Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00047492/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przyjęcie i oczyszczenie nieczystości ciekłych z terenu Gminy Brzyska - III postępowanie.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Brzyska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-212
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134460105
1.5.8.) Numer faksu: 134460105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@brzyska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzyska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d77ce0a9-97df-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przyjęcie i oczyszczenie nieczystości ciekłych z terenu Gminy Brzyska - III postępowanie.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d77ce0a9-97df-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091764
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043659/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przyjęcie i oczyszczenie nieczystości ciekłych z terenu Gminy Brzyska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00047492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167968,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IPrzyjęcie i oczyszczenie nieczystości ciekłych pochodzących ze zbiorników bezodpływowych z częstotliwością raz na dwa miesiące zlokalizowanych na terenie Gminy Brzyska do Punktu Zlewnego Wykonawcy.
a) odbiór nieczystości ciekłych wywożonych ze zbiornika bezodpływowego po raz pierwszy (kontynuacja odbioru nieczystości ciekłych z danej posesji będzie odbywać się z częstotliwością co najmniej 1 raz na 2 miesiące – na podstawie odrębnej umowy),
b) Szacunkowa ilość nieczystości ciekłych wywożonych ze zbiorników bezodpływowych w okresie obowiązywania umowy wyniesie ok. 3010,80 m3
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 141507,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IIOdbiór nieczystości ciekłych z przydomowych oczyszczalni ścieków oraz nieczystości ciekłych odbieranych ze zbiorników bezodpływowych po raz pierwszy
a)odbiór nieczystości ciekłych z przydomowych oczyszczalni ścieków, które będą wywożone z częstotliwością nie rzadziej niż raz na 1 rok w okresie obowiązywania umowy wyniesie ok. 165,00 m3
b) nieczystości ciekłe wywożone po raz pierwszy w okresie obowiązywania umowy wynosi 57,36 m3.
Ilości podane powyżej w odniesieniu do części 1 i 2 mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu przy czym zwiększenie nie będzie wyższe niż 20% co powoduje również zmianę wartości umowy o zaistniałe zmiany ilości dostarczonych nieczystości ciekłych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości
4.5.5.) Wartość części: 26460,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152828,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152828,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152828,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Jaśle
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850004967
7.3.3) Ulica: ul. Na Kotlinę 33
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152828,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-30 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28577,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28577,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28577,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Jaśle
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850004967
7.3.3) Ulica: Ul. Na Kotlinę 33
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28577,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-30 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.