Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00613554/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach, Gmina Chmielnik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009745
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 7
1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-020
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413543273
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@chmielnik.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.chmielnik.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach, Gmina Chmielnik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb80cdf7-e3ea-4273-b779-94402baa7cff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051119/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach - Gmina Chmielnik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPS.271.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 73053,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66602,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach, Gmina Chmielnik”. Budynek świetlicy zlokalizowany jest na działkach nr ewid. 379 i 381 w miejscowości Łagiewniki.Zadanie planowane do realizacji przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, Działanie „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”
Część 1: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
W ramach zamówienia na Część 1 należy dostarczyć i zamontować:
1. Stoły świetlicowe,
2. Krzesła świetlicowe,
3. Szafy ( ubraniowa i z półkami),
4. Meble kuchenne,
5. Okap kuchenny,
6. Biurko komputerowe z fotelem obrotowym,
7. Wieszaki do szatni mocowane do ściany,
zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1a do SWZ.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kart katalogowych, w których powinny znajdować się parametry techniczne i zdjęcia oferowanego sprzętu.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający załącza do Opisu przedmiotu zamówienia - Rysunek Orientacyjne rozmieszczenie mebli i sprzętu w pomieszczeniu kuchni. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania pomiarów pomieszczenia kuchennego z uwzględnieniem sprzętu AGD i przygotowania do akceptacji Zamawiającego projektu mebli kuchennych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39153000-9 - Meble konferencyjne
4.5.5.) Wartość części: 49720,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach, Gmina Chmielnik”. Budynek świetlicy zlokalizowany jest na działkach nr ewid. 379 i 381 w miejscowości Łagiewniki.Zadanie planowane do realizacji przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, Działanie „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”
Część 2: Zakup, dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD.
1. Kuchenka mikrofalowa,
2. Czajnik elektryczny,
3. Warnik do wody,
4. Lodówko – zamrażarka,
5. Patelnia elektryczna,
6. Kuchnia gazowa,
7. Robot planetarny,
8. Komputer,
9. Wieża Hi-fi,
10. Telewizor 65 cali,
zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1b do SWZ.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kart katalogowych, w których powinny znajdować się parametry techniczne i zdjęcia oferowanego sprzętu.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 29470,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. „Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wiejskiej w Łagiewnikach, Gmina Chmielnik”. Budynek świetlicy zlokalizowany jest na działkach nr ewid. 379 i 381 w miejscowości Łagiewniki.Zadanie planowane do realizacji przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020, Działanie „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”
Część 3: Zakup i dostawa artykułów wyposażenia - różnych.
1. Komplet garnków i patelni,
2. Rolety okienne,
3. Kosze na odpady ( zewnętrzne i wewnętrzne),
4. Ławki drewniane,
5. Karnisze i franki,
6. Lustra łazienkowe,
7. Podajniki na mydło, ręczniki, papier toaletowy,
8. Stół roboczy kuchenny,
zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym - załącznik nr 1c do SWZ.
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kart katalogowych, w których powinny znajdować się parametry techniczne i zdjęcia oferowanego sprzętu.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 10666,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265635,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.3) Ulica: Suchowola 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162476,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.3) Ulica: Suchowola 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10666,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48154,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10666,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756
7.3.3) Ulica: Suchowola 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10666,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących swym zasięgiem obszar miasta i gminy Chmielnik
- "Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Minostowice."
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- "Dostawa urządzeń NGFW (Next - Generation Firewall) na potrzeby PANS w Ciechanowie."
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
- Rozbudowa istniejącego Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Żychlinie w celu:Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w klubie dziecięcym w Żychlinie ul. 1-go Maja 36
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu "Postaw na zawodowców"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.