eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoZakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120, 240 i 1100 litrów



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091498 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120, 240 i 1100 litrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 9435551248

1.5.8.) Numer faksu: 9431423333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.darlowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120, 240 i 1100 litrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4de3c3f-ba06-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001190/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa pojemników do gromadzenia odpadów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061252/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021/GO.7021.6.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196500,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120, 240 i 1100 litrów”.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części oznaczone cyframi rzymskimi od I do IV:
I. Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów:
a) ilość sztuk: 100
b) winne być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej, bez śladów uszkodzenia,
c) kolor czarny lub grafit,
d) wykonane metodą wtryskową z polietylenu o dużej wytrzymałości mechanicznej oraz odporności na niekorzystne warunki atmosferyczne, odporne na odbarwienia pod wpływem działania promieniowani UV,
e) ruchome pojemniki 2 – kołowe,
f) przystosowane do montażu urządzeń do identyfikacji w systemie RFID,
g) zawierające materiały lub substancje pochodzące z recyklingu odpadów oraz nadające się do ponownego recyklingu,
h) wykonane zgodnie z normą – EN 840,
i) posiadające certyfikat jakości RAL.GZ 951/1,
j) posiadają atest PZH, atest higieniczny,
k) przykładowe parametry dla pojemnika - dopuszczalne są rozwiązania zbliżone przy zachowaniu parametrów ogólnych, normy i pojemności:
- ciężar nominalny (kg) 48
- waga pojemnika (kg) 10,4
- szerokość pokrywy (mm) 442
- średnica koła Ø 200
- szerokość zestawu jezdnego (mm) 480
- wysokość pojemnika bez pokrywy (mm) 875
- wysokość całkowita pojemnika (mm) 927
- głębokość całkowita pojemnika (mm) 543
- szerokość całkowita pojemnika (mm) 480
1) W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszelkie koszty jakie poniesie w związku z realizacją zamówienia, przede wszystkim koszty transportu i jego rozładunku. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do Darłowa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dokładne miejsce dostarczenia pojemników zostanie wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte/nieukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120, 240 i 1100 litrów”.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części oznaczone cyframi rzymskimi od I do IV:
II. Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów / oznakowanie- termo druk:
a) ilość sztuk: 1000
b) winne być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej, bez śladów uszkodzenia,
c) kolor czarny lub grafit,
d) wykonane metodą wtryskową z polietylenu o dużej wytrzymałości mechanicznej oraz odporności na niekorzystne warunki atmosferyczne, odporne na odbarwienia pod wpływem działania promieniowani UV,
e) ruchome pojemniki 2 – kołowe,
f) przystosowane do montażu urządzeń do identyfikacji w systemie RFID,
g) zawierające materiały lub substancje pochodzące z recyklingu odpadów oraz nadające się do ponownego recyklingu,
h) wykonane zgodnie z normą – EN 840,
i) posiadające certyfikat jakości RAL.GZ 951/1,
j) posiadają atest PZH, atest higieniczny,
k) wzór oznakowania pojemnika – termodruk - wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 – nadruk w kolorze białym, na korpusie pojemnika, wielkości A4,
l) przykładowe parametry dla pojemnika - dopuszczalne są rozwiązania zbliżone przy zachowaniu parametrów ogólnych, normy i pojemności:
- ciężar nominalny (kg) 48
- waga pojemnika (kg) 10,4
- szerokość pokrywy (mm) 442
- średnica koła Ø 200
- szerokość zestawu jezdnego (mm) 480
- wysokość pojemnika bez pokrywy (mm) 875
- wysokość całkowita pojemnika (mm) 927
- głębokość całkowita pojemnika (mm) 543
- szerokość całkowita pojemnika (mm) 480
1) W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszelkie koszty jakie poniesie w związku z realizacją zamówienia, przede wszystkim koszty transportu i jego rozładunku. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do Darłowa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dokładne miejsce dostarczenia pojemników zostanie wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte/nieukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 67000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120, 240 i 1100 litrów”.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części oznaczone cyframi rzymskimi od I do IV:
III. Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 240 litrów / oznakowanie- termodruk:
a) ilość sztuk: 100
b) winne być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej, bez śladów uszkodzenia,
c) kolor czarny lub grafit,
d) wykonane metodą wtryskową z polietylenu o dużej wytrzymałości mechanicznej oraz odporności na niekorzystne warunki atmosferyczne, odporne na odbarwienia pod wpływem działania promieniowani UV,
e) ruchome pojemniki 2 – kołowe,
f) przystosowane do montażu urządzeń do identyfikacji w systemie RFID,
g) zawierające materiały lub substancje pochodzące z recyklingu odpadów oraz nadające się do ponownego recyklingu,
h) wykonane zgodnie z normą – EN 840,
i) posiadające certyfikat jakości RAL.GZ 951/1,
j) posiadają atest PZH, atest higieniczny,
k) wzór oznakowania pojemnika – termodruk - wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 – nadruk w kolorze białym, na korpusie pojemnika, wielkości A4,
l) przykładowe parametry dla pojemnika -dopuszczalne są rozwiązania zbliżone przy zachowaniu parametrów ogólnych, normy i pojemności:
- ciężar nominalny (kg) 96
- waga pojemnika (kg) 14,2
- szerokość pokrywy (mm) 556
- średnica koła Ø 200/250
- szerokość zestawu jezdnego (mm) 573
- wysokość pojemnika bez pokrywy (mm) 1000
- wysokość całkowita pojemnika (mm)1062
- głębokość całkowita pojemnika (mm) 715
- szerokość całkowita pojemnika (mm) 557.
1) W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszelkie koszty jakie poniesie w związku z realizacją zamówienia, przede wszystkim koszty transportu i jego rozładunku. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do Darłowa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dokładne miejsce dostarczenia pojemników zostanie wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte/nieukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 120, 240 i 1100 litrów”.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części oznaczone cyframi rzymskimi od I do IV:
IV. Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane o pojemności 1100 litrów / oznakowanie- termodruk.
a) ilość sztuk: 250
b) winne być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej, bez śladów uszkodzenia,
c) kolor czarny lub grafit,
d) wykonane metodą wtryskową z polietylenu o dużej wytrzymałości mechanicznej oraz odporności na niekorzystne warunki atmosferyczne, odporne na odbarwienia pod wpływem działania promieniowani UV,
e) ruchome pojemniki 4 – kołowe,
f) przystosowane do montażu urządzeń do identyfikacji w systemie RFID,
g) zawierające materiały lub substancje pochodzące z recyklingu odpadów oraz nadające się do ponownego recyklingu,
h) wykonane zgodnie z normą – EN 840,
i) posiadające certyfikat jakości RAL.GZ 951/1,
j) posiadają atest PZH, atest higieniczny,
k) wzór oznakowania pojemnika – termodruk - wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 – nadruk w kolorze białym, na korpusie pojemnika, wielkości A4,
l) przykładowe parametry dla pojemnika - dopuszczalne są rozwiązania zbliżone przy zachowaniu parametrów ogólnych, normy i pojemności:
- ciężar nominalny (kg) 450
- waga pojemnika (kg) 58
- głębokość całkowita pojemnika z zawiasami (mm) 1082
- wysokość całkowita pojemnika (mm) 1295
- wysokość pojemnika bez pokrywy (mm) 1215
- szerokość zestawu jezdnego (mm) 750
- średnica koła Ø (mm) 200
- odległość od podłoża (mm) 197
- szerokość z łożyskami podnoszącymi (mm) 1370
- szerokość pokrywy (mm) 1167
- odległość dla urządzeń podnoszących (mm) 350
- odległość wsporników koła (mm) 850
- głębokość podstawy (mm) 880
- szerokość podstawy (mm) 1090.
1) W cenie oferty Wykonawca winien skalkulować wszelkie koszty jakie poniesie w związku z realizacją zamówienia, przede wszystkim koszty transportu i jego rozładunku. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do Darłowa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt bez obciążania z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Dokładne miejsce dostarczenia pojemników zostanie wskazane Wykonawcy po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte/nieukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 112500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10694,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10694,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10694,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contenur Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10694,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77428,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77428,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77428,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contenur Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77428,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14261,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14261,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14261,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contenur Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14261,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132517,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132517,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132517,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Contenur Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172154093

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132517,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.