miasta zwanego dalej w treści: ,,inwestycją”, dokonanie wszelkich właściwych dla tej fazy (prace studialne, przedprojektowe, koncepcyjne, badania, ekspertyzy, mapa do celów projektowych, inwentaryzacja szaty roślinnej) uzgodnień i ustaleń z właściwymi organami lub osobami, jak również innymi uczestnikami procesu planowania; opracowanie wstępnych kosztorysów i oszacowań;
2) wykonanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich decyzji, dokumentów, dodatkowych opracowań projektowych, opracowań pomocniczych, badań, ekspertyz, opinii, uzgodnień, pozwoleń i zgód właściwych organów zezwalających na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych Zamawiającemu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych;
3) wykonanie przedmiaru robót dla inwestycji, niezbędnych Zamawiającemu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych oraz do realizacji ww. robót budowlanych;
4) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej w treści jako: ,,STWiORB’’ oraz kosztorysów inwestorskich dla ww. opracowań i projektów;
5) sprawowanie nadzoru autorskiego podczas wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na budowie inwestycji będącej przedmiotem opracowania stanowiącego przedmiot tego zamówienia publicznego. Umowy, wykonanych w oparciu o dokumentację do czasu oddania przedmiotu inwestycji do użytkowania. Koszty nadzoru autorskiego wliczone będą w koszt dokumentacji projektowej.
2. Sprawowanie nadzoru autorskiego odbywać się będzie w okresie realizacji przedmiotu umowy o roboty budowlane z wizytami nie rzadziej niż raz w miesiącu. Procedura przetargowa dotycząca robót rozpocznie się niezwłocznie po wykonaniu projektu. Roboty, zgodnie z umową o dofinansowanie, zakończą się nie później niż w IV kwartale 2023.
3. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego obowiązkiem Wykonawcy będzie:
1) udzielanie odpowiedzi na pytania skierowane do Zamawiającego w przetargu na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót na podstawie projektu,
2) stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
3) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez inspektora nadzoru lub kierownika budowy – przy akceptacji inspektora nadzoru,
4) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wątpliwości powstałych w toku realizacji,
5) udział w komisjach i naradach technicznych oraz innych spotkaniach w tym dotyczących realizacji projektu w tym co najmniej jedna wizyta w miesiącu na budowie.
4. Dokumentacja, na którą składają się opracowania projektowe oraz inne dokumenty formalno-prawne i projektowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, muszą być aktualne z obowiązującymi przepisami prawa na dzień złożenia dokumentacji, muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz muszą umożliwić wykonanie prac i robót budowlanych:
1) założenie zieleni na terenie opracowania
2) budowę, złożenie lub modernizację innych elementów zagospodarowania wynikających z koncepcji konkursowej i koncepcji wielobranżowej.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji projektowej lub jej części stanowiącej umówiony przedmiot odbioru w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu odbioru.
6. Szacunkowa powierzchni całkowita wynosi 54 886 m2. Zamawiający zastrzega, że dla każdego z poniższych obszarów należy wykonać oddzielną dokumentację projektową. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w podziale na odrębne opracowania dla każdego z trzech poniższych obszarów:
1) Obszar pierwszy:
a) Plac Starzyńskiego z wyłączeniem otoczenia Zakładu Opieki Zdrowotnej
b) Skwer Bienia – skwer dla seniora,
c) Skwer Ossendowskiego – Plac Targowy
d) Skwer Wdowiaka – skwer dla młodzieży,
e) Teren przy ulicy Smoleńskiego,
f) Teren drugi – ulica Smoleńskiego i Dębowa,
g) Teren trzeci – ulica Grudowska.
2) Obszar drugi:
Plac przed Urzędem Miasta.
3) Obszar trzeci: Otoczenie Zakładu Opieki Zdrowotnej.
7. Teren opracowania położony jest na obszarze zespołu urbanistyczno-krajobrazowego miasta Milanówka, wpisanego do rejestru zabytków decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1319 z dnia 08.01.1988 r.
8. Wykonawca może, w uzgodnieniu z Zamawiającym, zaproponować inne rozwiązania niż w pracy konkursowej, mając na względzie podniesienie walorów funkcjonalno-użytkowych, architektonicznych, technologicznych i ekonomicznych.
9. Zamawiający nie precyzuje wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zaleca:
1) przemyślenie proponowanych rozwiązań w pracy konkursowej pod kątem funkcjonalności, dostępności programu i ciągłości głównych kierunków ruchu pieszego;
2) rozważenie możliwości udostępnienia większych przestrzeni dla ruchu pieszego poprzez ograniczenie barier segregujących ruch pieszy i kołowy;
3) czytelniejsze wyeksponowanie budynku Urzędu Miasta oraz elementów pomnikowych, uwzględniające zalecenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
4) zaproponowanie rozwiązań dla zagospodarowania wód opadowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PNIEWSKI ARCHITEKCI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862304166
7.3.3) Ulica: Świętojańska 79/9
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-389
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PNIEWSKI ARCHITEKCI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PNIEWSKI ARCHITEKCI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9,5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Obszar pierwszy:
a) Plac Starzyńskiego,
b) Skwer Bienia – skwer dla seniora,
c) Skwer Ossendowskiego – Plac Targowy,
d) Skwer Wdowiaka – skwer dla młodzieży,
e) ulica Grudowska.
2) Obszar drugi:
Plac przed Urzędem Miasta.
i w poniżej określonych terminach:
1) wykonanie szczegółowej, wielobranżowej koncepcji zagospodarowania terenu, nastąpi w terminie 6 miesięcy od daty zawarcia Umowy;
2) wykonanie kompletnego projektu budowlanego nastąpi w terminie 9,5 miesiąca od daty zawarcia Umowy;
3) wykonanie STWiORB, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich nastąpi w terminie 9,5 miesiąca od daty zawarcia Umowy;
4) uzyskanie zgód właściwych organów, w terminie 9,5 miesiąca od daty zawarcia Umowy, zezwalających na wykonanie prac objętych Przedmiotem Umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej modernizacji infrastruktury transportowej na terenie miasta Lublin (...) wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego z podziałem na 5 części.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.