Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057726/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i modernizacja Biblioteki Gminnej w Barcianach – Etap II"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Barciany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510744013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Barciany
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7531003
1.5.8.) Numer faksu: 89 7531311
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@barciany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.barciany.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/barciany1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i modernizacja Biblioteki Gminnej w Barcianach – Etap II"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddcf1f2d-8e4c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057726/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiI.271.1A.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445934,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja II etapu „Remontu i modernizacji Biblioteki Gminnej w Barcianach”. I etap inwestycji obejmował demontaż istniejących drzwi, armatury sanitarnej, opraw oświetleniowych, okablowania, demontaż okładzin podłogowych, glazury, tynków i kanałów wentylacyjnych. W zakresie planowanego II etapu inwestycji przewiduje się następujące roboty:
1) rozbiórkę i demontaż elementów budowlanych;
2) wymianę stolarki okiennej oraz montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
3) montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej;
4) wykonanie nowej instalacji elektrycznej;
5) wykonanie systemu alarmowego;
6) wykonanie zabudowy zewnętrznego wejścia do pomieszczeń zlokalizowanych
w piwnicy;
7) zabudowę nieczynnej klatki schodowej;
8) wymianę istniejących w obrębie piwnicy pionów kanalizacji sanitarnej;
9) montaż nowego osprzętu sanitarnego;
10) wykonanie nowych okładzin podłogowych;
11) wykonanie nowych okładzin ściennych;
12) wykonanie tynków renowacyjnych;
13) izolację posadzki w poziomie piwnicy;
14) wykonanie nowych grzejników;
15) wykonanie poziomej instalacji przeciwwilgociowej;
16) wykonanie izolacji pionowej zewnętrznych ścian piwnicznych;
17) wykonanie wentylacji mechanicznej;
18) wykonanie łazienki dla osób niepełnosprawnych;
19) wymianę okładziny podłogowej w holu wejściowym do budynku głównego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania określony został
w dokumentacji projektowej, opisie technicznym i przedmiarze, które stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. Przedmiotem zamówienia nie jest objęta dostawa i montaż mebli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 541000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 541000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MART-STYL Radosław Liszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393163523
7.3.3) Ulica: Kombatantów 24
7.3.4) Miejscowość: Biskupiec
7.3.5) Kod pocztowy: 11-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.