Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053844/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091852 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja chodników wokół Rynku – etap I i III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja chodników wokół Rynku – etap I i III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07601134-b3b9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000066/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja chodników wokół Rynku - etap I i III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053844/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.011.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 474710,79 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180984,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia stanowi etap I i III projektu pn: „Modernizacja chodników wokół Rynku” i obejmuje chodniki na Rynku przy budynkach numer 16 do 23 oraz 10 do 15. Zakres ten przedstawiony został na mapce zagospodarowania terenu stanowiącej zał. nr 7b oraz 7c do SWZ.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-wykonawczą stanowiącą załączniki 7a- 7g do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 6a - 6n do SWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 5a i 5b do SWZ oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy w zakresie określonym przez zamawiającego na mapie zagospodarowania terenu stanowiącej zał. nr 7b oraz 7c do SWZ.
Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, z uwagi na przyjętą formę wynagrodzenia ryczałtowego. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.
Zadanie zostało zgłoszone w Starostwie Powiatowym w Gliwicach, po uzyskaniu pozwolenia nr K/1390/2019 z dnia 25 października 2019 r. Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (zał. nr 9 do SWZ).
Chodniki wokół rynku zlokalizowane są w granicach układu urbanistycznego miasta Pyskowice objętego indywidualną ochroną konserwatorską.
Przed wbudowaniem materiałów Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia certyfikatów, deklaracji użytkowych itp. i uzyskania akceptacji Inspektora Nadzoru powołanego przez Zamawiającego.
W zakresie zadania Wykonawca jest zobowiązany do:
• zawiadomienia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót;
• niezwłocznego zawiadomienia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia robót budowlanych;
• wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z udostępnionymi przez Zamawiającego projektami, gdyż przedmiotowe prace będą prowadzone w pasie drogowym drogi publicznej gminnej
Zakres robót :
• rozebranie starej nawierzchni chodnika z płyt chodnikowych wraz z podbudową, krawężnikami i ławami z betonu pod krawężnikami od strony jezdni
• wykonanie nowej nawierzchni chodnika z płyt granitowych płomieniowanych 40x40 cm grubości 6 cm (kolor jasny szary) wraz z podbudową o powierzchni 404,99 m2
• ułożenie krawężników drogowych granitowych 20x30x100 cm, 20x25x100 cm na ławie betonowej z oporem o długości odpowiednio 126,26 mb i 22 mb, co daje sumę 148,26 mb
• ułożenie oporników granitowych 20x6 cm od strony budynków, na podsypce piaskowo-cementowej o dł. 134,55 mb
• ułożenie płytek ostrzegawczych o powierzchni 3,2 m2
• roboty uzupełniające w tym odtworzenie nawierzchni jezdni bitumicznych w sąsiedztwie wymienionych krawężników drogowych, regulacja 8 szt. studzienek teletechnicznych i 2 szt wpustów ulicznych.
Rozwiązania konstrukcyjne.
Chodnik
• warstwa ścieralna – płyta chodnikowa granitowa, płomieniowana 40x40 cm gr. 6cm
• podsypka cementowo-piaskowa (1/4) gr. 3cm
• wymiana istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 gr. 10cm
• podłoże istniejące
Elementy dróg i ulic
Obramowania – krawężniki
• jako obramowanie chodników przylegających do jezdni należy zastosować krawężniki granitowe 20x30x100 cm, 20x25x100 cm (najazdowe) wyniesione odpowiednio:
- na odcinkach poza przejściem dla pieszych – światło 10cm
- na odcinkach obniżonych (przejścia dla pieszych, dojścia do budynków) – światło 2cm
• ławę betonową pod krawężniki należy wykonać z betonu C12/15 z oporem
• na dojściach do przejścia dla pieszych zastosowano żywiczne płytki ostrzegawcze 40x40 cm z wypustkami mocowane na klej epoksydowy (Zamawiający dopuszcza ułożenie pasa integracyjnego z płyt integracyjnych granitowych 40x40 cmz wypustkami).
• przy krawędzi budynków, chodnik należy ograniczyć opornikiem granitowym 6x20 cm
Odtworzenie schodkowe warstw bitumicznych przy krawężniku
Szerokość odtworzenia – wg rysunku przekroju
Odtwarzane warstwy:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S gr. 5 cm
• Warstwa wiążąca z AC 16W gr. 6 cm
• Podbudowa zasadnicza z AC 22P gr. 8 cm
• Kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (0/31,5) gr. 21 cm
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 29 ust. 5 i 6 Ustawy):
Nawierzchnia musi być równa, a wysokość ułożonej nawierzchni w miejscach przejść dla pieszych musi być dostosowana do wysokości istniejącego krawężnika w miejscu przejść dla pieszych i musi wynosić 2 cm. W miejscach przejść dla pieszych należy zabudować żywiczne płytki ostrzegawcze 40x40 z wypustkami mocowane na klej epoksydowy (Zamawiający dopuszcza ułożenie pasa integracyjnego z płyt integracyjnych granitowych 40x40 cm z wypustkami).
2.1. Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236467,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289615,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253665,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H."DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253665,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych nr 2987W Gąbin - Lipińskie, nr 2913W Jaroszewo Biskupie - Brzechowo oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo - Nowa Wieś
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Płośnica
- Remont sali gimnastycznej w szkole przy al. Edwarda Dembowskiego 12 w Krakowie
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w internacie Komandor przy ul. Śmidowicza 71 w Gdyni - piętro 3 i 4 budynek A
- Centrum opiekuńczo-mieszkalne w Wólce Krowickiej - roboty budowlane
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.