Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00521231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.niwa.info.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06337418-86ae-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006528/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów obejmujące następujący asortyment: mrożone: truskawka 30kg, jeżyna 10kg, malina 30kg, porzeczka czarna 10kg, śliwka bez pestki 10kg, wiśnia dryl. 10 kg, brokuły 1700 kg, fasolka żółta 200kg, fasolka zielona cięta 1600kg, groszek 600kg, kalafior 2450kg, marchew mini 300 kg, marchew kostka 1500kg, marchewka w plastrach 400kg, dynia kostka 10kg, jarmuż 10kg, salsefia krojona 10kg, papryka paski 900kg, szpinak siekany w kulkach 750kg, włoszczyzna w paski 1000kg, mieszanka chińska 10kg, brukselka 500kg, bób 10kg, kurki cięte 10kg, podgrzybek cięty 110kg, prawdziwki cięte 10kg, rydz cały 10kg, borowik grys 10kg, pieczarka cięta 250kg, frytki karbowane wstępnie podsmażane 900kg, kluski śląskie 1500kg, pyzy z mięsem 300kg, pierogi ruskie 550kg, pierogi z mięsem 1500kg, kartacze 800kg, kopytka 850kg, knedle z truskawką 50kg, knedle ze śliwkami 750kg, uszka z kapustą i grzybami 150kg, pierogi z kapustą i grzybami 300kg, pierogi z serem 50kg, pierogi z truskawkami 800kg, mix hotelowy podstawowy 3000kg, lody różne smaki 50l.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15555100-4 - Lody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184211,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241108,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184211,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB Frost Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101469262
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 3
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184211,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Odbiór odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kołobrzeg
- Świadczenie usługi zabezpieczenia fizycznego ochrony osób i mienia na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych do stołówki szkolnej przy ZS im.Jana Pawła II w Smrokowie gm Słomniki w II półroczu roku szk. 24/25-Ryby, przetwory rybne, jaja, różne produkty spożywcze i cytrusy
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
więcej: Lody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.