Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469146/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 828 82 50
1.5.8.) Numer faksu: 43 828 82 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4129f85-7710-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 615236,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Cukier 1kg kg 1 300
2. Sól jodowana 1kg kg 400
3. Mąka pszenna typ 450 1kg kg 1 500
4. Mąka pszenna typ 480 1kg kg 30
5. Przyprawa warzywna 200g szt. 420
6. Przyprawa do drobiu kg 3
7. Przyprawa do gulaszu kg 4
8. Przyprawa w płynie 1L szt. 40
9. Papryka mielona słodka kg 1
10. Pieprz biały mielony kg 0,5
11. Majeranek kg 2
12. Liść laurowy kg 1
13. Ziele angielskie kg 2,5
14. Pieprz mielony czarny kg 6
15. Pieprz ziarnisty 20g kg 0,5
16. Olej rzepakowy 1L szt. 370
17. Herbata liściasta 100g szt. 650
18. Herbata czarna, expresowa 100 szt 1,5g okrągłe saszetki w oryginalnym opakowaniu szt. 10
19. Kakao 150g zawartość tłuszczu kakaowego 10-12% szt. 2
20. Ryż sypki biały 1kg kg 400
21. Kasza manna 1kg kg 280
22. Kasza jęczmienna gruba 1kg kg 700
23. Kasza gryczana palona 1kg kg 120
24. Kwasek cytrynowy 20g szt. 1 300
25. Zacierka makaronowa o nieregularnym kształcie, typu Rędzin kg 70
26. Makaron - świderek, nitka, kolanko, wstążka - kg 930
27. Aronia - koncentrat w proszku 100g szt. 550
28. Majonez (zawartość tłuszczu min.68%) 700g szt, 70
29. Musztarda 210g szt. 40
30. Ketchup 500g opak. 5
31. Chrzan 190g szt. 5
32. Groszek konserwowy 400g szt. 100
33. Kukurydza konserwowa 400g szt. 220
34. Szczaw konserwowy 0,9 L szt. 25
35. Syrop owocowy 0,5 l szt. 360
36. Barszcz biały w płynie 0,5 L szt. 180
37. Dżem 25g szt. 1 200
38. Dżem brzoskwiniowy 1kg szt. 10
39. Miód naturalny 25g szt. 30
40. Kisiel truskawkowy 40g szt. 630
41. Galaretka truskawkowa 90g szt. 100
42. Budyń (½ l mleka) 40g szt. 750
43. Suchary bez cukru 225 g szt. 100
44. Pasztet drobiowy 130g szt. 600
45. Wafle ryżowe z ciemnego ryżu 100g szt. 30
46. Słonecznik łuskany kg 3
47. Tuńczyk w sosie własnym - kawałki 170g szt. 120
48. Koncentrat pomidorowy typu Dawtona 1000g, 30% szt. 50
49. Pomidory krojone bez skórki 2650 ml szt. 70
50. Koncentrat barszczu czerwonego zagęszczony sok z buraków min. 59,3% 300ml szt. 80
51. Płatki owsiane op. max. 500g kg 150
52. Płatki kukurydziane op. max. 1000g kg 1
53. Kawa zbożowa 1000g szt. 2
54. Przyprawa do ryb kg 3,5
55. Fasola czerwona 400g szt. 6
56. Brzoskwinie w syropie 820g szt. 200
57. Ananasy w syropie 565g szt. 150
58. Oliwa z oliwek 1L szt. 30
59. Bazylia 10g szt. 50
60. Tymianek 10g szt. 30
61. Rozmaryn 10g szt. 30
62. Sok pomidorowy 0,33L łagodny szt. 1 000
63. Zioła prowansalskie 10g szt. 90
64. Mięta 20 torebek opak. 10
65. Rumianek 20 torebek opak. 10
66. Gruszka w syropie 850g szt. 50
67. Rodzynki kg 3
68. Płatki jęczmienne kg 200
69. Kawa inka 150g szt. 1
70. Mąka razowa pszenna kg 2
71. Makaron razowy pełnoziarnisty świderek kg 50
72. Kasza jaglana kg 150
73. Ryż naturalny brązowy kg 220
74. Ogórek konserwowy 900g szt. 5
75. Papryka konserwowa 900g szt. 5
76. Ocet winny 500ml szt. 2
77. Sos winegret kg 2
78. Herbata granulaowana 100g szt. 700
79. Kleik ryżowy 160g szt. 25
80. Sok owocowo - warzywny lub warzywny bez cukru 330 ml szt. 1 000
81. Musztarda 500g szt. 5
82. Makaron świderek mąka durum kg. 170
83. Makaron bezglutenowy kg 2
84. Mąka kukurydziana kg 2
85. Kasza pęczak kg 10
86. Groszek ptysiowy kg 5
87. Carry kg 0,5
88. Kurkuma kg 0,5
89. Pasztet sojowy 113 g szt. 50
90. Kotlety sojowe 100 g szt. 20
91. Pieczywo chrupkie żytnie 170 - 200 g szt. 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 53908,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Herbata czarna 100 torebek opak. 15
2. Herbata owocowo - ziołowa różne smaki 20 torebek opak. 30
3. Herbata zielona z dodatkiem owoców i płatkami kwiatów, aromatyzowana, ekspresowa, różne smaki 20 torebek opak. 30
4. Orzeszki ziemne smażone solone (95%) 380g opak. 100
5. Słone przekąski - krakersy mini mix solony 90g opak. 96
6. Chrupiące krążki talarki wypiekane na złocisty kolor 155g opak. 96
7. Lekka, chrupiąca przekąska w kształcie tradycyjnego precla 130g opak. 96
8. Paluszki słone 300g opak. 96
9. Aromatyczna kawa rozpuszczalna z naturalną kawową pianką 200g szt. 24
10. Mieszanka palonych ziaren kawy (arabica, robusta) 1000g opak. 26
11. Herbatniki - markizy z kremem czekoladowym (41%) 220g opak. 80
12. Biszkopty z galaretką o smaku pomarańczowym, wiśniowym (52%) oblane czekoladą (15%) 147g opak. 80
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15863000-5 - Herbata
15861000-1 - Kawa
4.5.5.) Wartość części: 7394 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Chleb pszenno-żytni 1000g szt. 5 500
2. Chleb razowy 500g szt. 1 000
3. Bułka zwykła 50g szt. 5 000
4. Bułka razowa z ziarnami 60g szt. 13 400
5. Bułka tarta - kg 40
6. Angielka 300 g szt. 15
7. Bułka grahamka 60g szt. 5 500
8. Bułka czerstwa 100g szt. 1 100
9. Chleb razowy z ziarnami 400g szt. 2 000
10. Chleb ziarnisty dla diabetyków 400g szt. 3 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 70007 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Mleko 2% 1 L - 5L L 7 500
2. Śmietana 18% 330 g szt. 200
3. Ser biały twarogowy półtłusty folia kg 2 800
4. Ser żółty salami, twardy kg 70
5. Ser żółty kg 10
6. Ser topiony-plastry 130g szt. 1 600
7. Ser topiony-krążki lub kostka 140g szt. 300
8. Ser twarogowy plaster 150g szt. 2 000
9. Margaryna 250g szt. 100
10. Masło naturalne 200g, min. 82% tłuszczu zw. szt. 5 000
11. Kefir 200ml szt. 1 000
12. Serek homogenizowany waniliowy 150g szt. 50
13. Jogurt owocowy 120g szt. 200
14. Jogurt naturalny bez cukru 150g szt. 5 000
15. Jogurt naturalny 5-10 kg kg. 300
16. Serek śmietankowy różne smaki 4x30g 120g szt. 1 500
17. Serek homogenizowany naturalny 1 kg szt. 20
18. Jogurt naturalny 100g szt. 4 000
19. Ser mozzarella blok kg 30
20. Ser twarogowy topiony 136g szt. 600
21. Serek z twarożku śmietankowego opakowanie 100g (6 porcji) szt. 370
22. Serki twarogowe mini 20g x (60szt) szt. 1 300
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 132634 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Woda mineralna mocny gaz, ogólna zawartość składników mineralnych powinna wynosić min. 408,2 mg/l 1,5L szt. 96
2. Naturalna woda mineralna, wysokomineralizowana niskonasycona CO2, ogólna zawartość rozpuszczalnych składników mineralnych powinna wynosić 1954,36 mg/l 1,5L szt. 96
4.5.3.) Główny kod CPV: 41100000-0 - Woda naturalna
4.5.5.) Wartość części: 537,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Gramatura Jednostka miary Ilość1. Jaja L (63-73g) szt. 17 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 14875 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Marchew - kg 4 900
2. Pietruszka - kg 600
3. Seler - kg 2 100
4. Por - kg 250
5. Burak - kg 2 200
6. Botwina 350g w sezonie szt. 80
7. Kapusta biała - kg 1 000
8. Kapusta młoda 1 - 1,5 kg w sezonie szt. 100
9. Kapusta pekińska - kg 500
10. Kapusta czerwona - kg 70
11. Kapusta kwaszona - kg 60
12. Włoszczyzna Pęczek szt. 100
13. Cebula - kg 300
14. Pieczarka - kg 220
15. Jabłka średniej wielkości - kg 3 000
16. Ogórek zielony X - V kg 5
17. Ogórek kiszony - kg 300
18. Pomidory w sezonie (V-X) kg 350
19. Pomidory poza sezonem (XI-IV) kg 100
20. Ogórek zielony (VI - IX) kg 25
21. Ogórek sałatkowy w sezonie kg 20
22. Koper Pęczek 40g szt. 2 200
23. Natka pietruszki Pęczek 40g szt. 1 800
24. Sałata min. 200g szt. 3 500
25. Kalafior min 1,20 kg szt. 50
26. Groch łupany - kg 5
27. Czosnek 50g szt. 150
28. Papryka kg 5
29. Szczypiorek 25g szt. 900
30. Brokuły 500g szt. 10
31. Truskawka w sezonie kg 20
32. Sałata lodowa kg 5
33. Rzodkiewka pęczek 180g pęczek 10
34. Cytryny kg 30
35. Cukinia w sezonie kg 5
36. Cebula czerwona kg 2
37. Pomidor polny w sezonie (IX-X) kg 100
38. Papryka w sezonie (VIII-X) kg 15
39. Banany kg 900
40. Arbuz w sezonie kg 60
41. Kiwi min. 100g szt. 350
42. Pomarańcza kg. 100
43. Mandarynka w sezonie kg 150
44. Brzoskwinia w sezonie kg 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 70063 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Ziemniaki - kg 15 000
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Wieprzowina gulaszowa - kg 650
2. Wołowina gulaszowa kostka drobna kg 250
3. Wieprzowina tłusta - kg 300
4. Łopatka b/k - kg 650
5. Kości rozbiorowe ze schabu i karczku - kg 15
6. Kości wędzone - kg 5
7. Schab b /k - kg 750
8. Żeberka (cienkie paski, nie odmięśnione) - kg 20
9. Słonina - kg 40
10. Wątroba wieprzowa - kg 100
11. Karczek b/k - kg 230
12. Od szynki - kg 250
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 54569 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Udziec z kurczaka min. 200g kg 600
2. Udko z kurczaka 250g kg 2 000
3. Ćwiartka kurczaka kg 300
4. Filet z kurczaka - kg 1 300
5. Porcje rosołowe - kg 700
6. Żołądki drobiowe - kg 20
7. Wątróbki drobiowe - kg 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 54280 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość1. KIEŁBASA KRAKOWSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. kg 320
2. KIEŁBASA SZYNKOWA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona wędzona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 68%. kg 190
3. KIEŁBASA ZIELONOGÓRSKA lub równoważna- wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 69%. kg 20
4. KIEŁBASA RAWSKA lub równoważna- wędlina średnio rozdrobniona parzona, wędzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. kg 280
5. KIEŁBASA ŁOPATKOWA - wędlina grubo rozdrobniona parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. kg 320
6. KIEŁBASA DOMOWA - kiełbasa cienka, wędlina wieprzowo - drobiowo - wołowa, średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku, zawartość mięsa wieprzowego min. 51% oraz mięsa wołowego min. 13%. Batony w jelitach wieprzowych cienkich, odkręcane w odcinki – krótkie. Powierzchnia batonu od jasnobrązowej do ciemnobrązowej, osłonka pomarszczona. Na przekroju surowce równomiernie rozłożone. Barwa na przekroju charakterystyczna dla użytych surowców peklowanych; mięsa od bladoróżowej do ciemnoczerwonej; tłuszczu od kremowej do białej. Pętka do 100 g. kg 20
7. KIEŁBASA ZWYCZAJNA - wędlina wieprzowo - drobiowo - wołowa, cienka, średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem czosnku i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 51% oraz mięsa wołowego min. 12%. kg 20
8. Boczek wędzony kg 4
9. Pachwina wędzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 89%. kg 20
10. Bekon - wędzonka parzona z dodatkiem wody, schab b/k min. 78% kg 70
11. PIECZEŃ WIEPRZOWA - wyrób wieprzowy, drobno rozdrobniony pieczony o zawartości mięsa wieprzowego min. 56%. kg 6
12. SZYNKA KONSERWOWA - kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona parzona z białkiem wieprzowym o zawartości mięsa wieprzowego min. 78%. kg 200
13. POLĘDWICA DROBIOWA - kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z kurczaka min. 28%. kg 200
14. SZYNKA DROBIOWA - kiełbasa drobiowa średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z kurczaka min. 28%. kg 250
15. Parówka drobiowa cienka, paluszek, o zawartości mięsa z kurczaka min. 80%. kg 20
16. PASZTET MIĘSNY W FOREMCE- wyrób wieprzowy drobno rozdrobniony pieczony z dodatkiem pieprzu i majeranku, zawartość mięsa z głów wieprzowych min. 57%. kg 120
17. KIEŁBASA BIAŁA PARZONA - kiełbasa parzona wieprzowo - drobiowa średnio rozdrobniona z dodatkiem czosnku, kardamonu, pieprzu i majeranku, zawartość mięsa wieprzowego min. 63%. Pętka 100g. kg 20
18. OGONÓWKA WĘDZONA - wędzonka wieprzowa parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 83%. Wędzonka otrzymana z części szynki wieprzowej peklowanej bez kości, wędzona, parzona. Wędzonka osznurowana wzdłuż i w poprzek; barwa mięsa różowa do blado czerwonej, barwa tłuszczu biała do jasno żółtej, częściowo pokryta warstewką tłuszczu. kg 120
19. SZYNKA WĘDZONA - wędzonka parzona, szynka wieprzowa min. 83%. Smak i zapach charakterystyczny dla wędliny wędzonej parzonej z mięsa wieprzowego oraz użytych przypraw i dodatków. kg 10
20. KABANOSY - kiełbasa średnio zmielona wędzona parzona, 100g produktu wyprodukowana z min.105 g mięsa wieprzowego. kg 1
21. KIEŁBASKI WIEJSKIE - kiełbasa (cienka , średnica - 1cm) wieprzowo - drobiowa średnio rozdrobniona wędzona parzona z dodatkiem kminku, zawartość mięsa wieprzowego min. 80%. Pętka 50-60 g. kg 170
22. SZYNKA - wieprzowa, parzona, zawartość mięsa wieprzowego min. 70%. kg 110
23. Baleron kg 2
24. PASZTET DROBIOWY - mięso drobiowe odzielone mechanicznie 55%, wątroba drobiowa 28%, rosół, sól i pieprz. kg 240
25. SZYNKA DELIKATESOWA - kiełbasa wieprzowo - drobiowa, grubo rozdrobniona parzona. Mięso wieprzowe (55%) kg 400
26. SZYNKA Z INDYKA - średnio rozdrobniona parzona o zawartości mięsa z indyka min. 30%. kg 150
27. PIERŚ GOTOWANA Z KURCZAKA W FORMIE WĘDLINY - pierś z kurczaka 73% kg 80
28. KIEŁBASA Z INDYKIEM - filet z piresi indyka 60% kg 80
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 80539 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Parametr niezbędny do określenia przedmiotu zamówienia Jednostka miary Ilość1. Morszczuk b/glazury kg 200
2. Dorsz Czarniak b/glazury kg 200
3. Mintaj SHP b/glazury kg 50
4. Miruna 170-230 g kg 200
5. Truskawka mrożona - kg 200
6. Brokuł mrożony - kg 450
7. Fasolka zielona - mrożona (cięta) - kg 20
8. Kalafior mrożony - kg 1980
9. Mieszanka warzywna 7 - składnikowa - kg 20
10. Płaty śledziowe - solone - kg 40
11. Makrela wędzona - kg 200
12. Szprotki wędzone - kg 30
13. Bukiet warzyw 3 składnikowy - kg 900
14. Brukselka - kg 20
15. Wiśnia bez pestki - kg 100
16. Dynia - kg 200
17. Cukinia - kg 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 55430 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67759,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81524,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67759,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "Polaris" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67759,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w pakiecie nr 2.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3) uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74044 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74044 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74044 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8280001771
7.3.3) Ulica: Kaliska 5/7
7.3.4) Miejscowość: Poddębice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74044 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156465 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156465 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156465 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156465 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty na Pakiet nr 5.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W w/w postępowaniu nie złożono żadnej oferty na Pakiet nr 6.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 1 uPzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75758 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75758 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75758 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DOMAGROL Roman Grobelny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661729089
7.3.3) Ulica: Nagórki 49
7.3.4) Miejscowość: Grabów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-150
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75758 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Paweł Jaszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281322891
7.3.3) Ulica: Żerniki 14
7.3.4) Miejscowość: Zadzim
7.3.5) Kod pocztowy: 99-232
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60844 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63040,5 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60844 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Rzeźniczo Wędliniarski Stanisław Katusza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281069765
7.3.3) Ulica: Biała Góra 58
7.3.4) Miejscowość: Wartkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60844 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51530 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72346 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72346 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Rzeźniczo Wędliniarski Stanisław Katusza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281069765
7.3.3) Ulica: Biała Góra 58
7.3.4) Miejscowość: Wartkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN GROBELNY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN GROBELNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72346 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85670,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85670,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85670,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Rzeźniczo Wędliniarski Stanisław Katusza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281069765
7.3.3) Ulica: Biała Góra 58
7.3.4) Miejscowość: Wartkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JASZCZAK PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JASZCZAK PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85670,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45306,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53308 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45306,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481998168
7.3.3) Ulica: Tartaczna 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW KATUSZA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STANISŁAW KATUSZA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45306,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.