Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00486722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Jonkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004445800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895129126
1.5.8.) Numer faksu: 895129126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpsjonkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjonkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62d01a36-778e-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62d01a36-778e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00486447/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie z Filią w Dobrym Mieście
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.I.130.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 170000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168532,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część I - Dostawa pieczywa, kod CPV – 15810000 – 9;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część II - Dostawa jaja kurze, rozmiar M, (53- 63g ), kod CPV – 03142500 –3;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część III - Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego, kod CPV – 15111000-9, 15113000-3; 15112000-6;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 29000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część IV - Dostawa wędlin, kod CPV – 15131130-5;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część V- Dostawa mrożonek: produkty głęboko mrożone (pyzy, uszka), warzywa i owoce, ryby mrożone, kod CPV – 1589600-5; 15200000 – 0; 15331170-9;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część VI - Dostawa nabiału ( produktów mleczarskich), kod CPV – 15500000-3;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Jonkowie.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części, w ramach których dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne części lub wszystkie części zamówienia z zastrzeżeniem, iż oferta musi zawierać wszystkie pozycje wymienione w danej części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań na które wykonawca może złożyć ofertę. Każde zadanie będzie oceniane odrębnie.
Część VII - Dostawa artykułów spożywczych - produkty sypkie, przetwory, przyprawy, słodycze, syropy i napoje, kod CPV – 15330000-0; 15400000-2; 1560000-4; 15830000- 5; 15851000-8; 15800000-6;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dla poszczególnych produktów określają załączniki nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 41000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU BILIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761294444
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28450,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28767,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28450,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR BILIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR BILIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29086 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29086 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29086 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA DYSTRYBUCYJNA KABANOS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391021380
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5909,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10439 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5909,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA DYSTRYBUCYJNA "KABANOS" K.SZEPIOŁA, S.STEFAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54167,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54167,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54167,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MONA - KONTRA SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441961922
7.3.4) Miejscowość: SUWAŁKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40401,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41603,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40401,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABER SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392935337
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI JONKOWO
więcej: przetargi JONKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu - część nr 3
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 15 w Bytomiu im. Misia Uszatka
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.