Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032036/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091550 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 3” – części 1-20.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 37 07 618
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.czestochowa.pl/przetargi/714301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych na potrzeby projektu pn. „Zawodowa współpraca 3” – części 1-20.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ebcd231-983f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003368/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kursy zawodowe w tym certyfikowane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, osi priorytetowej XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032036/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179856,36 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Kurs budowa, spawanie i pomiary sieci światłowodowych dla uczniów/uczennic i nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 20386,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Kurs CISCO CCNA Security dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2275 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: Kurs doskonalący z zakresu bezpieczeństwa sieci komputerowych dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3583 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4: Kurs doskonalący SQL - język dostępu do bazy danych MS SQL Server – poziom zaawansowany dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 1420,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5: Kurs doskonalący z zakresu architektury aplikacji webowych - JavaScript, Node.js, REST, Angular i MongoDB dla nauczyciela/ki Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 1866,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6: Kurs kelnerski I stopnia dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3950 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 7: Kurs kelnerski II dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych iOgólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9300 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 8: Kurs kuchni molekularnej dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7823,35 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 9: Kurs baristyczny dla uczniów/uczennic i nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego i Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 24786,67 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 10: Kurs barmański dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych iOgólnokształcących im. Stefana Żeromskiego i Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 44638 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 11: Kurs doskonalący cukierniczy dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4100 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 12: Kurs doskonalący kelnerski dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3093,33 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 13: Kurs doskonalący kucharski dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8598,67 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 14: Dodatkowe zajęcia z przedmiotów zawodowych - warsztaty kulinarne prowadzone przez szefów kuchni dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8050 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 15: Kurs doskonalący - "Profesjonalna, nowoczesna restauracja" dla nauczycieli/ek Zespołu Szkół Gastronomicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15270 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 16: Szkolenie z koloryzacji dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 1520 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 17: Szkolenie ze strzyżenia damskiego dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2430 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 18: Kurs koloryzacji włosów dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6316,67 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 19: Kurs upinania i koków dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6250 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 20: Warsztaty z koloryzacji dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Żeromskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 4198 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną dla ww. części zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.530,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 3.500,00 zł brutto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.530,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 3.500,00 zł brutto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną dla ww. części zamówienia przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.550,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 5.000,00 zł brutto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Oferta z najniższą ceną: 5.010,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia: 1.500,00 zł brutto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.010,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 1.500,00 zł brutto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.820,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 2.250,00 zł brutto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 16 896,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 12 320,00 zł brutto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 26 268,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 18 480 zł brutto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 3.936,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 2.960,00 zł brutto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 3.800,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 2.160,00 zł brutto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5761327906
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Doradczo-Edukacyjne ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761327906
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11970 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11970 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładem Doskonalenia Zawodowego w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6340135558
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-952
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 8.160,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 1.500,00 zł brutto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 7.440,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 900,00 zł brutto
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty zostały odrzucone
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty zostały odrzucone
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, tj.: oferta z najniższą ceną: 5.940,00 zł brutto, kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części zamówienia: 3.600,00 zł brutto
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz Placówki Zamiejscowej w Koniecpolu
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.