Ogłoszenie z dnia 2022-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00047663/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć psychologicznych i zajęć terapeutycznych w celu realizacji projektu pn. „Rozwój placówek wsparcia dziennego na terenie gminy Piaski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2708a6b6-edb2-4aae-a818-9eb44254fda41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć psychologicznych i zajęć terapeutycznych w celu realizacji projektu pn. „Rozwój placówek wsparcia dziennego na terenie gminy Piaski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-697de3d7-82a7-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pn. „Rozwój placówek wsparcia dziennego na terenie gminy Piaski”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047663/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.04.2022.KŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I - przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia psychologicznego dla dzieci w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Piaski, Bystrzejowice Pierwsze i Bystrzejowice Drugie – po 130 godzin w każdej z czterech świetlic, a łącznie 520 godzin. Wszystkie świetlice są otwarte 5 dni w tygodniu w godzinach 13:00 – 17:00. Zamówienie realizowane będzie przez Centrum Usług Wspólnych, ul. Lubelska 77A, 21-050 Piaski - jednostki organizacyjnej Gminy Piaski.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 47580,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II – przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia terapeutycznego dla dzieci w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Piaski, Bystrzejowice Pierwsze i Bystrzejowice Drugie – po 200 godzin w każdej z czterech świetlic, a łącznie 800 godzin. Wszystkie świetlice są otwarte 5 dni w tygodniu w godzinach 13:00 – 17:00. Zakres warsztatów będzie dostosowany do potrzeb oraz charakterystyki uczestników projektu. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć dla uczestników projektu. Zamówienie realizowane będzie przez Centrum Usług Wspólnych ul. Lubelska 77A, 21-050 Piaski - jednostki organizacyjnej Gminy Piaski.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37388,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59581,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 713-177-67-04
7.3.3) Ulica: Stoczek 9
7.3.4) Miejscowość: Spiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-077
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM SZKOLEŃ ANNA LUBIENIECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572449454
7.3.3) Ulica: UL. CHOPINA 11/15
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-356
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM SZKOLEŃ ANNA LUBIENIECKA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM SZKOLEŃ ANNA LUBIENIECKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.