Ogłoszenie z dnia 2023-02-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00492773/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ujazd - Opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji w trybie specustawy mieszkaniowej i uzyskanie na jego podstawie uchwały Rady Gminy na lokalizację inwestycji (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SIM Opolskie Południe sp z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389979347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Prudnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sim.opolskie-poludnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sim.opolskie-poludnie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbf69fff-7ad8-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ujazd - Opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji w trybie specustawy mieszkaniowej i uzyskanie na jego podstawie uchwały Rady Gminy na lokalizację inwestycji (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbf69fff-7ad8-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091519
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65040,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełna nazwa postępowania: Ujazd - Opracowanie wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji w trybie specustawy mieszkaniowej i uzyskanie na jego podstawie uchwały Rady Gminy na lokalizację inwestycji wraz z opracowaniem koncepcji urbanistyczno-architektonicznej zespołu budynków w celu umożliwienia realizacji zabudowy wielorodzinnej w Ujeździe (woj. opolskie) przy ul. Bolesława Chrobrego na działkach 2274, 2275, 2276, 2277, 2278, 2279, 2284, 2285: identyfikator dz.161106_4.0087.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa projektowa w zakresie uzyskania zmiany ustaleń szczegółowych zagospodarowania przestrzennego poprzez uzyskanie uchwały Rady Gminy na ustalenie lokalizacji inwestycji w trybie specustawy mieszkaniowej w celu realizacji inwestycji budowy zespołu budynków wielorodzinnych z ilością mieszkań w liczbie nie mniejszej niż 108 o orientacyjnej powierzchni użytkowej w granicach 40-80 m2, zgodnie z zaadaptowaną i dostosowaną do uzyskanej lokalizacji inwestycji (w terminie późniejszym, nie obejmującym w/w postępowanie) dokumentacją projektową będącą własnością Zamawiającego.
2. Usługa będzie realizowana w 3 etapach:
2.1. Etap I:
a. Wykonawca opracuje i przedłoży do uzgodnienia Zamawiającemu draft koncepcji urbanistyczno-architektoniczną wykorzystując w tym celu niezbędne elementy – przekazane wybranemu w powyższym postępowaniu przetargowym Wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy - przeznaczonej do adaptacji dokumentacji projektowej budynku wielorodzinnego. Adaptacja w/w dokumentacji projektowej budynku wielorodzinnego nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.
b. Wykonanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej zaakceptowanej przez Zamawiającego;
2.2. Etap II:
a. Wykonawca wykona i przedłoży do akceptacji Zamawiającemu Wniosek o ustalenie lokalizacji kierowany za pośrednictwem Burmistrza do Rady Gminy Ujazd.
b. Wykonawca złoży jako pełnomocnik Zamawiającego za pośrednictwem Burmistrza do Rady Gminy Ujazd zaakceptowany przez Zamawiającego Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji i przekaże Zamawiającemu potwierdzenie złożenia w/w Wniosku w Urzędzie Miejskim w Ujeździe.
2.3. Etap III:
Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu uchwały Rady Gminy na ustalenie lokalizacji inwestycji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający udziela zamówienia w częściach a każda z nich stanowi odrębne postępowanie przetargowe.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34776,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34776,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARR Architecture Kacper Rojek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385349589
7.3.3) Ulica: Żwirki 1c, lok. 11b
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-448
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34776,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Dostawa artykułów spożywczych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Prudniku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
- Dostawa samochodu do przewozu 9 osób na potrzeby wychowanków z pieczy zastępczej.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Prudnickiego w 2025 roku
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - wykonawczej, technicznej i kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w Żórawinie"
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynków (II postępowanie)
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy oczyszczalni ścieków w Tymbarku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.