eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągPrzeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi wspierających diagnozowanie słuchu, motoryki i mowy dziecka dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091808 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi wspierających diagnozowanie słuchu, motoryki i mowy dziecka dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pwsz.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsz.elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:/pwsz.elblag.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi wspierających diagnozowanie słuchu, motoryki i mowy dziecka dla studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9074cc14-c214-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011363/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.72 Warsztaty specjalistyczne Metody wspomagające słuch, motorykę i mowędziecka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „KSZTAŁCENIE 4.0”, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z103/18-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069780/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/12/1055/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 30350 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu narzędzi
wspierających diagnozowanie słuchu, motoryki i mowy dziecka dla studentów Państwowej
Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w ramach projektu „Kształcenie 4.0”, w tym z zakresu:
Karty Oceny Logopedycznej Dziecka, Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego, Karty Oceny
Słuchu Fonematycznego.1) Usługi świadczone będą dla rzeczywistej liczby zgłoszonych osób
wg przedziałów liczbowych określonych w OPZ. Zamawiający informuje, że określona w OPZ
liczba uczestników poszczególnych szkoleń ma charakter orientacyjny. Zapotrzebowanie na
usługi objęte zamówieniem będzie zależało od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje wykonanie zamówienia na poziomie co najmniej50% w stosunku do
całkowitej wartości umowy.2) Rozliczenie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się
będzie na podstawie faktycznie świadczonych usług według cen jednostkowych za świadczenie
usługi dla 1 uczestnika szkolenia, określonych w ofercie Wykonawcy.3) Szczegółowo zakres
zamówienia, w tym opis usługi, planowana liczba uczestników szkolenia oraz planowana liczba
godzin szkoleniowych określony został w OPZ oraz w Projekcie umowy (ZAŁĄCZNIK Nr 4). 4)
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej
wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi w
SWZ oraz w ofercie Wykonawcy oraz do realizacji zamówienia z najwyższą starannością, z
uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. Wykonawca zapewni
wysokie poziom merytorycznego szkoleń poprzez zapewnienie wykładowców z odpowiednimi
kwalifikacjami i biegłą znajomością tematyki programu szkolenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35980 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMLOGO Piotr Gruba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561307604

7.3.3) Ulica: Wiejska 21

7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice

7.3.5) Kod pocztowy: 47-143

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.