eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkąpePrzebudowa dróg gminnych i powiatowych nr 1224F i 1205F w miejscowości Niekarzyn



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych i powiatowych nr 1224F i 1205F w miejscowości Niekarzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skąpe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770505

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skąpe 65

1.5.2.) Miejscowość: Skąpe

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skape.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skape.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db63feb3-9d72-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych i powiatowych nr 1224F i 1205F w miejscowości Niekarzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db63feb3-9d72-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2349596,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych i powiatowych nr 1224F i 1205F w miejscowości Niekarzyn”. Zadanie zostanie współfinansowane ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanym dalej „Polski Ład”.
2. Prace budowlane do wykonania w ramach ww. zadania będą prowadzone w m. Niekarzyn na dz.
ewid. nr:
1) 13/1, 250, 236, 232/2 – stanowiące własność Gminy Skąpe,
2) 234/2, 232/1, 238 - będące własnością Zarządu Powiatu Świebodzińskiego i przyjętych do realizacji przez Gminę Skąpe Porozumieniem nr DG.032.8.2023 z Zarządem Powiatu Świebodzińskiego z dnia 4 października 2023r.
3. W ramach ww. projektu Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane polegające na:
1) roboty przygotowawcze – pomiarowe, usunięcie humusu, roboty rozbiórkowe
2) roboty ziemne – korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
3) odwodnienie drogi – wymiana przepustu, ułożenie korytek ściekowych
4) ustawienie obrzeży chodnikowych, krawężników,
5) podbudowy pod nawierzchnię jezdni, zjazdów i chodników,
6) nawierzchnie z betonu asfaltowego, betonowej kostki brukowej,
7) roboty wykończeniowe.
4. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w ust. 8 poniżej.
5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 8 poniżej, jak również z punktu widzenia celu, który ma osiągnąć Zamawiający w postaci przebudowy dróg gminnych i powiatowych nr 1224F i 1205F
w miejscowości Niekarzyn oraz z umową z Wykonawcą.
6. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w SWZ, dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej oraz przedmiarze robót -załącznik nr 2 do umowy.
7. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót
w dokumentacji, a także tych, które wynikną z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
8. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez IDEO Joanna Szarłowicz, ul. Moniuszki 18a/39, 65-409 z siedzibą w Zielonej Górze oraz ze zgłoszeniem robót budowlanych w dniu 06.12.2023r. w Starostwie Powiatowym w Świebodzinie oraz uzyskanym zaświadczeniem o braku sprzeciwu z dnia 15.12.2022r.
9. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powyżej, uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy.
10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacją projektową, rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. Wykonawca nadto oświadcza, że roboty objęte umową należą do zakresu jego działalności
i profesjonalnie zajmuje się wykonaniem takich robót.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów
i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2225179,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2794625,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2225179,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIB-INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524324240

7.3.4) Miejscowość: Lwówek

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2225179,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.