Ogłoszenie z dnia 2022-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00055580/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
- 2022/BZP 00416202/01 - Wynik z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych, w szczególności rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn: „Gotowi na nowe wezwania”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390690092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Składowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: (76) 847-96-91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiat-lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych, w szczególności rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn: „Gotowi na nowe wezwania”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0907c8d-8d55-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055577/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych, w szczególności rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn: „Gotowi na nowe wezwania”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Gotowi na nowe wyzwania” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055580/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.210.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych, w szczególności rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn: „Gotowi na nowe wezwania”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć fizjoterapeutycznych, w szczególności rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu pn: „ Gotowi na nowe wezwania”.. Łączny wymiar świadczenia wsparcia to 1440 godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 31.01.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Medycyny Pracy Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390991764
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 1
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej publicznej w m. Lisiec (dz. nr 108).
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Zatrudnienie koordynatora wychowawców i trzech wychowawców do ,, Klubu dla dzieci i młodzieży'' Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży
- Realizacja usług rehabilitanta i dietetyka w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
więcej: Usługi rehabilitacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.