eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JonkowoSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych



Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Jonkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004445800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895129126

1.5.8.) Numer faksu: 895129126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpsjonkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjonkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62d01a36-778e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d01a36-778e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00486447/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie z Filią w Dobrym Mieście

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.I.130.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 170000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168532,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część I - Dostawa pieczywa, kod CPV – 15810000 – 9;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część II - Dostawa jaja kurze, rozmiar M, (53- 63g ), kod CPV – 03142500 –3;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.

Część III - Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego, kod CPV – 15111000-9, 15113000-3; 15112000-6;

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15112000-6 - Drób

15113000-3 - Wieprzowina

4.5.5.) Wartość części: 29000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.

Część IV - Dostawa wędlin, kod CPV – 15131130-5;

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.



Część V- Dostawa mrożonek: produkty głęboko mrożone (pyzy, uszka), warzywa i owoce, ryby mrożone, kod CPV – 1589600-5; 15200000 – 0; 15331170-9;

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.

Część VI - Dostawa nabiału ( produktów mleczarskich), kod CPV – 15500000-3;

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część VII - Dostawa artykułów spożywczych - produkty sypkie, przetwory, przyprawy, słodycze, syropy i napoje, kod CPV – 15330000-0; 15400000-2; 1560000-4; 15830000- 5; 15851000-8; 15800000-6;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15851000-8 - Produkty mączne

4.5.5.) Wartość części: 41000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU BILIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761294444

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28450,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28767,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28450,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29086 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29086 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29086 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA DYSTRYBUCYJNA KABANOS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391021380

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5909,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10439 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5909,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54167,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54167,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54167,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONA - KONTRA SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441961922

7.3.4) Miejscowość: SUWAŁKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40401,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41603,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40401,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337

7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.