eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyWywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@umkd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa9addba-7a12-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021384/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wywóz nieczystości stałych z pojemników znajdujących się w obszarze administracyjnym Gminy Kazimierz Dolny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474453

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 628800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje wywóz nieczystości stałych z pojemników zlokalizowanych na ulicach, placach, chodnikach w Kazimierzu Dolnym: na terenie miasta rozstawione są kosze wolnostojące na podstawie betonowej o poj. 80 litrów – szt. 4 - ul. Małachowskiego, o poj. 55 litrów – 79 sztuk (Mały Rynek i ul. Browarna ze skwerkiem 12 szt., Rynek 14 szt., ul. Lubelska 6 szt., ul. Nadrzeczna 3 szt., ul. Cmentarna 1 szt., ul. Krakowska 4 szt., ul. Plebanka – 2 szt., ul. Tyszkiewicza z dworcem PKS - 6 szt., ul. Sadowa 2 szt., ul. Nadwiślańska ze skwerkiem koło poczty 10 szt., ul. Senatorska 10 szt., ul. Puławska 2 szt., ul. Zamkowa 5 szt., przy Arkadii – 1 szt., ul. Szkolna – 1 szt.) i pojemnik na kółkach o poj. 120 litrów – szt. 1 (przy Wąwozie Korzeniowym), kosze o poj. 35 litrów – na promenadzie wału - szt. 37, w Mięćmierzu - szt. 5, kosze na odchody zwierzęce – szt. 4 na ul. Senatorskiej, ul. Mały Rynek, Nadwiślańskiej i na skwerku koło poczty oraz pojemniki o poj. 60 litrów – 5 szt. – ul. Nadwiślańska oraz 6 szt. Rynek. 2. Zakres usługi związany z opróżnianiem i utrzymaniem estetycznym pojemników:
1) pojemniki powinny być utrzymane przez okres realizacji umowy w dobrym stanie technicznym i estetycznym poprzez:
a) mycie ( 2 razy w roku ) w terminach wskazanych przez Zamawiającego,
b) dezynfekcję – w miesiącach maj i wrzesień,
c) malowanie (oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne, pomalowanie w kolorze określonym przez Zamawiającego) w terminach wskazanych przez Zamawiającego (1 raz w roku ), w cenie malowania należy uwzględnić malowanie słupka (z wyjątkiem pojemników o poj. 55 l),
d) niezwłoczne wykonywanie napraw uszkodzonych koszy,
2) pojemniki powinny być opróżniane z taką częstotliwością, która zapewni możliwość stałego z nich korzystania – napełnienie nie może przekraczać 90% pojemności kosza,
3) oprócz wywozu nieczystości stałych z pojemników należy także oczyścić miejsce z ewentualnych nieczystości znajdujących się w promieniu 1 m od pojemnika.

3. Minimalna częstotliwość opróżniania pojemników:
- w okresie wiosenno-letnim (miesiące: marzec - wrzesień) – 2-3 razy w ciągu dnia,
- w okresie pozostałym – 1 raz na dzień.

Umowa zostaje zawarta na czas określony od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia
2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160012056

7.3.4) Miejscowość: Kazimierz Dolny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 679104 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.