eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkBudowa ul. Zwarowskiej w Lęborku - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Zwarowskiej w Lęborku - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlebork.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Zwarowskiej w Lęborku - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eaa8a3b-9805-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057709/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa II etap ul. Zwarowskiej w Lęborku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00543149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.Z.45.2023.G

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 934482,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka ul. Zwarowskiej w Lęborku, od ul. Krzywoustego w kierunku przejazdu kolejowego, w zakresie jest wykonanie robót m.in.:
• budowa odcinka jezdni - długości ok. 164 m,
• budowa chodnika o powierzchni ok. 230 m2,
• ścieżka rowerowa (o nawierzchni asfaltobetonu AC8S z kolorze czarnym) o powierzchni ok. 325 m2;
• budowa odcinka kanalizacji deszczowej (5 wpustów wraz z przykanalikami);
1.1. Określonych dokumentacją projektową pn. Rozbudowa ulicy Zwarowskiej w Lęborku stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ, w zakresie:
1.1.1. Zakres projektu branży drogowej od km 0+000 do 0+164 od południowej krawędzi jezdni do północnego skraju pasa drogowego z uwzględnieniem, że jest już wykonana podbudowa pod jezdnią o powierzchni 500 m2 przy południowym krawężniku jezdni; Nawierzchnię ścieżki rowerowej należy wykonać z asfaltobetonu AC8S w kolorze czarnym (jako rozwiązanie równoważne)
1.1.2. Zakres branży sanitarnej (Tom II) obejmuje wykonanie wpustów: Wp13, Wp 10, Wp 9, Wp 1 i Wp16 z przykanalikami i włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej (wpusty nr Wp12, Wp 11, Wp 8 i Wp2 zostały już wykonane wraz z przykanalikami);
1.1.3. Zakres projektu (Tom VI -Projekt teletechniczny – usunięcie kolizji) usunięcia kolizji teletechnicznej od 0+000 do 0+164 od południowej krawędzi jezdni do północnego skraju pasa drogowego;
1.1.4. Zakres projektu (Tom IV - Projekt elektryczny – usunięcie kolizji) – usunięcie kolizji od 0+000 do 0+225 od południowej krawędzi jezdni do północnego skraju pasa drogowego z uwzględnieniem faktu odtworzenia nawierzchni pasa drogowego na odcinku od 0+164 do 0+225.

2. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45000000-7 – Roboty budowlane;
45233140-2 – Roboty drogowe;
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni;
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1. dokumentacją projektową pn. „Budowa ulicy Zwarowskiej w Lęborku” stanowiącą Załącznik nr 10 do SWZ
3.2. Decyzją nr 518/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 15.11.2021r. znak B.6740.196.2021.AB (Załącznik nr 11 do SWZ);
4. UWAGI:
4.1. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby ograniczyć ich uciążliwość dla mieszkańców oraz przedsiębiorców prowadzących w sąsiedztwie działalności gospodarcze do niezbędnego minimum. Obowiązkiem Wykonawcy jest prowadzenia prac budowlanych w taki sposób, aby zminimalizować oddziaływanie na otoczenie, w szczególności poprzez ograniczenie hałasu, drgań, zapylenia, zajęcia terenu i powodowania utrudnień w ruchu drogowym
4.2. Wszelkie rozbiórki należy dokonać w taki sposób, aby odzyskany materiał mógł być w jak największym zakresie możliwy do ponownego wykorzystania. Przed rozbiórką materiałów, komisja składająca się z przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora Nadzoru dokona oceny ilości i jakości materiałów, które Wykonawca będzie zobowiązany odzyskać. Odzyskany materiał Wykonawca przewiezie do magazynu wskazanego przez Zamawiającego (do 3,0 km). Materiał zostanie złożony przez Wykonawcę w sposób umożliwiający jego ponowne wykorzystanie (np. płyty chodnikowe, płyty Yomb, krawężniki na palety, itp.).”
4.3. Wszelkie materiały z rozbiórek, nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową.
5. Zakres zamówienia obejmuje również:
5.1. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
5.2. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
5.3. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
5.4. Zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem;
5.5. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
5.6. Prowadzenie prac w oparciu o zaakceptowaną i zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu, zaakceptowaną przez Zamawiającego;
5.7. Utrzymywanie porządku podczas prac budowlanych (Zamawiający przewiduje kontrole terenu budowy związane z tym zakresem);
5.8. Oznakowanie poziome ma być wykonane grubowarstwowo – strukturalnie z szorstkością nie gorszą niż nawierzchnia jezdni, przejście ścieżki rowerowej przez ulicę – grubowarstwowo w kolorze czerwonym (strukturalnie z szorstkością nie gorszą niż nawierzchnia jezdni).
5.9. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
5.10. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
5.11. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów.
5.12. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie.
6. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
7. Przy sporządzaniu oferty przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i zapisy niniejszej SWZ.
8. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, dokonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Załącznika tego nie należy wypełniać przy składaniu oferty.
10. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do zawartej Umowy.
11. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
12. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępni na stronie prowadzonego postępowania.
13. W przypadku, gdy w materiałach postępowania pojawią się nazwy materiałów lub towarów za wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, pod warunkiem, że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zagwarantowania parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych od podanych rozwiązań oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1023500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1398300,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1023500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Przemysław Kozłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451745585

7.3.3) Ulica: ul. K. Porębskiego

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-180

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty bitumiczne i roboty elektroenergetyczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1023500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.