eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa różnych mebli biurowych i szkolnych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa różnych mebli biurowych i szkolnych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa różnych mebli biurowych i szkolnych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5778c00e-935f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063904/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/004/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131907,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 1 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy szafek metalowych 8-skrytkowych na potrzeby wyposażenia budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Potebni 7.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie mebli do wskazanego powyżej budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie wraz z wniesieniem, ustawianiem, montażem i stabilizacją na podłożu, utrzymaniem porządku w miejscu dostawy (usuwanie zbędnych materiałów, opakowań oraz odpadków/śmieci), przekazania mebli na podstawie protokołu odbioru, udzielenia gwarancji wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 36 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 17967,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy szafek aktowych, szaf aktowych, szaf ubraniowych, biurek, blend do biurek, kontenerów mobilnych, kontenera stacjonarnego, blatu do kontenera, panelu tkaninowego, przystawki do biurka - blatu górnego, stolika, krzeseł biurowych i foteli biurowych obrotowych do budynku zlokalizowanego w Krakowie przy ul. św. Tomasza 43.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie mebli do wskazanego powyżej budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie wraz z wniesieniem, ustawianiem, montażem i stabilizacją na podłożu, utrzymaniem porządku w miejscu dostawy (usuwanie zbędnych materiałów, opakowań oraz odpadków/śmieci), przekazania mebli na podstawie protokołu odbioru, udzielenia gwarancji wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39132100-7 - Szafy na akta

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 37450,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 3 jest wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy stołów szkolnych, szaf aktowych, szafek mobilnych z szufladami, szafek schowkowych segmentów otwartych, biurek z szufladami i blendą, kontenerów mobilnych z szufladami do budynku zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Potebni 7.
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie mebli do wskazanego powyżej budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie wraz z wniesieniem, ustawianiem, montażem i stabilizacją na podłożu, utrzymaniem porządku w miejscu dostawy (usuwanie zbędnych materiałów, opakowań oraz odpadków/śmieci), przekazania mebli na podstawie protokołu odbioru, udzielenia gwarancji wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymogami SWZ oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/PPU).
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów i wymagań technicznych i funkcjonalnych stanowi załącznik nr 1A do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Warunki i sposób realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy (projekt umowy/ PPU).
Wykonawca musi zapewnić minimum 24 miesięczny okres gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39132100-7 - Szafy na akta

39141100-3 - Regały

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 76490,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Za najkorzystniejszą w części nr 1 zamówienia została uznana oferta złożona przez Wykonawcę Grupa A&E Sp z o.o. 60-129 Poznań ul. Sielska, nr 17A, jednak cena brutto tej oferty wynosząca 26 159, 95 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części zamówienia (22 100, 00 zł brutto), a Zamawiający nie mogąc zwiększyć tej kwoty to ceny najkorzystniejszej oferty podjął w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu postępowania w niniejszej części nr 1 zamówienia w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40992,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48093,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40992,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa A&E Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792493423

7.3.3) Ulica: ul. Sielska nr 17A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-129

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40992,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86337,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141573,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86337,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KJ MEBEL KINGA WÓJTOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 738-111-52-86

7.3.3) Ulica: Ul. PRZEWÓZ nr 36B/82

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-716

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MONTAŻ MEBLI; J MEBEL JACEK NOWAK , 32-075 GOŁCZA, PRZYBYSŁAWICE 103


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86337,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.