eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek"Zadanie 4 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta" w ramach projektu "Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze Gminy Milanówek"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zadanie 4 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta” w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze Gminy Milanówek”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227583061

1.5.8.) Numer faksu: 227558120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://milanowek.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zadanie 4 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta” w ramach projektu „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez zagospodarowanie terenów zielonych na obszarze Gminy Milanówek”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b473255-317b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003895/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z programu operacyjnego Infrastruktura i środowisko 2014 -2020. PRIORYTET: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. DZIAŁANIE: 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, poziom dofinansowania 85 %

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242241/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 4 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający, Gmina Milanówek, na podstawie art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. ogłosił 19 lutego 2018 r. konkurs na koncepcję zagospodarowania wybranych terenów zieleni. W regulaminie konkursu przewidziano m.in. nagrodę dla zwycięscy konkursu tj.: nagrodę pieniężną wraz z zaproszeniem do negocjacji w trybie zamówienia ,,z wolnej ręki’’ na opracowanie dokumentacji projektowej. Uczestnikiem konkursu, któremu przyznano pierwsze miejsce jest: Pniewski Architekci sp. z o. o., Gdynia (81-389) ul. Świętojańska 79/9. Przyznanie nagrody w trybie zamówienia ,,z wolnej ręki’’ zastrzeżone było pod warunkiem otrzymania dofinasowania na realizację inwestycji. 15.12.2020 r. Zamawiający zawarł umowę o dofinansowanie przedmiotowego projektu. Zamawiający działając na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 4 oraz art. 326 pkt 2 Pzp i art. 90 ust 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Przepisy wprowadzające ustawę Pzp informuje o zamiarze zawarcia umowy w trybie ,,z wolnej ręki’’.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8b473255-317b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.3.2021.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 645471,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 342886,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i pozwoleń umożliwiających wykonanie robót i realizację inwestycji pod nazwą „Zadanie 4 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Centrum Miasta”. Usługa zostanie wykonana na podstawie założeń koncepcyjnych będących wynikiem przeprowadzonego przez Zamawiającego „Konkursu na koncepcję zagospodarowania wybranych terenów zieleni w przestrzeni publicznej Miasta Milanówka” (ZP.271/5/OŚZ/2018, Ogłoszenie nr 500036920-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.). Link do Konkursu na koncepcję zagospodarowania wybranych terenów zieleni w przestrzeni publicznej Miasta Milanówka” (ZP.271/5/OŚZ/2018, Ogłoszenie nr 500036920-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.): http://milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/konkursy/10480-zp-271-5-osz-2018-konkurs-na-koncepcje-zagospodarowania-wybranych-terenow-zieleni-w-przestrzeni-publicznej-miasta-milanowka. Link do pobrania Koncepcja zagospodarowania wybranych terenów zieleni w przestrzeni publicznej Miasta Milanówka (część opisowa oraz część graficzna):
https://drive.google.com/file/d/1FGqI5VeQuqCnpFC9hQMiKmszozF8oDvn/view?usp=sharing.
Zgodnie z poniższym zakresem przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie szczegółowej, wielobranżowej koncepcji zagospodarowania przestrzeni publicznej w Centrum Miasta zwanego dalej w treści: ,,inwestycją”, dokonanie wszelkich właściwych dla tej fazy (prace studialne, przedprojektowe, koncepcyjne, badania, ekspertyzy, mapa do celów projektowych, inwentaryzacja szaty roślinnej) uzgodnień i ustaleń z właściwymi organami lub osobami, jak również innymi uczestnikami procesu planowania; opracowanie wstępnych kosztorysów i oszacowań;
2) wykonanie kompletnego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, w ramach zaoferowanej ceny, wszelkich decyzji, dokumentów, dodatkowych opracowań projektowych, opracowań pomocniczych, badań, ekspertyz, opinii, uzgodnień, pozwoleń i zgód właściwych organów zezwalających na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych Zamawiającemu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych;
3) wykonanie przedmiaru robót dla inwestycji, niezbędnych Zamawiającemu do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych oraz do realizacji ww. robót budowlanych;
4) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej w treści jako: ,,STWiORB’’ oraz kosztorysów inwestorskich dla ww. opracowań i projektów;
5) sprawowanie nadzoru autorskiego podczas wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na budowie inwestycji będącej przedmiotem opracowania stanowiącego przedmiot tego zamówienia publicznego. Umowy, wykonanych w oparciu o dokumentację do czasu oddania przedmiotu inwestycji do użytkowania. Koszty nadzoru autorskiego wliczone będą w koszt dokumentacji projektowej.
2. Sprawowanie nadzoru autorskiego odbywać się będzie w okresie realizacji przedmiotu umowy o roboty budowlane z wizytami nie rzadziej niż raz w miesiącu. Procedura przetargowa dotycząca robót rozpocznie się niezwłocznie po wykonaniu projektu. Roboty, zgodnie z umową o dofinansowanie, zakończą się nie później niż w IV kwartale 2023.
3. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego obowiązkiem Wykonawcy będzie:
1) udzielanie odpowiedzi na pytania skierowane do Zamawiającego w przetargu na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót na podstawie projektu,
2) stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
3) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez inspektora nadzoru lub kierownika budowy – przy akceptacji inspektora nadzoru,
4) uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wątpliwości powstałych w toku realizacji,
5) udział w komisjach i naradach technicznych oraz innych spotkaniach w tym dotyczących realizacji projektu w tym co najmniej jedna wizyta w miesiącu na budowie.

4. Dokumentacja, na którą składają się opracowania projektowe oraz inne dokumenty formalno-prawne i projektowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, muszą być aktualne z obowiązującymi przepisami prawa na dzień złożenia dokumentacji, muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz muszą umożliwić wykonanie prac i robót budowlanych:
1) założenie zieleni na terenie opracowania
2) budowę, złożenie lub modernizację innych elementów zagospodarowania wynikających z koncepcji konkursowej i koncepcji wielobranżowej.
5. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dokumentacji projektowej lub jej części stanowiącej umówiony przedmiot odbioru w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, iż dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć). Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej, stanowią integralną część przedmiotu odbioru.
6. Szacunkowa powierzchni całkowita wynosi 54 886 m2. Zamawiający zastrzega, że dla każdego z poniższych obszarów należy wykonać oddzielną dokumentację projektową. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w podziale na odrębne opracowania dla każdego z trzech poniższych obszarów:
1) Obszar pierwszy:
a) Plac Starzyńskiego z wyłączeniem otoczenia Zakładu Opieki Zdrowotnej
b) Skwer Bienia – skwer dla seniora,
c) Skwer Ossendowskiego – Plac Targowy
d) Skwer Wdowiaka – skwer dla młodzieży,
e) Teren przy ulicy Smoleńskiego,
f) Teren drugi – ulica Smoleńskiego i Dębowa,
g) Teren trzeci – ulica Grudowska.
2) Obszar drugi:
Plac przed Urzędem Miasta.
3) Obszar trzeci: Otoczenie Zakładu Opieki Zdrowotnej.
7. Teren opracowania położony jest na obszarze zespołu urbanistyczno-krajobrazowego miasta Milanówka, wpisanego do rejestru zabytków decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1319 z dnia 08.01.1988 r.
8. Wykonawca może, w uzgodnieniu z Zamawiającym, zaproponować inne rozwiązania niż w pracy konkursowej, mając na względzie podniesienie walorów funkcjonalno-użytkowych, architektonicznych, technologicznych i ekonomicznych.
9. Zamawiający nie precyzuje wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zaleca:
1) przemyślenie proponowanych rozwiązań w pracy konkursowej pod kątem funkcjonalności, dostępności programu i ciągłości głównych kierunków ruchu pieszego;
2) rozważenie możliwości udostępnienia większych przestrzeni dla ruchu pieszego poprzez ograniczenie barier segregujących ruch pieszy i kołowy;
3) czytelniejsze wyeksponowanie budynku Urzędu Miasta oraz elementów pomnikowych, uwzględniające zalecenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
4) zaproponowanie rozwiązań dla zagospodarowania wód opadowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PNIEWSKI ARCHITEKCI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862304166

7.3.3) Ulica: Świętojańska 79/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-389

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9,5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobligowany jest wykonać Przedmiot Umowy, w zakresie zmienionym w stosunku do pierwotnego, w wyniku przeprowadzonych negocjacji, tj.: 4. Szacunkowa powierzchnia całkowita wynosi 28 879,00m2. Zamawiający zastrzega, że dla każdego z poniższych obszarów należy wykonać oddzielną dokumentację projektową. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w podziale na odrębne opracowania dla każdego z obydwu poniższych obszarów :
1) Obszar pierwszy:
a) Plac Starzyńskiego,
b) Skwer Bienia – skwer dla seniora,
c) Skwer Ossendowskiego – Plac Targowy,
d) Skwer Wdowiaka – skwer dla młodzieży,
e) ulica Grudowska.
2) Obszar drugi:
Plac przed Urzędem Miasta.
i w poniżej określonych terminach:
1) wykonanie szczegółowej, wielobranżowej koncepcji zagospodarowania terenu, nastąpi w terminie 6 miesięcy od daty zawarcia Umowy;
2) wykonanie kompletnego projektu budowlanego nastąpi w terminie 9,5 miesiąca od daty zawarcia Umowy;
3) wykonanie STWiORB, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich nastąpi w terminie 9,5 miesiąca od daty zawarcia Umowy;
4) uzyskanie zgód właściwych organów, w terminie 9,5 miesiąca od daty zawarcia Umowy, zezwalających na wykonanie prac objętych Przedmiotem Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.